Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan ik ineens stoppen met de ghb Ik gebruik nu 0.7 ml Heb nu net een oxezepam ingenomen van 10 mg en een baclofen van 5 mg"
"Per 2 uur"
"Bellathorne zei: Ja phenibut heb ik ook paar keer aangeboden gekregen maar heb begrepen dat dat wel heefr heftig kan zijn.. ik hoop dat iemand op reageerd die misschien ervaring met diazepam heeft, dankjewel iedergeval voor de informatie Klik om te vergroten... Ik ben vandaag begonnen met diazepam Ik zit op 1ml g Hoop dat ik er met 3 dagen af ben van de diazepam Word donderdag geopereerd"
"JohnnyRedbull zei: Hi! Ik gebruik met vrienden en vriendinnen regelmatig GHB tijdens de After na een feestje. Wij vinden dit ideaal om de comedown te verzachten. Nu is het zo dat we nergens meer GHB kunnen krijgen van onze bekende adresjes we krijgen nu te horen dat er geen vraag naar is en het daarom niet aangeboden wordt. Weet iemand hoe dit komt? Is GHB niet geliefd in Limburg? Volgens mij is het in de randstad juist in trek. Iemand hetzelfde probleem? Klik om te vergroten..."
"Overijssel ook niet meer"
"Hallo Heb een vraag voor een vriend Nu de ghb bijna niet meer te verkrijgen is Wil die graag baclofen *Modknip* Al vast Dankje wel"
"Jumping Jack zei: Hey man ik snap je. Je komt hier omdat je informatie wilt en je geeft aan dat je het niet via een arts gaat doen. Wat je rede ook is dat gaat in principe niemand wat aan, ik snap dat het gewoon irritant is dat mensen daar dan over gaan zeuren en niet informatie verstrekken. Want je gaat het toch wel doen hoe jij het wilt dus beter blijft zo een topic informatief. Dus hoe is het nu? Nog wat informatie nodig? Ghb afkick stelt dus weinig voor en de oplossingen zijn makkelijk. Ik gebruik zwaar en stop elke keer 6 weken en dan weer zwaar gebruik. Ik heb nooit meer een afkick gehad het zijn vaak hele simpele dingen wat je moet doen en de verslaving is zelfs een makkelijke om van af te komen. **Edit: lees nu pas dat je het al had gedaan ik was afgehaakt met verder lezen na de discussie over dat je naar een arts moet de hele tijd. Maar goed gedaan. Klik om te vergroten... Hallo Ik heb een vraag Ik gebruik nu 0,5 ml ghb Kan ik nu diazepam gaan nemen Voor een paar dagen"
"Jumping Jack zei: Hey man ik snap je. Je komt hier omdat je informatie wilt en je geeft aan dat je het niet via een arts gaat doen. Wat je rede ook is dat gaat in principe niemand wat aan, ik snap dat het gewoon irritant is dat mensen daar dan over gaan zeuren en niet informatie verstrekken. Want je gaat het toch wel doen hoe jij het wilt dus beter blijft zo een topic informatief. Dus hoe is het nu? Nog wat informatie nodig? Ghb afkick stelt dus weinig voor en de oplossingen zijn makkelijk. Ik gebruik zwaar en stop elke keer 6 weken en dan weer zwaar gebruik. Ik heb nooit meer een afkick gehad het zijn vaak hele simpele dingen wat je moet doen en de verslaving is zelfs een makkelijke om van af te komen. **Edit: lees nu pas dat je het al had gedaan ik was afgehaakt met verder lezen na de discussie over dat je naar een arts moet de hele tijd. Maar goed gedaan. Klik om te vergroten... Hallo Ik heb een vraag Ik gebruik nu 0,5 ml ghb Kan ik nu diazepam gaan nemen Voor een Spyro zei: Om de hoeveel tijd? In principe kun je vanaf 1 ml vaak overstappen op Diazepam voor een korte termijn. 0.5 ml is nog beter. Jumping Jack is geen lid meer. Klik om te vergroten... Ander half uur Dus als ik morgen met de diazepam begin Dan kan ik de g laten staan"
"Spyro zei: Ligt eraan. Hoe lang ben je al stabiel op 0.5? Klik om te vergroten... 2 dagen nu"
"Oke Dankje wel En hoeveel dagen moet ik die diazepam nemen"