#1
Nu ben ik natuurlijk aan t stuiteren. Eerst nog ff napraten bij de meet, knuffelen, verkeerde gang, sjaal vergeten. Als het 9 uur klaar is ben ik niet 9.05 thuis zeg maar.
Kopje thee dan maar.
Kopje thee dan maar.
Ja dat is wel eerlijk. Sowieso ben ik met en zonder drank heel anders geweest maar ook die depressie waar ik telkens in en uit schiet.Ja, geen alcohol gaat je zeker goed doen! En meetings en menselijke contacten ook.
Maar ik denk wel eens: wat doet je vreemd en wat lijk je op een compleet ander persoon als die van een aantal dagen terug. Ik denk dat je voorlopig netjes de medicatie van de professionele ondersteuning moet slikken.
Succes voorlopig want ups en downs zul je wel blijven hebben deze maanden.
Niet persee raar, maar bipolair. Extreem positief en volle moed en plots volledig andere kant op, naar triest, boos... Kip of ei is dan niet duidelijk (is het deel van je ontwenning, medicijnen of gewoon onderdeel van je Bipolaire persoonlijkheid)Ja dat is wel eerlijk. Sowieso ben ik met en zonder drank heel anders geweest maar ook die depressie waar ik telkens in en uit schiet.
Voor en na inname medicatie schijnt ook nogal een verschil te zijn. Voor de buitenwereld duidelijker dan voor mezelf. (Dat ik juist na de medicatie raar doe).
in ieder geval was deze avond nuttig.
duidelijke daginvulling
Ik kan als het goed is weer 6 weken dagbehandeling bij ggz.
Kordie heel veel succes met jouw traject. Klinkt ook niet makkelijk, goed te horen dat je toe bent aan de volgende stap
Online meetings zijn er ook natuurlijk. Daar mag je gewoon zien 'bij aanschuiven 'Yes… maar ik slik nu Antabus. De trek is er wel.
Misschien kan ik met de buurvrouw vaker afspreken.
En even bij mijn oude dagbesteding langs.
Een soort van ouwe rocker ben ik
Heb nieuwe kleren gekocht
dat ik zo'n mooi karakter heb
Ligt toch niet aan jou. "zo nodig" kan praktisch gezien nou eenmaal niet in een baxter. Of nouja het zou natuurlijk kunnen maar als je 1 keer in de maand noodzaak hebt om te nemen zit je met 27+ pillen "voor niks".Ja die heb ik!
Alleen nu komt er een seroquel zo nodig bij en die kon niet meer mee op de rol. Ik snap ook wel dat ik erg lastig ben. Maar het is voor mij ook nieuwe situatie dat ik geen benzo´s meer heb. En geen voorraden meer dus want die heb ik laten meenemen door de familie. Of hebben ze zelf meegenomen.
Het gaat eigenlijk heel goed maar als ik bijv niet slaap en er gaat iets mis met de baby dan is het wel gevarenzone. Ik bedoel, stel dat de broer die mij nu helpt, even niet beschikbaar is. Ik moet gewoon de medicatie op orde hebben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."