Dank je Dupont.
Ik ben zo moe en daarom is het ook zo moeilijk om die nieuwe stappen te zetten.
Ik ben zo moe en daarom is het ook zo moeilijk om die nieuwe stappen te zetten.
Daar is NA bij uitstek geschikt voor. Herkenning zonder oordeel 👍 en misschien krijg je nog tips.Dank je. Vanaf het moment dat ik toegaf dat ik een verslaving heb, heb ik er nog niet of nauwelijks over kunnen praten.
Ook dat zullen veel verslaafden wel herkennen. Zie het als les. Doe het vanaf nu anders, dat is het enige dat je nu voor jezelf kunt doen.Ik heb gevaarlijke dingen gedaan, zie ik nu. De hoeveelheid benzo’s, het gekloot met mijn andere medicatie (ook teveel), de combinatie met drank….
Gebruik de telnrs van NA vooral om je hart te luchten. En hulp vragen is juist goed 👍De dagbestedingsgroep is er niet voor bedoeld om deze dingen van mij af te praten. Er komt sinds mei iedere dinsdag iemand van WMO bij mij en met hem kan ik er wel over praten.
De SPV wil hem nu spreken want hij is niet voor gesprekken maar voor praktische zaken. Ik zal wel aangeven dat er voor mij wel een gat was, waarin er nog niets aan/met de verslaving gedaan kon worden.
Jarenlang onregelmatig om de conedowns van mijn coke binges op te vangen. Werd door de jaren heen wel steeds regelmatiger natuurlijk.Hoe lang heb jij benzo’s gebruikt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."