Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spyro zei: Ik ben van 80 mg naar 2.5 gegaan in iets van 2,5 maand. Is wel heel snel, maar mijn lichaam kon het aan. Elke week check-ups met de arts gehad. Het is echt wel te doen. Klik om te vergroten... Is baclofen verslavend? En kun je van lorazepam afkicken met baclofen"
"Interessante topic. Laatste reactie was vorig jaar zie ik.hoop geen probleem. Jarenlange ervaring van seroxat met drugs.vind oxycodon in combo seroxat (paroxetine) beter dan oxycodon zonder.coke snuiven valt ook beter onder invloed van paroxetine. Maar al met al blij dat ik van die paroxetine af ben.je wordt een afgeplakte emotieloos zombie.mijn vraag is.of iemand ervaring heeft met de combinatie st janskruid en drugs(alle soorten). Hoe lang men moet stoppen met st janskruid voor men weer mag gebruiken(alle drugs) en of t middel ook moeilijk is om mee te stoppen als men het bijvoorbeeld een maand gebruikt.ik vraag dit dit keer niet voor mezelf.kennis van mij heeft geen account.ik denk persoonlijk dat st janskruid ook troep is.ik prefereer l-tryptofaan"
"Eng spul dus.ik zei al tryptofaan lijkt mij persoonlijk gezonder.5 htp of id,lijkt mij weer gevaarlijker.dat zet zich voor het de hersenen bereikt al om in serotonine. Ik las ergens dat dat bloedklontering kan veroorzaken.waarom is het dan toch zo populair. Ook las ik dat st.janskruid wel degelijk een soort Mao remmer is.maar jullie denken dus van niet. Aan de andere kant, is het wel een middel dat heropname van dopamine,serotonine en dat andere bewerkstelligt.of was t dat het er voor zorgt dat die stoffen langer in de synaptische spleet rondhangen? Of is dat hetzelfde?paroxetine doet dat met serotonine,maar dat is in combinatie met drugs niet gevaarlijk (uitzondering Xtc)"
"Als ik het zo lees,lijkt het alsof sint janskruid in principe gevaarlijker lijkt te zijn dan tca antidepressiva. Of ssri's. Bij farmaceutische antidepressieve middelen lees ik dat combineren met verschillende soorten drugs vaak geen negatieve interactie oplevert.waarom slikken mensen liever sint janskruid dan antidepressiva. Bijvoorbeeld stoppen met antidepressiva is veelal een vette klus met nare afkickverschijnselen. Eenmaal aan die troep en je bent bijna je hele leven afhankelijk. Dat moet ook zo zijn met sint janskruid. Gezien de werking op de synaptische spleet.weet iemand dat?"
"Hoi zero,dus met afbouwen sjk geen nare verschijnselen gehad? Weet niet of je ooit bent afgebouwd van echte antidepressiva. Dat is heeeeeel moeilijk.moeilijker dan van heroine of zo.maar hoe lang had je sjk gebruikt?"
"leipebaviaan zei: Hoe kom je daar nou weer bij? Ik heb zelf tijden paroxetine en citalopram geslikt. Met beide middelen ben ik zonder moeite gestopt, paroxetine zelfs cold turkey, (niet een aanrader) en slik nu al tijden sertraline. Ik vind helemaal niet dat ik als persoon wordt geremd door antidepressiva, komt misschien omdat ik van nature een druk persoon ben. Je libido daarentegen krijgt wel een stevige opdoffer. Is allemaal persoonsgebonden. Klik om te vergroten... Ha leuk,discussie materie! Zelf veel moeite gehad met afbouw paroxetine. (seroxat) Het laatste kruimeltje was t ergst.en eenmaal op 0, dan duurt het zeker een half jaar voordat je hersenen weer gestabiliseerd zijn.ook het libido komt pas na een.half jaar terug.en ja,ik vind het een bijzonder nare bijwerking.daar wordt je toch depressief van ondanks die pillen?het schijnt zelfs dat er mensen zijn die hun libido na het stoppen van een ssri nooit meer terug krijgen.is net ontdekt.en als jij geen moeite hebt met afbouwen,waarom gebruik je nu dan weer ad? Heb je lang genoeg gewacht voordat je weer een ad ging gebruiken na stoppen? Zonder ad ga ik zeker meer door diepe dalen,maar ik ervaar ook hogere pieken weer.al haat ik de angsten.wat dat betreft was afgevlakt zijn wel fijn.ik gebruik nu tryptofaan met vitamine b6. Het helpt wel wat.gebruik het in periodes.niet continu.ben benieuwd naar 5 htp om soms te gebruiken. Maar las ergens dat dit ook dat het te snel omgezet word en dat dit klontering in je bloed kan veroorzaken"
"Ik had gelezen dat je Ketamine kunt gebruiken tegen depressies. Dus heb het geprobeerd. Werd er down van .En de dagen erna wat onrustig.of het was slecht spul of het werkt niet. Het verdovende en hallucinerende effect heb ik niks van gemerkt."
