#1
Vind ik allemaal heel spijtig om te horen, ik wens je dit echt niet toe, bij mij was het vrij kort gebruik eerlijk gezegd, en dan maak ik dit mee.Ja ik snoof inderdaad door. Ik gebruikte ook wel erg veel omdat mijn tolerantie na die jaren echt hoog lag. Vooral toen ik en mijn toenmalige vriend begonnen te dealen en er een grote zak in het nachtkastje lag. Die tijden kon er op een slechte dag 6 gram bij mij doorheen gaan. Toen is ook het punt gekomen dat ik in het ziekenhuis kwam en ze zeiden als ik doorging en ik een katheter moest.
Ik begrijp ook dat mensen niet snappen dat sommige mensen dan door gaan met snuiven. Achteraf als ik terug kijk naar die periode denk ik ook wtf was ik aan het doen en schaam ik me kapot om hoe ik er toen heb bij gelegen en hoe erg ik mijn eige lichaam kapot heb gemaakt. Gelukkig is dat mijn rock bottom geweest en wil ik absoluut niet terug naar die periode en als ik nu terug val dan zou ik nooit meer keta pakken.
Ik heb zelf van mijn 12-16e een heftige relatie gehad met een man van 6 jaar ouder waarin dingen zijn gebeurd die een kind nooit hoort mee te maken. Keta was voor mij dan ook mijn red middel omdat ik op die manier niet op deze wereld was en niet in mijn lichaam was waar ik absoluut niet in wilde zitten omdat ik dan teveel herbelevingen kreeg en 24/7 aan die periode dacht.
Ik raak van m'n leven geen drugs meer aan.
Het was zeker en vast een fijne periode, maar het is denk ik tijd geworden voor mij om hier allemaal mee te stoppen, ben er eerlijk gezegd vrij zeker van, nu dat we schade hebben opgelopen, elke drugs die je inslikt/snuift impact zal hebben op al die organen, dus bij deze is zelf naar iets anders grijpen uitgesloten.
Van mijn roken wil ik wel nog af, dat is het laatste waarmee ik nu nog mee moet beginnen.
Nu dat ik al de berichten eens terug lees, wil ik @Spyro Bedanken voor al de moeite die ze al gedaan heeft voor me.
Ik reageerde eerlijk gezegd anders op elk bericht dat ze stuurde & kreeg het besef naarmate van tijd dat ik gewoon continu vergat waar ik eigenlijk over sprak, door al de paniek.
Het is een slecht goedje, die Keta, ben niet meer van plan er ooit nog aan te komen.
Maar nu afwachten hoe het allemaal zal lopen.
@Indi(ca) I.v.m het plassen, ik kan toch wel zeker 3uur ophouden, als ik niet super veel drink, dus daar zit ik denk ik nog wel goed mee, hiermee kan ik leven.