Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan 1P-LSD naar A pihp en alles wat er tussen zat.

Van 1P-LSD naar A pihp en alles wat er tussen zat.

88 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
WeirdoW zei:
Ik begrijp je bezorgdheid volkomen, maar het enige wat ik hierop kan zeggen is “komt goed”. Ik ga niet in detail hierover want het is teveel en te persoonlijk om op te noemen. Wat we wel hebben als afspraak: dat als het echt te gek wordt, er professionele hulp wordt ingeschakeld. Daar kan je op vertrouwen.
Klik om te vergroten...
Klinkt alsof jullie het er wel serieus over hebben gehad. Succes. You got this :). En roep vooral om hulp hier, als je er een keer doorheen zit.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey Guys,
Kleine update! Het ging goed bij de Dokter, en kon vol trots vertellen dat het 2 weken verder is, sinds de laatste keer dat ik a-pihp gebruikt heb. Wel heb ik nog de craving in de vorm van ‘zoeken of ik nog wat heb’, maar het is alleen wanneer ik me verveel. Mag ik vragen hoe jullie met dat soort momenten omgaan? Ik probeer zoveel mogelijk mijn tijd op te vullen met nuttige dingen en leuke dingen. Maar en erg benieuwd naar jullie reacties.
(beetje context, in de 1e week ging ik actief op zoek naar drugs, in de hoop dat ik wat vond. Nu is het meer een gewoonte als ik me verveel, maar niet in extreme mate als de 1e week. meer in de zin van ‘ik zit aan tafel, en ik til even dit boek op’. Je kan het vergelijken met 5x in de koelkast kijken, in de hoop dat er wat te snaaien valt, terwijl je je verwachtingen verlaagd :sweatsmile:).
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#3
IMG_1240.jpeg
nou jongens, dit was het moeilijkste halfuur van m’n leven. Ineens herinnerde ik nog wat folie ergens liggen terwijl ik gewoon een leuk avondje had. Nou daar ging ik weer alles er afschrapen over was, fijn maken, en een lijntje gemaakt.
MAAR IK HEB HET VOOR ELKAAR GEKREGEN HET WEG TE SPOELEN!
Oh man ik ben zo blij en trots op mezelf. Maar man wat was het innerlijke gevecht lang en pijnlijk.
Dit was nog geen 2 minuten geleden gebeurt, maar ik MOEST dit delen met jullie. Ff bijkomen. Pfffff
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh man ik voel me zo goed nou, ik krijg helemaal kippenvel. Pfff, als het goed is, zijn dit ze allemaal. Alhoewel dit al de 3e x is dat ik ze vind. Maar man wat een adrenaline stroomt door me heen nu. En zo opgelucht.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
eventueel die maat van je bellen
Klik om te vergroten...
Iedereen slaapt, al geprobeerd 😂😂
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sterker nog, ik had het zelfs al gewogen, dit was zo’n 40mg, hier kon ik nog ff lekker hard op gaan. Weg die troep. YESSSSS. Overwinning #1!
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pfoe, dit afkicken is niet niks. Ik heb het ijs en ijs koud. En mijn emoties fluctueren 500x per minuut. Ik heb momenten dat ik zo in slaap kan vallen. Pfff
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alleen maar goed je moet er doorheen. The only was is 🆙 ⬆️
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe gaat het nu @WeirdoW?
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat vroeg ik me inderdaad ook af, red je t nog een beetje?
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey guys! Ja goed, wel erg moe, want ik zat vorige week nog aan een aantal benzo’s om die strakheid van de a-pihp en 2-FMA tegen te gaan (A-pihp laatste keer was 12 februari trouwens). Laatste benzo was woensdag op donderdag. Heb vannacht m’n eerste redelijke nacht gehad.
Ik heb wel meteen m’n routines opgepakt sinds vorige week.
Had gister uit het niets wel een soort paniek/angst aanval, maar dat heb ik vandaag niet gehad.
Niks meer besteld, niks meer gedronken. Ik heb zelfs ADHD meds die ik niet aanraak
Herhaal afspraak bij de dokter is 3 maart dacht ik.
Dus al met al gaat het best goed. Maar makkelijk was/is het niet.
Bedankt voor het vragen trouwens ❤️
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
WeirdoW zei:
Hey guys! Ja goed, wel erg moe, want ik zat vorige week nog aan een aantal benzo’s om die strakheid van de a-pihp en 2-FMA tegen te gaan (A-pihp laatste keer was 12 februari trouwens). Laatste benzo was woensdag op donderdag. Heb vannacht m’n eerste redelijke nacht gehad.
Ik heb wel meteen m’n routines opgepakt sinds vorige week.
Had gister uit het niets wel een soort paniek/angst aanval, maar dat heb ik vandaag niet gehad.
Niks meer besteld, niks meer gedronken. Ik heb zelfs ADHD meds die ik niet aanraak
Herhaal afspraak bij de dokter is 3 maart dacht ik.
Dus al met al gaat het best goed. Maar makkelijk was/is het niet.
Bedankt voor het vragen trouwens ❤️
Klik om te vergroten...
