Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan 1P-LSD naar A pihp en alles wat er tussen zat.

Van 1P-LSD naar A pihp en alles wat er tussen zat.

88 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik moest net gapen gek genoeg, misschien neem ik wel een Benzo en ga naar bed..
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
WeirdoW zei:
Ik moest net gapen gek genoeg, misschien neem ik wel een Benzo en ga naar bed..
Klik om te vergroten...
De werkingsduur van dat spul is niet zo bijster lang toch? Of na stimulatie wel? Ik ken ‘t alleen van de verhalen over de extreem compulsive redosing. Zoals jouw verhaal hierboven ook bevestigt.

Probeer de benzo links te laten liggen zou ik denken. Wellicht kun je wat ademhalingsoefeningen op YouTube checken en daarna een makkelijke film waarbij je in slaap kunt vallen oid. Slaap is goud in deze fase. Sooner the better. Morgen weer een dag.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#3
De rush duurt maar een 10 minuten tot een uur, maar je kan wakker blijven met een rare soort energie in je lichaam tot zeker wel 8u. De laatste keer dat ik gesnoven heb is rond 19u geweest. Dit gezegd hebbende heb ik vrijdag voor het eerst dit gebruikt en dat was rond half 3, die avond kon ik al niet meer in slaap komen. Ik snap het gevaar van een Benzo hoor, maar ik wil gewoon klaar zijn vanavond. Ben helemaal klaar met die A-pihp, en nu moet ik nog wachten op die fucker ook :tearsofjoy:.
Ik ga het nog even volhouden tot 21:00u en dan kijk ik even. Anders even een halfie.

De Cravings zijn trouwens zo goed als voorbij, beginnen nu de depressievere gevoelens naar boven te komen vanwege natuurlijk al dat gerommel met die hormonen, schuldgevoel en schaamte omdat ik dat stomme zakje vrijdag niet kon weggooien maar voor de rest gaat het wel. Na deze week (was ik al) ben ik helemaal klaar met die troep.

De dronken WeirdoW wordt als de pest vermeden, want het is altijd wanneer ik gezopen heb dat ik dit soort dingen doe. (Ik was overigens niet beschonken toen het zakje binnenkwam, maar toen triggerde mijn herinnering, van een aantal maanden geleden, om er toch even eentje te proeven (na een lang innerlijk gevecht) omdat ik alleen maar het ‘leuke’ gevoel kon herinneren van die eerste keer dat ik het proefde. Gek genoeg zag ik toen wel al snel in hoe verslavend het werkte, en ik had het al redelijk snel weggegooid (natuurlijk niet zonder nog net ff 1 klein snuifje er uit te nemen). Ik ben nu echt een heel serieus en enge ervaring rijker hoe het voelt om een ‘junkie’ te zijn, als ik zo vrij mag zijn die term te gebruiken. Dit hele gedoe is maar over en span van nog geen 5 dagen. echt heel eng! Ik ben er goed van geschrokken.

Als het goed is, wordt morgen ECHT mijn eerste dag zonder A-Pihp. Ben erg dankbaar voor iedereen hier.

