Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan 1P-LSD naar A pihp en alles wat er tussen zat.

Van 1P-LSD naar A pihp en alles wat er tussen zat.

88 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oh btw, wat ik net heb gemerkt qua de cravings, is eigenlijk dat ze zo kort zijn zoveel als je ze voedt. Als ik al een bezetene door het huis ga en de muur, plafond, vloer en spouwmuur check voor enige residu van A-Pihp, dan duurt je craving 3 dagen :tearsofjoy:
Maar ik heb me nu geplant in mijn computer kamer en me gedwongen die niet te verlaten, duurde hij aanzienlijker korter. En geloof me ik heb een zooi A-pihp achter me kiezen daar lust de kaas geen hond van.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ging ff kijken naar je oude berichten, van 14 jaar geleden.
Ik las jouw “de grammatica die ik gebruikte toen, als je het al grammatica wilt noemen” (look who’s talking 🙄) en nu lees ik ontzettend leuk en talentvol zelf-ironisch geschreven verhaal ( los van het onderwerp)
Jij bent gegroeid en er zit zoveel positieve potentie in je! Ik denk dat het goed met je komt ,
en ik wens je heel veel succes in je herstel. 🌸
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#3
Javelin FGM-148F zei:
Ik ging ff kijken naar je oude berichten, van 14 jaar geleden.
Ik las jouw “de grammatica die ik gebruikte toen, als je het al grammatica wilt noemen” (look who’s talking 🙄) en nu lees ik ontzettend leuk en talentvol zelf-ironisch geschreven verhaal ( los van het onderwerp)
Jij bent gegroeid en er zit zoveel positieve potentie in je! Ik denk dat het goed met je komt ,
en ik wens je heel veel succes in je herstel. 🌸
Klik om te vergroten...
Nou, ontzettend bedankt voor dat lieve compliment, dat doet me echt goed. Ik ging er echt even van blozen, omdat ik op het moment niet het gevoel heb zoiets moois te ontvangen. Maar ik koester hem zeker.
En wat grappig dat je mijn oude berichten hebt bekeken, wat een ventje he.. ik geef MSN maar de schuld daarvan :tonguewink:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
WeirdoW zei:
Als het goed is, wordt morgen ECHT mijn eerste dag zonder
Klik om te vergroten...
Hoe vaak ik dat wel niet tegen mijzelf heb gezegd. Wordt het niet eens tijd dat je in behandeling gaat?
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad goede stap dat je hulp zoekt!

Je zit nog in een waas van middelen of de uitwerking daarvan. Je denkt dus niet helder na.

Dit kan een poos duren, voordat het beter wordt. Clean blijven is daarom nu belangrijk!

Je moet herstellen om weer gezonde en verstandige keuzes te maken.

Vertrouw je eigen gedachtes de komende tijd maar ff niet, maar volg de suggesties op van je huisarts of vrienden die het goed met je voor hebben.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Hoe vaak ik dat wel niet tegen mijzelf heb gezegd. Wordt het niet eens tijd dat je in behandeling gaat?
Klik om te vergroten...
Tot nu toe gaat het goed. Ik heb wel een hele rare chagrijnige maar toch vrolijke bui. Heb er vandaag ook een zooitje caffeine ingegooid voor tegen de bromazolam die ik gister heb genomen. Dus voel me redelijk goed vandaag en geen craving naar Pihp.