Goed te horen dat je je nog aan je plan houdt. Vervelend van je paniek/angstaanval. Houd in je achterhoofd dat het normaal is dat de angst en paniek in het begin kan toenemen, voordat het afneemt. Hoort er allemaal bij. Kun je veel met die vriend die jou begeleid praten over je emoties, cravings en hoe je ermee om gaat? Ik vraag hier bewust naar omdat je geen professionele hulp hebt. Voor mij was mijn wekelijkse consult echt super behulpzaam in de beginfase van abstinentie. Gewoon domweg je gevoel van je afpraten. Zo niet, misschien helpt het al om hier dagelijks wat te typen.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik praat er elke keer over wanneer er iets gebeurt wat ik nog niet ken. En die vriend is ook heel open over de gevoelens die hiermee gepaard gaan. Echt een grote hulp. En ik heb een klein beetje professionele hulp van de dokter.
Hetgeen waar ik nu m’n ei kwijt kan, zowel hier bij jullie, bij die vriend of bij de dokter, heeft me tot nu toe erg geholpen. Ik denk misschien ook dat het ‘wat makkelijker’ is, omdat het ‘maar 4 dagen’ was dat ik A-PiHP gebruikte.
Ik weet het niet, maar dat het een stuk beter gaat dan vorige week is een feit.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga in zo'n geval altijd ff n rondje lopen met de hond, die momenten duren zelden lang
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#15
WeirdoW zei:
Hey Guys,
Kleine update! Het ging goed bij de Dokter, en kon vol trots vertellen dat het 2 weken verder is, sinds de laatste keer dat ik a-pihp gebruikt heb. Wel heb ik nog de craving in de vorm van ‘zoeken of ik nog wat heb’, maar het is alleen wanneer ik me verveel. Mag ik vragen hoe jullie met dat soort momenten omgaan? Ik probeer zoveel mogelijk mijn tijd op te vullen met nuttige dingen en leuke dingen. Maar en erg benieuwd naar jullie reacties.
(beetje context, in de 1e week ging ik actief op zoek naar drugs, in de hoop dat ik wat vond. Nu is het meer een gewoonte als ik me verveel, maar niet in extreme mate als de 1e week. meer in de zin van ‘ik zit aan tafel, en ik til even dit boek op’. Je kan het vergelijken met 5x in de koelkast kijken, in de hoop dat er wat te snaaien valt, terwijl je je verwachtingen verlaagd :sweatsmile:).
Klik om te vergroten...
Wel top dat het verder goed gaat, ben je gestopt met alles, of heb je nog wel andere dingen gebruikt?
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hello guys, toch weer een kleine terugval gehad. Het was klein qua drugs, maar niet zo klein qua geld 😅 had weer in een zwakke bui wat besteld. Gram A-Pihp en gram NEP. Meteen spijt, en zat mezelf al mentaal voor te bereiden voor wanneer het binnen kwam. Nou, vandaag binnen gekomen, klein snufje A-Pihp genomen. Dit triggerede mij om het meteen weg te spoelen (sorry milieu 😖) en een paar uur later de NEP ook maar. (Niet geprobeerd trouwens). Dusja.. dat dus.. 🙄🙄
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#17
miles zei:
Wel top dat het verder goed gaat, ben je gestopt met alles, of heb je nog wel andere dingen gebruikt?
Klik om te vergroten...
Gestopt met alles. Wel een biertje hier en daar in een zwak moment.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
WeirdoW zei:
Hey Guys,
Kleine update! Het ging goed bij de Dokter, en kon vol trots vertellen dat het 2 weken verder is, sinds de laatste keer dat ik a-pihp gebruikt heb. Wel heb ik nog de craving in de vorm van ‘zoeken of ik nog wat heb’, maar het is alleen wanneer ik me verveel. Mag ik vragen hoe jullie met dat soort momenten omgaan? Ik probeer zoveel mogelijk mijn tijd op te vullen met nuttige dingen en leuke dingen. Maar en erg benieuwd naar jullie reacties.
(beetje context, in de 1e week ging ik actief op zoek naar drugs, in de hoop dat ik wat vond. Nu is het meer een gewoonte als ik me verveel, maar niet in extreme mate als de 1e week. meer in de zin van ‘ik zit aan tafel, en ik til even dit boek op’. Je kan het vergelijken met 5x in de koelkast kijken, in de hoop dat er wat te snaaien valt, terwijl je je verwachtingen verlaagd :sweatsmile:).
Klik om te vergroten...

Ik bel op zulke momenten een fellow. Mezelf even uitspreken bij iemand die exact weet wat ik bedoel. Erom lachen. En vervolgens even ouwehoeren over onzin. Het helpt mij enorm om uit dat obsessieve patroon te komen van drugs zoeken.

Ik ken dit zoeken ook alleen van pyro's eigenlijk. Met coke of 3-mmc heb ik dat niet zo.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#19
👍👍 top dat Je t weggegooid hebt!
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#20
miles zei:
👍👍 top dat Je t weggegooid hebt!
Klik om te vergroten...
Gek he, je denkt dat je dan blij bent, en dat is er wel maar heel weinig. Maar toch denk ik van “zonde man” gemixt met “top van je” 😅 zulke gemixte gevoelens.
maar heel erg bedankt voor je reactie ❤️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."