#1
Nou ik hoop dat het helpt / werkt voor @Sterretje1984 maar ik geloof heilig in Ashton. Zeker na jarenlang dagelijks gebruik. Dan is lineair afbouwen met een kortwerken Benzo in mijn ogen een rare en misschien wel onverantwoorde keuze. Ja, ik hoop ook dat ze goed gemonitord wordt.Je kan met elk middel afbouwen, in weze is oxa beter geschikt voor afbouw vanwege de kortere halfwaardetijd en je dus geen stapeling hebt. Of beter is misschien een verkeerd woord. Diazepam hoef je minder mg van te slikken maar de werking is ook anders. Snap alleen niet dat het niet gedetoxed wordt met professionele begeleiding na zo een gebeurtenis. Lijkt me zoiezo wwl aan te raden want slaapproblemen hebben vaak onderliggende problematiek. Snap ergens ook wel dat ze na deze heftige ontwenning niet met middelen gaan wisselen ook zonder professioneel toezicht.