#1
Zoals wel vaker hier helaas 😞dat vraag ik mij met zorgen ook af, want de startpost is nu bijna een maand geleden, en ze heeft geen woord update gegeven![]()
Zoals wel vaker hier helaas 😞dat vraag ik mij met zorgen ook af, want de startpost is nu bijna een maand geleden, en ze heeft geen woord update gegeven![]()
Hopelijk gaat alles goed met je 🫶🏼Hallo allemaal,
Ik vind het sowieso lastig hier open over te praten, aangezien er vaak enkel negatief commentaar, soms helemaal geen commentaar op wordt gegeven.. (buiten hier om). Je niet gehoord voelen terwijl de schreeuw om hulp zo groot is, is misschien nog wel het ergste. Ik ben altijd al verslavingsgevoelig geweest, dit begon met coke tijdens het uitgaan in het weekend. Wat op den duur dagelijks werd.. toen in een relatie geraakt met verschillende gebruikers, waar ik 3mmc en GHB leerde kennen. De coke werd vervangen door 3mmc.. GHB bleef beperkt tot het weekend. Tijdens de laatste relatie met een narcist is het helemaal fout gegaan.. hij vergat soms wat GHB bij mij thuis, waarna ik het na een stressvolle werkdag ging pakken. De 3mmc was hier vervangen door speed. Dit werd beide dagelijks 1,5 jaar geleden.. mijn baan verloren, en nu ondertussen bijna een jaar thuis. Na 10 maanden wachttijd in behandeling gekomen bij een kliniek (ambulant want ze vonden de dosis niet hoog genoeg). Ze lieten soms weken niets horen, en ik ben uit wanhoop verder gaan zoeken naar alternatieven.. Ik ben zoveel tijd kwijt, mezelf volledig kwijt, de hoeveelheid is uiteraard toegenomen naar nu zo’n 50-60ml per dag. Daarbij weer dagelijks aan de 3mmc gegaan omdat speed niets meer deed. Ik heb geen vrienden meer om me heen waar ik op kan rekenen (door veel hiervan zijn de problemen groter geworden en had ik toch afstand moeten doen..), de wachttijden voor alleen een intake al zijn maanden.. Ik ben sinds 3 dagen hierdoor ook nog suïcidaal geworden, omdat ik denk dat ik er op deze manier gewoon niet meer uit kom en vanaf kom. Ik trek het niet gewoon een paar uur kunnen slapen (ook met slaapmedicatie blijkbaar niet), niet rusten, je zo verrot voelen en dan ook nog bij niemand terecht kunnen/de deur niet uit kunnen niet meer. Je leven staat gewoon echt stil.. Ik heb altijd hard gewerkt, ook weer mooie doelen voor ogen.. Maar het vooruitzicht zoals het nu is, is geen volhouden aan
Is er dan echt geen manier of kliniek die een spoed beleid hanteren? Of sneller iets voor je kunnen doen dan de 20 weken wachttijd voor intake, laat staan behandeling.. Ik weet gewoon niet meer waar ik moet zoeken of moet beginnen.
groetjes,
AG.
Helaas nog niks gehoord ,, @Girl-addict. ??Zoals wel vaker hier helaas 😞
Dat suïcidale moet je maar even uit je hoofd zetten. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar mooiere tijden komen er aan. Dat is mijn belofte aan jou.
Ik snap dat het goed bedoeld is maar ik krijg hier altijd een beetje de kriebels van want als iemand suïcidaal is dan zet je dat niet zomaar uit je hoofd. En daarnaast iemand een belofte doen dat er betere tijden komen zou ik zelf ook niet zo gauw doen want dat is helaas niet iets wat je kunt beloven want je weet het gewoonweg niet. (En al helemaal niet als je de persoon in kwestie niet kent)Zelfmoord moet je echt uit je hoofd zetten.
