Zat weer 1,5 maand 24/7 aan de G
![:(]()
Elke x weer pffff...
Heb nu dinsdag 13:00 mn laatste gtje op.
Ik ben gestopt met behulp van phenibut.
Tegelijk met mn laatste gtje 1,5 gr Pheni en einde middag 1 capsule van 500 mg.
Woensdag ochtend 1gr Pheni en einde middag 500mg Pheni, die nacht sliep ik al 8 uur achter elkaar door. Vandaag in de ochtend 500mg pheni en 8uur savonds weer 500 mg Pheni.
Morgen nog 1x 500mg Pheni en ik heb het gered.
Dan stop ik sws een week lang met Phenibut want ben nu al bang voor de afkick ervan wat denk nog wel meevalt, maar Pheni is ook zooi, mocht het slapen niet gaan zonder Pheni heb ik altijd nog wat Temazepam 20mg.
T is en blijft een ellende maar met Pheni voel ik me overdags gewoon goed en geen trillingen, zweten enz enz.
Oja ik nam 2,5ml ghb elk uur.