Veel liefs
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh btw, wat ik net heb gemerkt qua de cravings, is eigenlijk dat ze zo kort zijn zoveel als je ze voedt. Als ik al een bezetene door het huis ga en de muur, plafond, vloer en spouwmuur check voor enige residu van A-Pihp, dan duurt je craving 3 dagen :tearsofjoy:
Maar ik heb me nu geplant in mijn computer kamer en me gedwongen die niet te verlaten, duurde hij aanzienlijker korter. En geloof me ik heb een zooi A-pihp achter me kiezen daar lust de kaas geen hond van.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ging ff kijken naar je oude berichten, van 14 jaar geleden.
Ik las jouw “de grammatica die ik gebruikte toen, als je het al grammatica wilt noemen” (look who’s talking 🙄) en nu lees ik ontzettend leuk en talentvol zelf-ironisch geschreven verhaal ( los van het onderwerp)
Jij bent gegroeid en er zit zoveel positieve potentie in je! Ik denk dat het goed met je komt ,
en ik wens je heel veel succes in je herstel. 🌸
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#6
Javelin FGM-148F zei:
Ik ging ff kijken naar je oude berichten, van 14 jaar geleden.
Ik las jouw “de grammatica die ik gebruikte toen, als je het al grammatica wilt noemen” (look who’s talking 🙄) en nu lees ik ontzettend leuk en talentvol zelf-ironisch geschreven verhaal ( los van het onderwerp)
Jij bent gegroeid en er zit zoveel positieve potentie in je! Ik denk dat het goed met je komt ,
en ik wens je heel veel succes in je herstel. 🌸
Klik om te vergroten...
Nou, ontzettend bedankt voor dat lieve compliment, dat doet me echt goed. Ik ging er echt even van blozen, omdat ik op het moment niet het gevoel heb zoiets moois te ontvangen. Maar ik koester hem zeker.
En wat grappig dat je mijn oude berichten hebt bekeken, wat een ventje he.. ik geef MSN maar de schuld daarvan :tonguewink:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
WeirdoW zei:
Als het goed is, wordt morgen ECHT mijn eerste dag zonder
Klik om te vergroten...
Hoe vaak ik dat wel niet tegen mijzelf heb gezegd. Wordt het niet eens tijd dat je in behandeling gaat?
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het ook erg goed dat je je ervaringen hier deelt, ik ben ook van alles en nog wat aan rc's aan het proberen, en verhalen als het jouwe maken toch dat ik er anders tegen aan kijk.
Hou vol, je kunt het!👍👍
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hele tijd meegelezen, nu ga ik er toch iets over zeggen.

Je bent een facking strijder

Wees trots op jezelf en hou vol! You got this
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#10
miles zei:
at ik er anders tegen aan kijk.
Klik om te vergroten...
Ja, gewoon ver weg van blijven alsjeblieft. Voordat jij zo’n zelfde soort verhaal als mij moet vertellen. Wees voorzichtig ❤️

Kaalkoppie zei:
Wees trots op jezelf en hou vol
Klik om te vergroten...
Thanks man, dit vind ik nog een beetje moeilijk, want ik schaam me best wel. Maar ik doe mijn best.

Vandaag was mijn eerste dag zonder, en het ging aardig goed, ik was wel constant geïrriteerd om niks, maar kon gelukkig wel humoristisch blijven. Ik heb ook met mijn Senior (van werk) gesproken hierover, en ze was heel attent en heel lief. Het voelde goed om dit kwijt te kunnen aan haar, ook omdat ik er gewoon niet helemaal bij was deze week.

Nou, dag 1! LET’S GOOOOO
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
WeirdoW zei:
Oh sorry dan heb ik jouw bericht ook verkeerd begrepen. Ik ga zeker vertellen dat ik 4 dagen A-pihp heb gebruikt. En dat ik daardoor juist bang ben dat dat mijn lever en hart heeft aangetast. Die beste vriend van me wordt mijn verslavings verzorger. En geloof mij, die is kapot streng.
Klik om te vergroten...
Als dit nu het best voor je werkt, go for it :).

Wel goed om in je achterhoofd te houden dat er wezenlijke verschillen zijn tussen professionele hulp of die van een (ervaringsdeskundige) vriend. Met een professional bouw je een therapeutische relatie op. En dus niet op basis van emotionele binding zoals een vriend. Voor een groot aantal zaken niet relevant, maar het wordt pas pijnlijk als de verslaving tussen jullie emotionele band in gaat staan. Bij een therapeut doet dat probleem zich niet voor. Daar kun je echt het achterste van je tong laten zien als ook je diepste schaamtevolle gevoelens uitspreken. Omdat er geen binding is en jij de therapeut er ook niet mee kunt diskwalificeren. Dus onthoud dat vooral, wanneer je het idee hebt dat je niet 100% open naar je vriend kunt zijn tijdens zijn begeleiding. Verder: je duwt hem nu in een coachende / verzorgende rol. Dat maakt jullie emotionele band en verhouding tot elkaar sowieso onevenredig / anders dan het nu is. Bedenk vooral of jullie dat het waard vinden. Je zegt dat hij kapot streng is. Wat betekent dat? Dat jullie vriendschap ten einde kan gaan door het begeleiden van jou tijdens jouw verslaving? Zou zonde zijn. Schep vooral voorafgaand heldere kaders; tot hoe ver gaat zijn rol en wat betekent dit voor hoe jullie je tot elkaar verhouden.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
WeirdoW zei:
Bekijk bijlage 57360
nou jongens, dit was het moeilijkste halfuur van m’n leven. Ineens herinnerde ik nog wat folie ergens liggen terwijl ik gewoon een leuk avondje had. Nou daar ging ik weer alles er afschrapen over was, fijn maken, en een lijntje gemaakt.
MAAR IK HEB HET VOOR ELKAAR GEKREGEN HET WEG TE SPOELEN!
Oh man ik ben zo blij en trots op mezelf. Maar man wat was het innerlijke gevecht lang en pijnlijk.
Dit was nog geen 2 minuten geleden gebeurt, maar ik MOEST dit delen met jullie. Ff bijkomen. Pfffff
Klik om te vergroten...