www.113.nl
Bezoek eens een meeting. Er is er altijd wel één in de buurt. Daar kun je vrijuit praten over je verslaving en hoe je je voelt, zonder veroordeeld te worden.Hallo allemaal,
Ik vind het sowieso lastig hier open over te praten, aangezien er vaak enkel negatief commentaar, soms helemaal geen commentaar op wordt gegeven.. (buiten hier om). Je niet gehoord voelen terwijl de schreeuw om hulp zo groot is, is misschien nog wel het ergste. Ik ben altijd al verslavingsgevoelig geweest, dit begon met coke tijdens het uitgaan in het weekend. Wat op den duur dagelijks werd.. toen in een relatie geraakt met verschillende gebruikers, waar ik 3mmc en GHB leerde kennen. De coke werd vervangen door 3mmc.. GHB bleef beperkt tot het weekend. Tijdens de laatste relatie met een narcist is het helemaal fout gegaan.. hij vergat soms wat GHB bij mij thuis, waarna ik het na een stressvolle werkdag ging pakken. De 3mmc was hier vervangen door speed. Dit werd beide dagelijks 1,5 jaar geleden.. mijn baan verloren, en nu ondertussen bijna een jaar thuis. Na 10 maanden wachttijd in behandeling gekomen bij een kliniek (ambulant want ze vonden de dosis niet hoog genoeg). Ze lieten soms weken niets horen, en ik ben uit wanhoop verder gaan zoeken naar alternatieven.. Ik ben zoveel tijd kwijt, mezelf volledig kwijt, de hoeveelheid is uiteraard toegenomen naar nu zo’n 50-60ml per dag. Daarbij weer dagelijks aan de 3mmc gegaan omdat speed niets meer deed. Ik heb geen vrienden meer om me heen waar ik op kan rekenen (door veel hiervan zijn de problemen groter geworden en had ik toch afstand moeten doen..), de wachttijden voor alleen een intake al zijn maanden.. Ik ben sinds 3 dagen hierdoor ook nog suïcidaal geworden, omdat ik denk dat ik er op deze manier gewoon niet meer uit kom en vanaf kom. Ik trek het niet gewoon een paar uur kunnen slapen (ook met slaapmedicatie blijkbaar niet), niet rusten, je zo verrot voelen en dan ook nog bij niemand terecht kunnen/de deur niet uit kunnen niet meer. Je leven staat gewoon echt stil.. Ik heb altijd hard gewerkt, ook weer mooie doelen voor ogen.. Maar het vooruitzicht zoals het nu is, is geen volhouden aan
Is er dan echt geen manier of kliniek die een spoed beleid hanteren? Of sneller iets voor je kunnen doen dan de 20 weken wachttijd voor intake, laat staan behandeling.. Ik weet gewoon niet meer waar ik moet zoeken of moet beginnen.
groetjes,
AG.
Hoi girl addict,Hallo allemaal,
Ik vind het sowieso lastig hier open over te praten, aangezien er vaak enkel negatief commentaar, soms helemaal geen commentaar op wordt gegeven.. (buiten hier om). Je niet gehoord voelen terwijl de schreeuw om hulp zo groot is, is misschien nog wel het ergste. Ik ben altijd al verslavingsgevoelig geweest, dit begon met coke tijdens het uitgaan in het weekend. Wat op den duur dagelijks werd.. toen in een relatie geraakt met verschillende gebruikers, waar ik 3mmc en GHB leerde kennen. De coke werd vervangen door 3mmc.. GHB bleef beperkt tot het weekend. Tijdens de laatste relatie met een narcist is het helemaal fout gegaan.. hij vergat soms wat GHB bij mij thuis, waarna ik het na een stressvolle werkdag ging pakken. De 3mmc was hier vervangen door speed. Dit werd beide dagelijks 1,5 jaar geleden.. mijn baan verloren, en nu ondertussen bijna een jaar thuis. Na 10 maanden wachttijd in behandeling gekomen bij een kliniek (ambulant want ze vonden de dosis niet hoog genoeg). Ze lieten soms weken niets horen, en ik ben uit wanhoop verder gaan zoeken naar alternatieven.. Ik ben zoveel tijd kwijt, mezelf volledig kwijt, de hoeveelheid is uiteraard toegenomen naar nu zo’n 50-60ml per dag. Daarbij weer dagelijks aan de 3mmc gegaan omdat speed niets meer deed. Ik heb geen vrienden meer om me heen waar ik op kan rekenen (door veel hiervan zijn de problemen groter geworden en had ik toch afstand moeten doen..), de wachttijden voor alleen een intake al zijn maanden.. Ik ben sinds 3 dagen hierdoor ook nog suïcidaal geworden, omdat ik denk dat ik er op deze manier gewoon niet meer uit kom en vanaf kom. Ik trek het niet gewoon een paar uur kunnen slapen (ook met slaapmedicatie blijkbaar niet), niet rusten, je zo verrot voelen en dan ook nog bij niemand terecht kunnen/de deur niet uit kunnen niet meer. Je leven staat gewoon echt stil.. Ik heb altijd hard gewerkt, ook weer mooie doelen voor ogen.. Maar het vooruitzicht zoals het nu is, is geen volhouden aan
Is er dan echt geen manier of kliniek die een spoed beleid hanteren? Of sneller iets voor je kunnen doen dan de 20 weken wachttijd voor intake, laat staan behandeling.. Ik weet gewoon niet meer waar ik moet zoeken of moet beginnen.
groetjes,
AG.
Die komen uiteindelijk ooit inde toekomst 100% zeker.daarnaast iemand een belofte doen dat er betere tijden komen zou ik zelf ook niet zo gauw doen want dat is helaas niet iets wat je kunt beloven want je weet het gewoonweg niet
Hehe dankjewel!@Makelifegreatagain geweldige gebruikersnaam!
Ik lees een hoop lieve reacties hier.
Meisje ik zou je ook willen aanmoedigen om hier je verhaal te blijven doen.
Er is een betere toekomst, dit is jou ook gegund! 🩷
Ik snap wat je bedoeld! Positiviteit in dit verhaal is erg belangrijk en wie weet zou je het kunnen manifesteren haha. Maar ik vind niet dat iemand aan je kan beloven dat het goed komt of dat er betere tijden aankomen want gewoonweg niemand weet hoe het leven verder zal gaan lopen.Die komen uiteindelijk ooit inde toekomst 100% zeker.
Ik geloof daar ook heel erg in dus ik vond het juist wel fijn omte lezen dat iemand dit zo zegt.
Beter dan het komt nooit meer goed dat beloof ik😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."