wel zat ik na te denken om 2-FMA en 4F-mph (want als het goed is zijn die niet verslavend, en werken met je adhd) in poedervorm te kopen (allebei een grammetje) en dat ff te snuiven. (Deze tussenstap is eigenlijk ook om het snuiven af te leren, van alleen al die actie, al is het poedersuiker, doet wat met me). En dan met alles te stoppen en dan de dokter te bellen voor gewone normale medicatie voor m’n ADHD.
Wat denken jullie?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#7
WeirdoW zei:
m 2-FMA en 4F-mph (want als het goed is zijn die niet verslavend, en werken met je adhd) in poedervorm te kopen (allebei een grammetje) en dat ff te snuiven.
Klik om te vergroten...
Het is wel verslavend net als vrijwel alle drugs. Doe maar niet!
Geen drugs, geen alcohol.
Jij probeert jezelf voor de gek houden nu.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#8
WeirdoW zei:
e). En dan met alles te stoppen en dan de dokter te bellen voor gewone normale medicatie voor m’n ADHD.
Wat denken jullie?
Klik om te vergroten...
Wat houdt je precies tegen je HA vandaag ff bellen?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
WeirdoW zei:
Tot nu toe gaat het goed. Ik heb wel een hele rare chagrijnige maar toch vrolijke bui. Heb er vandaag ook een zooitje caffeine ingegooid voor tegen de bromazolam die ik gister heb genomen. Dus voel me redelijk goed vandaag en geen craving naar Pihp.

wel zat ik na te denken om 2-FMA en 4F-mph (want als het goed is zijn die niet verslavend, en werken met je adhd) in poedervorm te kopen (allebei een grammetje) en dat ff te snuiven. (Deze tussenstap is eigenlijk ook om het snuiven af te leren, van alleen al die actie, al is het poedersuiker, doet wat met me). En dan met alles te stoppen en dan de dokter te bellen voor gewone normale medicatie voor m’n ADHD.
Wat denken jullie?
Klik om te vergroten...
Jij en middelen gaat gewoon niet goed. Eerst neem je je voor om clean te blijven, wat meerdere dagen op rij niet lukt. Extra koffie drinken om de Benzo dufheid tegen te gaan. En dan wil je meer stimulanten gaan kopen. Dit gaat echt helemaal fout over niet al te lange tijd.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
WeirdoW zei:
wel zat ik na te denken om 2-FMA en 4F-mph (want als het goed is zijn die niet verslavend,
Klik om te vergroten...

Oh boy, you got me there 😂

Mijn (harddrugs) verslaving is van weekend gebruik naar dagelijks gegaan op 2-fma en disso's. 2-fma is wel degelijk verslavend. Al helemaal als je het functioneel gebruikt voor zelfmedicatie precies zoals jij van plan bent. Ik was destijds niet eens op de hoogte van mijn ADD/ASS.

WeirdoW zei:
En dan met alles te stoppen
Klik om te vergroten...
Waarom dan? Waarom niet nu?

Ik hoor nu vooral de verslaving praten die een manier zoekt om nog even een 'laatste keer' los te gaan. Die aanhalingstekens staan er niet voor niets. Voor elke verslaafde ik dit een bekend patroon. Jarenlang hebben we onszelf verteld, morgen stop ik, morgen ga ik het anders doen.

Maar, at the end of the day, had je alleen maar vandaag. Het nu is het enige dat echt bestaat. De rest zijn hersenspinsels.

WeirdoW zei:
en dan de dokter te bellen voor gewone normale medicatie voor m’n ADHD.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ook de medicatie voor ADHD niet ècht nodig is. Ik ken behoorlijk veel verslaafden, waaronder ikzelf, die uiteindelijk zijn gaan sjoemelen met hun medicatie. Ik ben er zelf dan ook volledig mee gestopt en heb mezelf andere dingen aangeleerd om ermee om te gaan. En van sommigen probeer ik te accepteren dat ik daarin niet functioneer zoals anderen.

WeirdoW zei:
Wat denken jullie?
Klik om te vergroten...

Geen drugs, geen alcohol, geen medicatie. Dat is mijn (niet zo bescheiden) gedachtegang. En ik weet dat veel forumleden daar heel anders over denken 😂
Maargoed, ik herken het patroon. En ik moest het zelf ook op de harde manier leren. Dus ik kan het ook heel goed begrijpen als je wèl de 2-fma en 4F-mph zou bestellen. No hard feelings.