"Jullie zeggen dat de rest gevolgen zijn van cptss. Maar de angststoornis heb ik al van kind af aan. Maar wat ik wil vragen. Ik draai soms echt door door constante drukte in mijn hoofd. En zie vaak niet meer in voor wie ik nog moet leven. Soms lijken de extreme stress en paniekgevoelens zo heftig dat ik denk dat mijn hersenen t niet aan kunnen en ik psychotische wanen krijg. Die er weer voor zorgen dat ik ernstig suicidaal gedachten krijg. Ik weet dat ik het snel ga doen. Ik had liever blijven leven en een ander mens geweest die dit niet had. Maar ik ben op. Familie heb ik niet meer. Het interesseert hen niet of ik besta. Het ergste is dat ik mezelf ook niet meer accepteer. Ben niets. En zie niet in wat een ggz met rare medicijnen mij niet kunnen helpen aan iets wat onveranderbaar is."
"AlwaysTrying zei: Beste erikindecloud, op mijn badkamer spiegel hangt een foto van mijzelf toen ik een jaar of 5 was.. Bijna dagelijks lijkt het of dit meisje me aankijkt en me dankbaar is dat ik toen niet doorgezet heb haar uit het leven te halen. Ik had een euthanasiemiddel al bijna in huis, mijn afscheidsbrief klaar en m'n omgeving was op de hoogte. Ik had hele zware aanvallen van flashbacks gepaard met verlamming/verkramping die soms uren kon duren. Een aantal keer in de week. Ergens dacht ik nog waarom wil ik eigenlijk dat kleine meisje in mij niet laten leven, tenslotte hebben anderen haar kapot gemaakt en is zij sowieso niet schuldig. Mijn moeder smeekte mij nog 1 ding te proberen. Ik ging Psytrec in en volgde een zeer kort en intensief traumaverwerkingsprogramma. EMDR en Exposure (kijk uitzendingen van Geraldine en de vrouwen, daar zie je die therapie en het traumacentrum) ik ben er tweemaal geweest. Ik heb nog amper flashbacks en amper verlammingen. Triggers kan ik inmiddels beter handelen. Het kan..echt.Bekijk bijlage 43010 En weet je als ik de foto van mezelf als klein meisje zie, dan is dat meisje me elke keer dankbaar dat ik haar toch heb laten leven. Want nu help ik andere mensen met m'n verhaal op scholen end. Ik wens je absoluut hetzelfde toe! Vind nog een beetje nieuwsgierigheid naar wat als... Wat als het misschien toch anders kan worden... Meer heb je niet nodig. Je bent alleen, maar alleen zijn we met velen. 🙏🏻 Filmpjes op YouTube en de boeken van Edith Eger (Auschwitz overleefster) hebben mij ook enorm geholpen. 😌 Je hebt echt alle recht om met je leven te doen wat jij wil.. Maar ik hoop dat je nog dat beetje nieuwsgierigheid kunt aanboren naar... Wat als... 😌🙏🏻 Klik om te vergroten... Bedankt... De ggz/lentis doet alsof ik masr 2 keuzes heb. Weer antidepressiva (niets werkt En het voorgestelde lithium weiger ik) of opname crisis tot opname op behandellocatie over half jaar.Dus half jaar op kamertje van 2 bij 3, net als nu liggend op bed omdat ik inmiddels doodsbang ben voor mensen. Raar maar waar..in crisis is niets en behandeling ook niet. Half jaar wachten op iets wat misschien ook niet helpend is goed ik niet. Ik ben te ver heen. De wachttijden zijn te lang. Weet jij nog een antidepressiva die echt kan helpen? Ik heb zowat alles geprobeerd. Ook langdurig. Maar door de angst durf ik nu niets meer.omdat t nooit iets opleverde. En bijwerkingen heel naar waren. De angst voor verslavingen is er doordat ik ooit van alles heb gebruikt, maar daar allang vanaf ben nu. De angst voor afhankelijkheid en ernstige bijwerkingen maakt dat ik vrijwel niets meer durf te gebruiken .dus ook geen medicatie. Ik haat de lorazepam. Ik zit vast en zie nog 1 uitweg.zelfs ggz heeft me op gegeven. Blijkbaar begrijpen ze niet dat mensen zo angstig kunnen worden door cptss etc.dat ze hun huis niet uitkunnen, geen afspraken meer na kunnen komen en hun bed niet uitkunnen.laat staan hulp van ggz binnen kunnen laten uit angst veroordeeld te worden zoals iedereen altijd deed. Mensen triggeren mij. Ik ben ernstig beschadigd door familieleden, instanties etc. Heb daardoor ernstige trauma's opgelopen. En ben overtuigd dat Ik nooit geboren had moeten worden."
"Natozlato zei: Met mijn broer is het ook goed gekomen! Hij heeft nu een baan en een vriendin. Maar is eerst wel rock bottom gegaan. En heeft zich daarna 5 jaar aangesloten bij een geloofsgemeenschap. Klik om te vergroten... Ha doet god toch nog wat goeds. (Sorry voor de gelovigen onder ons, maar ik geloof niks van god/Jezus bullshit(wel tof dat jouw broer t anders ziet hoor). Waarom moet de 1 fucking veel klote shit meemaken en daarom geen licht meer zien in zijn of haar bestaan en een ander gaat alles voor de wind. En karma is bullshit 2, want ook al sta je je hele leven klaar voor mensen die t zwaar hebben, als je zelf totaal dood gaat van binnen heeft zelfs je eigen familie t te druk met haar geweldige bestaan en vele centjes.)"