#1
Ik ga de Ashton bestuderen en na de operatie de laatste afbouw voorstellen met diazepam maar wel op die manier en anders niet! Thanks voor de informatie en tips.Ja, er is te weinig kennis over Benzo afbouw, zelfs bij mensen die beter zouden moeten weten. Heb je in ieder geval een waarschijnlijke verklaring voor je "koekoek". Met de juiste dosering zou het echt wel goed te doen moeten zijn, maar er zijn mensen die slecht gaan op Diazepam. Dat is alleen met zekerheid te zeggen als de equivalente dosis wel klopt, en dan ook nog na een paar dagen - niet alle Benzo's werken hetzelfde en overzetten naar Diazepam kan ook een gewenningsperiode met zich meebrengen (IIRC m.n. als men van Clonazepam af komt). Heb ik nog nooit last van gehad maar schijnt na een week of twee over te gaan. Het helpt sowieso om de transitie naar Diazepam geleidelijk aan te doen, verspreid over een paar weken, iets van 10mg Diazepam per week als ik Ashton mag geloven (en dat doe ik zonder meer).