(Ohja, en laat het medicatieve gedeelte vooral over aan de dokters en niet aan mij. Ik ben persoonlijk alleen geen voorstander van chronisch medicijngebruik voor psychologische aandoeningen. Zeker als niet eerst uitgebreid de niet-medicatieve routes zijn bewandeld. En helemaal icm verslaving.)
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben zo ontzettend blij met jullie, want toen ik mijn suggestie typte wist ik gewoon dat ik mezelf voor de gek hield. Misschien deed ik het daarom wel expres dat verhaal typen.
LucidLucy zei:
Dus ik kan het ook heel goed begrijpen als je wèl de 2-fma en 4F-mph zou bestellen. No hard feelings.
Klik om te vergroten...
Dit had ik dus allang al gedaan, en mijn verslaving hoopte op reacties als “Oh wat een goed plan zeg!”. Maar nee, jullie zijn integere mensen die allemaal of sommige van jullie hetzelfde hebben meegemaakt.

Wat vandaag gebeurde was dat de 2-FMA ne 4F-MPH binnen zou komen rond het lunch uur (ik eet altijd thuis). Dus ik kwam thuis, was al blij dat het er was, en nam wat snuifjes. Maar ik had een collega beloofd hem te helpen ’s middags, maar ik voelde me weer beschaamd en was ban dat hij zou zien aan me dat ik strak stond of whatever. Nou gelukkig maar dat ik gegaan ben, want hij schrok zich rot. Daarvan schrok ik dus ook. Hij zegt “maat ga naar huis, je ziet er niet uit”. Dat heb ik gedaan, en heb nu de drugs weggespoeld. (sorry milieu).

Morgen een afspraak bij de dokter omdat ik er dus erg geel uit zie, en last krijg van hartkloppingen. Ik wil dit laten nachecken.
LucidLucy zei:
Geen drugs, geen alcohol, geen medicatie.
Klik om te vergroten...
Ik begon mijn jaar precies met dit terwijl ik niet eens verslaafd was aan drugs, wel aan drank. En nu kan ik de drank makkelijker laten staan dan die absurde poedertjes. Anderhalve maand heb ik het volgehouden! Ik was daar zo trots op. Zo jammer van deze afgelopen week.

Dank jullie wel jongens
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
WeirdoW zei:
Ik ben zo ontzettend blij met jullie, want toen ik mijn suggestie typte wist ik gewoon dat ik mezelf voor de gek hield. Misschien deed ik het daarom wel expres dat verhaal typen.

Dit had ik dus allang al gedaan, en mijn verslaving hoopte op reacties als “Oh wat een goed plan zeg!”. Maar nee, jullie zijn integere mensen die allemaal of sommige van jullie hetzelfde hebben meegemaakt.

Wat vandaag gebeurde was dat de 2-FMA ne 4F-MPH binnen zou komen rond het lunch uur (ik eet altijd thuis). Dus ik kwam thuis, was al blij dat het er was, en nam wat snuifjes. Maar ik had een collega beloofd hem te helpen ’s middags, maar ik voelde me weer beschaamd en was ban dat hij zou zien aan me dat ik strak stond of whatever. Nou gelukkig maar dat ik gegaan ben, want hij schrok zich rot. Daarvan schrok ik dus ook. Hij zegt “maat ga naar huis, je ziet er niet uit”. Dat heb ik gedaan, en heb nu de drugs weggespoeld. (sorry milieu).

Morgen een afspraak bij de dokter omdat ik er dus erg geel uit zie, en last krijg van hartkloppingen. Ik wil dit laten nachecken.

Ik begon mijn jaar precies met dit terwijl ik niet eens verslaafd was aan drugs, wel aan drank. En nu kan ik de drank makkelijker laten staan dan die absurde poedertjes. Anderhalve maand heb ik het volgehouden! Ik was daar zo trots op. Zo jammer van deze afgelopen week.

Dank jullie wel jongens
Klik om te vergroten...
Je verslaving vindt altijd iets. Drank, drugs, porno, gokken, eten, enzovoort. Verslaving is niet middel-specifiek.

