#1
Nee eigenlijk niet ben van de 1 op de andere dag gestopt. Slikte wel anti epileptica dus dat zal de ontwenning wel zijn tegengegaan.Wow.
Had je geen last van enorme misselijkheid / braken / diarree etc?
Nee eigenlijk niet ben van de 1 op de andere dag gestopt. Slikte wel anti epileptica dus dat zal de ontwenning wel zijn tegengegaan.Wow.
Had je geen last van enorme misselijkheid / braken / diarree etc?
ik zie nu dat ik er bij ben vergeten te vermelden dat ik dit nu al 2,5 jaar doe op deze manier......Tja, je lijkt vertrouwen te hebben in jezelf. Wie ben ik om je dat weer te ontnemen?
Succes ermee en laat maar eens weten na de zomer of je nog tevreden bent met je gebruik.
hoe raar het ook klinkt, want mij was altijd verteld dat als je afgekickt was je daarna nooit meer drugs kon gebruiken, omdat het te lastig zou zijn dat bij 1x te houden en de verslaving weer om de hoek lag...
Tsja. Je bent een maandelijks gebruiker die er ieder weekend aan zit. Dat zegt denk ik al genoeg. Je bent de controle al deels kwijt. Maar zolang je je leven niet al te zeer verneukt kan het toch? Misschien hoor jij wel bij die 1% die gecontroleerd gebruiken kan. Ik wil echt niet meer terug naar de ellende van gebruik, en vind mezelf een 100% fijner mens nadat ik me echt ingezet heb voor m’n herstel. Dat heeft een paar behandelingen geduurd, en had alles te maken met mijn eigen inzet.dag lezer,
Aangenaam ik ben Kim
k zou graag mijn verhaal willen vertellen over gecontroleerd gebruiken na een verslaving
hier mijn verhaal:
ik ben maandelijkse gebruiker wat eigenlijk vrijwel elk weekend is (oeps)
zwaar verslaafd geweest, en 1x afkickkliniek gezeten, helaas had dat geen werking en de dag dat ik uit de kliniek was, meteen weer begonnen... daarna er op eigen benen zonder hulp afgekickt, voor 3 jaar, na 3 jaar dacht ik laat ik het weer eens proberen en dat was heerlijk! intussen kan ik vrijwel elk weekend gebruiken, en daar door de weeks geen last van te hebben, stiekem ben ik er best wel trots op, hoe raar het ook klinkt, want mij was altijd verteld dat als je afgekickt was je daarna nooit meer drugs kon gebruiken, omdat het te lastig zou zijn dat bij 1x te houden en de verslaving weer om de hoek lag...
wel heb ik de bewuste keuze gemaakt en daar goed over nagedacht en ervaren, dat ik wel echt alleen moet gebruiken op dagen dat ik me goed voel, dus na een goede dag en niet als k down ben etc, want toen merkte ik wel dat het weer heel moeilijk was.
dit was mijn verhaal, ben benieuwd naar jullie inkijk, ervaringen en verhalen hier op
op dit moment een beetje Miauw aan het gebruiken
groetjes Kim![]()
Deze ogenschijnlijke tegenstrijdigheid laat natuurlijk al zien dat er geen sprake is van gecontroleerd gebruik. Een gecontroleerde frequentie zou dan dus maandelijks zijn (op basis van de door jou gestelde norm). Je feitelijke gebruik is op een wekelijkse frequentie. Dat is 4x de door jou gestelde norm. Aan jou om je eigen conclusies hieraan te verbinden.ik ben maandelijkse gebruiker wat eigenlijk vrijwel elk weekend is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."