Dank je Dupont.
Ik ben zo moe en daarom is het ook zo moeilijk om die nieuwe stappen te zetten.
Ik ben zo moe en daarom is het ook zo moeilijk om die nieuwe stappen te zetten.
Bedoel je deze:Er was toch een topic van kleine mijlpalen? (Ik bedoel niet cleantijd of sportprestaties)
Hoe heet dat ook alweer?
drugsforum.nl
Paddo's (en truffels, zelfde werkzame stof) zijn 1 van de meest bijzondere en wijze planten (gek om dat te zeggen over planten maar zo is het toch) die ik heb ervaren.@Mindless ik geloof zeker dat psychedelica kunnen helpen en vind het een mooie ontwikkeling. Zeker paddenstoelen kunnen volgens mij goed helpen alleen zijn we de kennis daarover deels kwijtgeraakt, door de eeuwen heen.
Zeker weten niet combineren met die medicatie.Alleen de combi Lamotrigine, quetiapine, lorazepam en lithium, daar durf ik echt niet bij te gaan experimenteren.
Je kunt ook niet denken, dan slik ik dat ff 48 uur niet… want dat heeft ook gevolgen.
Ja dat snap ik en natuurlijk ook goed dat je familie daarvan op de hoogte is.Ik hoef niet alles met fam te overleggen maar zo spelen met gezondheid vind ik wat anders.
1 keertje is (imo) niet erg. Ikzelf neem ook weleens sporadisch een benzo. Kan dit beter niemand aanraden want voor velen is het moeilijk dit te doen, maar persoonlijk haat ik het effect van afvlakken van de emoties dat het op me heeft en dus neem ik het echt alleen wanneer ik bijvoorbeeld erg last heb van een stijve rug en slapen moeilijk is. Of voor kunnen slapen na een stimulant of LSD. Voor mij levert het geen problematisch gebruik/verslaving op.Ik wilde nog terugkomen op de hyperventilatie, ik zag toen op internet dat lorazepam werd aangeraden. Dus toen had ik weer een excuus.
Ik heb t maar 1 x gehad. Chronisch lijkt me wel lastig.
Dan moet je dus eigenlijk weer iets dergelijks hebben.Ik merkte vooral dat de behandeling van die psycholoog me hielp. Dat daadwerkelijk de lading eraf is, van de periode die we behandeld hebben. Daarom vind ik het jammer dat we (familie en ik) zeggen dat het helpt maar dat er toch lang vergaderd moet worden, etc.
Nee is ook een antwoord, maar dit is zo vaag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."