Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan 1P-LSD naar A pihp en alles wat er tussen zat.

Van 1P-LSD naar A pihp en alles wat er tussen zat.

88 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
WeirdoW zei:
Jarenlang verslaafd geweest aan heroïne, nu zeker al 10 jaar clean.
Klik om te vergroten...
Mooi! Dan komt ‘t wel goed met jullie 2 :)
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag lieve mensen, kom net bij de dokter vandaan en alles uitgelegd. Hij heeft me even helemaal nagekeken of er eventuele schade aan m’n hart of lever zit, maar na zijn onderzoek maakt hij zich geen zorgen. Hij wilde een vervolg afspraak maken voor over 2 weken, dit kwam uit zichzelf en dat vond ik best attent. Ik voel me moe, verdrietig, en lager dan de grond. Maar toch opgelucht. Zijn laatste woorden waren trouwens “hey hou vol hè, ik weet dat je het kunt!” en nu dit ik typ schieten de tranen in m’n ogen.
Zit nog in de auto bij de dokterspraktijk. Thanks guys voor jullie steun.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vanaf nu ga ik de dagen tellen dat ik clean en sober ben. En apetrots zijn op elke dag. Ik vind het maar ontzettend eng dat dit kan gebeuren in een span van maar 6 dagen. Ze mogen voor mij al die research chemicals verbieden voor mij.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#4
WeirdoW zei:
Vanaf nu ga ik de dagen tellen dat ik clean en sober ben. En apetrots zijn op elke dag. Ik vind het maar ontzettend eng dat dit kan gebeuren in een span van maar 6 dagen. Ze mogen voor mij al die research chemicals verbieden voor mij.
Klik om te vergroten...
Kom maar sporten met ons https://drugsforum.nl/threads/het-p...rtprestaties-topic.74968/page-26#post-1906136
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het ook erg goed dat je je ervaringen hier deelt, ik ben ook van alles en nog wat aan rc's aan het proberen, en verhalen als het jouwe maken toch dat ik er anders tegen aan kijk.
Hou vol, je kunt het!👍👍
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hele tijd meegelezen, nu ga ik er toch iets over zeggen.

Je bent een facking strijder

Wees trots op jezelf en hou vol! You got this
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#7
miles zei:
at ik er anders tegen aan kijk.
Klik om te vergroten...
Ja, gewoon ver weg van blijven alsjeblieft. Voordat jij zo’n zelfde soort verhaal als mij moet vertellen. Wees voorzichtig ❤️

Kaalkoppie zei:
Wees trots op jezelf en hou vol
Klik om te vergroten...
Thanks man, dit vind ik nog een beetje moeilijk, want ik schaam me best wel. Maar ik doe mijn best.

Vandaag was mijn eerste dag zonder, en het ging aardig goed, ik was wel constant geïrriteerd om niks, maar kon gelukkig wel humoristisch blijven. Ik heb ook met mijn Senior (van werk) gesproken hierover, en ze was heel attent en heel lief. Het voelde goed om dit kwijt te kunnen aan haar, ook omdat ik er gewoon niet helemaal bij was deze week.

Nou, dag 1! LET’S GOOOOO
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
WeirdoW zei:
Oh sorry dan heb ik jouw bericht ook verkeerd begrepen. Ik ga zeker vertellen dat ik 4 dagen A-pihp heb gebruikt. En dat ik daardoor juist bang ben dat dat mijn lever en hart heeft aangetast. Die beste vriend van me wordt mijn verslavings verzorger. En geloof mij, die is kapot streng.
Klik om te vergroten...
Als dit nu het best voor je werkt, go for it :).

Wel goed om in je achterhoofd te houden dat er wezenlijke verschillen zijn tussen professionele hulp of die van een (ervaringsdeskundige) vriend. Met een professional bouw je een therapeutische relatie op. En dus niet op basis van emotionele binding zoals een vriend. Voor een groot aantal zaken niet relevant, maar het wordt pas pijnlijk als de verslaving tussen jullie emotionele band in gaat staan. Bij een therapeut doet dat probleem zich niet voor. Daar kun je echt het achterste van je tong laten zien als ook je diepste schaamtevolle gevoelens uitspreken. Omdat er geen binding is en jij de therapeut er ook niet mee kunt diskwalificeren. Dus onthoud dat vooral, wanneer je het idee hebt dat je niet 100% open naar je vriend kunt zijn tijdens zijn begeleiding. Verder: je duwt hem nu in een coachende / verzorgende rol. Dat maakt jullie emotionele band en verhouding tot elkaar sowieso onevenredig / anders dan het nu is. Bedenk vooral of jullie dat het waard vinden. Je zegt dat hij kapot streng is. Wat betekent dat? Dat jullie vriendschap ten einde kan gaan door het begeleiden van jou tijdens jouw verslaving? Zou zonde zijn. Schep vooral voorafgaand heldere kaders; tot hoe ver gaat zijn rol en wat betekent dit voor hoe jullie je tot elkaar verhouden.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
WeirdoW zei:
Bekijk bijlage 57360
nou jongens, dit was het moeilijkste halfuur van m’n leven. Ineens herinnerde ik nog wat folie ergens liggen terwijl ik gewoon een leuk avondje had. Nou daar ging ik weer alles er afschrapen over was, fijn maken, en een lijntje gemaakt.
MAAR IK HEB HET VOOR ELKAAR GEKREGEN HET WEG TE SPOELEN!
Oh man ik ben zo blij en trots op mezelf. Maar man wat was het innerlijke gevecht lang en pijnlijk.
Dit was nog geen 2 minuten geleden gebeurt, maar ik MOEST dit delen met jullie. Ff bijkomen. Pfffff
Klik om te vergroten...

Goed gedaan! Dat is zwaar om het alsnog weg te spoelen. Ik ken het 😅

Is je huis drugsvrij nu? Niet nog ergens een folietje?

Kan je eventueel die maat van je bellen? Zo'n gebeurtenis als deze heeft vaak flinke impact, al heb je het soms zelf niet altijd door. Uitspreken helpt (niet via chat, maar echt spreken).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."