Goede stap naar je huisarts gaan 👍
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#13
Koffieb00n zei:
Vertrouw je eigen gedachtes de komende tijd maar ff niet
Klik om te vergroten...
Dit vind ik ECHT een hele goeie, zeker voor mij. In mijn verhaal en alle andere reacties hier zie je zo duidelijk dat de verslaving goed met woorden is, om alles wat je doet goed te laten lijken. Echt bizar. Dank jullie wel jongens voor de aanmoedigende woorden. Maar ik ben ook blij voor mezelf dat ik dit allemaal heel snel gedeeld heb. Vraag me af wat er met me gebeurt zou zijn als ik dit maar had laten gaan. De gedachte alleen al boezemt mij angst in.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien lees ik het niet goed: maar is de reden dat je naar de huisarts gaat nu enkel omdat je er geel uitziet en hartkloppingen hebt? Of ook om al je gebruik op tafel te leggen en hulp te vragen?
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#15
Damius zei:
Misschien lees ik het niet goed: maar is de reden dat je naar de huisarts gaat nu enkel omdat je er geel uitziet en hartkloppingen hebt? Of ook om al je gebruik op tafel te leggen en hulp te vragen?
Klik om te vergroten...
Voor me geelheid en hart. Die beste vriend van mij, gaat me nu elke dag begeleiden.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oh sorry dan heb ik jouw bericht ook verkeerd begrepen. Ik ga zeker vertellen dat ik 4 dagen A-pihp heb gebruikt. En dat ik daardoor juist bang ben dat dat mijn lever en hart heeft aangetast. Die beste vriend van me wordt mijn verslavings verzorger. En geloof mij, die is kapot streng.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
WeirdoW zei:
Voor me geelheid en hart. Die beste vriend van mij, gaat me nu elke dag begeleiden.
Klik om te vergroten...
Het is geheel aan jou, maar ik zou het hele verhaal aan je huisarts vertellen. Dus de echte aanleiding, hoeveelheden drugs, de frequentie en een tijdlijn. Al is het maar voor hem of haar om in staat te worden gesteld een goede inschatting te maken ten aanzien van de fysieke problemen die jij ondervindt. Huisarts heeft beroepsgeheim, niets te vrezen.

Mijn huisarts heeft mij destijds opweg geholpen naar verslavingszorg. 1 van de beste besluiten die ik in mijn leven heb genomen. Ik ben nu uit die ratrace met mijzelf na een jaar. Dit kun jij ook. En dat begint met openheid, zoals je dat eigenlijk hier al heel goed doet.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
WeirdoW zei:
Oh sorry dan heb ik jouw bericht ook verkeerd begrepen. Ik ga zeker vertellen dat ik 4 dagen A-pihp heb gebruikt. En dat ik daardoor juist bang ben dat dat mijn lever en hart heeft aangetast. Die beste vriend van me wordt mijn verslavings verzorger. En geloof mij, die is kapot streng.
Klik om te vergroten...
Hoe veel ervaring heeft jouw vriend met herstellen van verslaving?
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jarenlang verslaafd geweest aan heroïne, nu zeker al 10 jaar clean.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
WeirdoW zei:
Dag lieve mensen, kom net bij de dokter vandaan en alles uitgelegd. Hij heeft me even helemaal nagekeken of er eventuele schade aan m’n hart of lever zit, maar na zijn onderzoek maakt hij zich geen zorgen. Hij wilde een vervolg afspraak maken voor over 2 weken, dit kwam uit zichzelf en dat vond ik best attent. Ik voel me moe, verdrietig, en lager dan de grond. Maar toch opgelucht. Zijn laatste woorden waren trouwens “hey hou vol hè, ik weet dat je het kunt!” en nu dit ik typ schieten de tranen in m’n ogen.
Zit nog in de auto bij de dokterspraktijk. Thanks guys voor jullie steun.
Klik om te vergroten...
Wat goed. Moedige stap!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."