#1
Klinkt alsof jullie het er wel serieus over hebben gehad. Succes. You got thisIk begrijp je bezorgdheid volkomen, maar het enige wat ik hierop kan zeggen is “komt goed”. Ik ga niet in detail hierover want het is teveel en te persoonlijk om op te noemen. Wat we wel hebben als afspraak: dat als het echt te gek wordt, er professionele hulp wordt ingeschakeld. Daar kan je op vertrouwen.
