#1
Ik moest net gapen gek genoeg, misschien neem ik wel een Benzo en ga naar bed..
De werkingsduur van dat spul is niet zo bijster lang toch? Of na stimulatie wel? Ik ken ‘t alleen van de verhalen over de extreem compulsive redosing. Zoals jouw verhaal hierboven ook bevestigt.Ik moest net gapen gek genoeg, misschien neem ik wel een Benzo en ga naar bed..
Nou, ontzettend bedankt voor dat lieve compliment, dat doet me echt goed. Ik ging er echt even van blozen, omdat ik op het moment niet het gevoel heb zoiets moois te ontvangen. Maar ik koester hem zeker.Ik ging ff kijken naar je oude berichten, van 14 jaar geleden.
Ik las jouw “de grammatica die ik gebruikte toen, als je het al grammatica wilt noemen” (look who’s talking 🙄) en nu lees ik ontzettend leuk en talentvol zelf-ironisch geschreven verhaal ( los van het onderwerp)
Jij bent gegroeid en er zit zoveel positieve potentie in je! Ik denk dat het goed met je komt ,
en ik wens je heel veel succes in je herstel. 🌸
Hoe vaak ik dat wel niet tegen mijzelf heb gezegd. Wordt het niet eens tijd dat je in behandeling gaat?Als het goed is, wordt morgen ECHT mijn eerste dag zonder
Ja, gewoon ver weg van blijven alsjeblieft. Voordat jij zo’n zelfde soort verhaal als mij moet vertellen. Wees voorzichtig ❤️at ik er anders tegen aan kijk.
Thanks man, dit vind ik nog een beetje moeilijk, want ik schaam me best wel. Maar ik doe mijn best.Wees trots op jezelf en hou vol
Als dit nu het best voor je werkt, go for itOh sorry dan heb ik jouw bericht ook verkeerd begrepen. Ik ga zeker vertellen dat ik 4 dagen A-pihp heb gebruikt. En dat ik daardoor juist bang ben dat dat mijn lever en hart heeft aangetast. Die beste vriend van me wordt mijn verslavings verzorger. En geloof mij, die is kapot streng.
Bekijk bijlage 57360
nou jongens, dit was het moeilijkste halfuur van m’n leven. Ineens herinnerde ik nog wat folie ergens liggen terwijl ik gewoon een leuk avondje had. Nou daar ging ik weer alles er afschrapen over was, fijn maken, en een lijntje gemaakt.
MAAR IK HEB HET VOOR ELKAAR GEKREGEN HET WEG TE SPOELEN!
Oh man ik ben zo blij en trots op mezelf. Maar man wat was het innerlijke gevecht lang en pijnlijk.
Dit was nog geen 2 minuten geleden gebeurt, maar ik MOEST dit delen met jullie. Ff bijkomen. Pfffff
Klinkt alsof jullie het er wel serieus over hebben gehad. Succes. You got thisIk begrijp je bezorgdheid volkomen, maar het enige wat ik hierop kan zeggen is “komt goed”. Ik ga niet in detail hierover want het is teveel en te persoonlijk om op te noemen. Wat we wel hebben als afspraak: dat als het echt te gek wordt, er professionele hulp wordt ingeschakeld. Daar kan je op vertrouwen.

Iedereen slaapt, al geprobeerd 😂😂eventueel die maat van je bellen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."