dag lezer,
Aangenaam ik ben Kim
![:blushing:]()
k zou graag mijn verhaal willen vertellen over gecontroleerd gebruiken na een verslaving
hier mijn verhaal:
ik ben maandelijkse gebruiker wat eigenlijk vrijwel elk weekend is (oeps)
zwaar verslaafd geweest, en 1x afkickkliniek gezeten, helaas had dat geen werking en de dag dat ik uit de kliniek was, meteen weer begonnen... daarna er op eigen benen zonder hulp afgekickt, voor 3 jaar, na 3 jaar dacht ik laat ik het weer eens proberen en dat was heerlijk! intussen kan ik vrijwel elk weekend gebruiken, en daar door de weeks geen last van te hebben, stiekem ben ik er best wel trots op, hoe raar het ook klinkt, want mij was altijd verteld dat als je afgekickt was je daarna nooit meer drugs kon gebruiken, omdat het te lastig zou zijn dat bij 1x te houden en de verslaving weer om de hoek lag...
wel heb ik de bewuste keuze gemaakt en daar goed over nagedacht en ervaren, dat ik wel echt alleen moet gebruiken op dagen dat ik me goed voel, dus na een goede dag en niet als k down ben etc, want toen merkte ik wel dat het weer heel moeilijk was.
dit was mijn verhaal, ben benieuwd naar jullie inkijk, ervaringen en verhalen hier op
op dit moment een beetje Miauw aan het gebruiken
groetjes Kim
![:kissingsmiling:]()