Goed gedaan! Dat is zwaar om het alsnog weg te spoelen. Ik ken het 😅

Is je huis drugsvrij nu? Niet nog ergens een folietje?

Kan je eventueel die maat van je bellen? Zo'n gebeurtenis als deze heeft vaak flinke impact, al heb je het soms zelf niet altijd door. Uitspreken helpt (niet via chat, maar echt spreken).
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
WeirdoW zei:
Ik begrijp je bezorgdheid volkomen, maar het enige wat ik hierop kan zeggen is “komt goed”. Ik ga niet in detail hierover want het is teveel en te persoonlijk om op te noemen. Wat we wel hebben als afspraak: dat als het echt te gek wordt, er professionele hulp wordt ingeschakeld. Daar kan je op vertrouwen.
Klik om te vergroten...
Klinkt alsof jullie het er wel serieus over hebben gehad. Succes. You got this :). En roep vooral om hulp hier, als je er een keer doorheen zit.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey Guys,
Kleine update! Het ging goed bij de Dokter, en kon vol trots vertellen dat het 2 weken verder is, sinds de laatste keer dat ik a-pihp gebruikt heb. Wel heb ik nog de craving in de vorm van ‘zoeken of ik nog wat heb’, maar het is alleen wanneer ik me verveel. Mag ik vragen hoe jullie met dat soort momenten omgaan? Ik probeer zoveel mogelijk mijn tijd op te vullen met nuttige dingen en leuke dingen. Maar en erg benieuwd naar jullie reacties.
(beetje context, in de 1e week ging ik actief op zoek naar drugs, in de hoop dat ik wat vond. Nu is het meer een gewoonte als ik me verveel, maar niet in extreme mate als de 1e week. meer in de zin van ‘ik zit aan tafel, en ik til even dit boek op’. Je kan het vergelijken met 5x in de koelkast kijken, in de hoop dat er wat te snaaien valt, terwijl je je verwachtingen verlaagd :sweatsmile:).
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#15
IMG_1240.jpeg
nou jongens, dit was het moeilijkste halfuur van m’n leven. Ineens herinnerde ik nog wat folie ergens liggen terwijl ik gewoon een leuk avondje had. Nou daar ging ik weer alles er afschrapen over was, fijn maken, en een lijntje gemaakt.
MAAR IK HEB HET VOOR ELKAAR GEKREGEN HET WEG TE SPOELEN!
Oh man ik ben zo blij en trots op mezelf. Maar man wat was het innerlijke gevecht lang en pijnlijk.
Dit was nog geen 2 minuten geleden gebeurt, maar ik MOEST dit delen met jullie. Ff bijkomen. Pfffff
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oh man ik voel me zo goed nou, ik krijg helemaal kippenvel. Pfff, als het goed is, zijn dit ze allemaal. Alhoewel dit al de 3e x is dat ik ze vind. Maar man wat een adrenaline stroomt door me heen nu. En zo opgelucht.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
eventueel die maat van je bellen
Klik om te vergroten...
Iedereen slaapt, al geprobeerd 😂😂
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sterker nog, ik had het zelfs al gewogen, dit was zo’n 40mg, hier kon ik nog ff lekker hard op gaan. Weg die troep. YESSSSS. Overwinning #1!
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pfoe, dit afkicken is niet niks. Ik heb het ijs en ijs koud. En mijn emoties fluctueren 500x per minuut. Ik heb momenten dat ik zo in slaap kan vallen. Pfff
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alleen maar goed je moet er doorheen. The only was is 🆙 ⬆️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."