#1
Mooi! Dan komt ‘t wel goed met jullie 2Jarenlang verslaafd geweest aan heroïne, nu zeker al 10 jaar clean.
Mooi! Dan komt ‘t wel goed met jullie 2Jarenlang verslaafd geweest aan heroïne, nu zeker al 10 jaar clean.
Kom maar sporten met ons https://drugsforum.nl/threads/het-p...rtprestaties-topic.74968/page-26#post-1906136Vanaf nu ga ik de dagen tellen dat ik clean en sober ben. En apetrots zijn op elke dag. Ik vind het maar ontzettend eng dat dit kan gebeuren in een span van maar 6 dagen. Ze mogen voor mij al die research chemicals verbieden voor mij.
Ja, gewoon ver weg van blijven alsjeblieft. Voordat jij zo’n zelfde soort verhaal als mij moet vertellen. Wees voorzichtig ❤️at ik er anders tegen aan kijk.
Thanks man, dit vind ik nog een beetje moeilijk, want ik schaam me best wel. Maar ik doe mijn best.Wees trots op jezelf en hou vol
Als dit nu het best voor je werkt, go for itOh sorry dan heb ik jouw bericht ook verkeerd begrepen. Ik ga zeker vertellen dat ik 4 dagen A-pihp heb gebruikt. En dat ik daardoor juist bang ben dat dat mijn lever en hart heeft aangetast. Die beste vriend van me wordt mijn verslavings verzorger. En geloof mij, die is kapot streng.
Bekijk bijlage 57360
nou jongens, dit was het moeilijkste halfuur van m’n leven. Ineens herinnerde ik nog wat folie ergens liggen terwijl ik gewoon een leuk avondje had. Nou daar ging ik weer alles er afschrapen over was, fijn maken, en een lijntje gemaakt.
MAAR IK HEB HET VOOR ELKAAR GEKREGEN HET WEG TE SPOELEN!
Oh man ik ben zo blij en trots op mezelf. Maar man wat was het innerlijke gevecht lang en pijnlijk.
Dit was nog geen 2 minuten geleden gebeurt, maar ik MOEST dit delen met jullie. Ff bijkomen. Pfffff
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."