Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb afbouwen met diazepam

Ghb afbouwen met diazepam

41 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
JessxxLid
01-01-2024, 00:00
#1
C5E4350F-9CE3-45A0-A2DE-EC85D2B77A68.png
Bij deze even de farmaceutische eigenschappen van diazepam.
Wat met name belangrijk is is de T1/2el (=halfwaardetijd). Feitelijk houdt dit in dat de diazepam pas op de helft vd oorspronkelijke werking is na 20/48 uur. Dit is natuurlijk (onder andere ook) afhankelijk van je tolerantie ten aanzien van benzodiazepines.

Ik sluit me daarom aan bij de voorgaande. Let op met het niet te lang gebruiken van benzodiazepines. Ben zelf werkzaam in de verslavingszorg (ondanks dat ik er momenteel ook een potje van heb 😅), maar benzo’s zijn inderdaad stiekeme killers.
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nu vannacht 1,5 gr phenibut genomen, werd wel wakker na paar uur en nam 5 mg diazepam, toen werd ik wakker na 3 uur weer nam ik ook 5mg diazepam maar ik tril lichtjes ( ik neem soms dagen geen diazepam ) ik hoop dat het hele lichte getril op houd. Ik weet niet of ik vanavond nog 1,5 gr moet nemen phenibut wil niet daar verlaafd aan raken. Moet nu nog een beetje wakker worden haha
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom mix je nou alles toch weer? Kap voordat je straks aan Dia, Pheni en GHB vastzit en dan ben je verder van huis.

Je was er vanaf, zo zonde. Kijk alsjeblieft uit. Een beetje trillen moet je kunnen doorstaan, dat is geen direct gevaar.
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#4
dit is de 2e keer sinds vorige week dat ik diazepam neem? En al week geen pheni ? Jij zei zelf toch als je wakker word een dia te nemen als je pheni hebt genomen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bellathorne zei:
dit is de 2e keer sinds vorige week dat ik diazepam neem? En al week geen pheni ? Jij zei zelf toch als je wakker word een dia te nemen als je pheni hebt genomen?
Klik om te vergroten...
Meer uitleg aub? Zit je nu weer 24/7 aan de GHB?

Je kan best een Dia nemen als je echt trilt maar beperk dat nou. Als het de eerste keer deze week Pheni is kun je best vandaag weer nemen. Maar kijk ermee uit
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zat weer 1,5 maand 24/7 aan de G:(
Elke x weer pffff...
Heb nu dinsdag 13:00 mn laatste gtje op.
Ik ben gestopt met behulp van phenibut.
Tegelijk met mn laatste gtje 1,5 gr Pheni en einde middag 1 capsule van 500 mg.
Woensdag ochtend 1gr Pheni en einde middag 500mg Pheni, die nacht sliep ik al 8 uur achter elkaar door. Vandaag in de ochtend 500mg pheni en 8uur savonds weer 500 mg Pheni.
Morgen nog 1x 500mg Pheni en ik heb het gered.
Dan stop ik sws een week lang met Phenibut want ben nu al bang voor de afkick ervan wat denk nog wel meevalt, maar Pheni is ook zooi, mocht het slapen niet gaan zonder Pheni heb ik altijd nog wat Temazepam 20mg.
T is en blijft een ellende maar met Pheni voel ik me overdags gewoon goed en geen trillingen, zweten enz enz.
Oja ik nam 2,5ml ghb elk uur.
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#7
@N1987

Jij gebruikte het overdag? Ik had begrepen beste in kon nemen voor het slapen gaan.. ik heb het ook geprobeerd met 1,5 gr maar trilde alsnog wel gewoon ..
B
BellathorneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik had dus gisteren avond 1,5 gr pheni gedaan en sliep heerlijk( had wel nacht der coor maar paar uur geslapen) alleen rond 13:00 uur middag werd ik erg duizelig en hartkloppingen nerveus, overigs in ds ochtend werd ik wakker wel met licht trillen dus weet gewoon geen raad mee, neem pheni echt wanneer het moet Max 2 x per week
T
TruitjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bellathorne zei:
Ja phenibut heb ik ook paar keer aangeboden gekregen maar heb begrepen dat dat wel heefr heftig kan zijn..


ik hoop dat iemand op reageerd die misschien ervaring met diazepam heeft, dankjewel iedergeval voor de informatie
Klik om te vergroten...
Ik ben vandaag begonnen met diazepam
Ik zit op 1ml g
Hoop dat ik er met 3 dagen af ben van de diazepam
Word donderdag geopereerd
L
Linda1979Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik merk dat ik door nu 6 maanden lorazepam gebruik dat de suïcidale gedachten en acties, planning door lorazepam erger worden. Ik denk dat in ieder geval. Ik had dit ook voor mijn opname na overdosis mess. Ik slikte toen tijdelijk zoldipem en was overtuigd dat ik dood moest. Ook heb ik psychose achtige wanen. Ik heb cptss maar zo ernstig als ik eraan toe ben nu ben ik voor de lorazepam en zoldipem volgens mij niet geweest. Wel ernstig maar t lijkt dat zelfmoord sinds deze middelen eerder een duidelijk enige optie nog is geworden en alle vechtlust weg is.ik zit nu ook op dit forum (inlog gegevens mocht ik gebruiken, heb mijn naam nu weln juist)om nog hoop te krijgen ergens.vandaag 1 lorazepam 2,5 mg gehad en was tegen 14 uur zo ziek van het uitstellen en zo zwarte gedachten dat ik wel moest nemen. Nu is het half 8 en de afkickverschijnselen zijn er weer. Begint met extreem zweten ,hoofdpijn en buikpijn wat oploopt tot ik morgen weer 1 van mezelf mag. T liefst stop ik in 1x .laatst 3 dagen gedaan. Heb de hel gezien. Ik weet dat ik elke dag kans loop er een eind aan te maken.
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat ligt ook aan jou tolerantie voor benzos

Wat ik nou een rare theorie vind is het afbouwen van Diazepam met ghb!
Dit is wel heel moeilijk en je moet telkens stoppen met het afbouw proces om niet verslaafd te raken aan de ghb maar het is wel interessant!

Niemand die het wil proberen zeker?
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bellathorne zei:
Hoi iedereen!

Meerdere maken in het verleden heeft deze drugsforum mij erg geholpen.

Ik heb vroeger in het verleden 3 x een ghb verslaving gehad, gelukkig zat ik hier rond de 3ml per 2 uur op en heb de eerst keer cold turkey ( met drank) en 2e keer mee gestopt door baclofen

Nu helaas zit ik tegen de 2,5 ml per 2 uur. Ik heb voorraad diazepam 5 mg en oxazepam 50 mg
Wat is nu de beste manier op aftebouwen? Het was mij in 3 dagen gelukt om met diazepam en met wijn af te bouwen.. ik weet dit is niet de verstandigste manier.

moet ik me aan houden dat ik elke 2 uur mijn dosis 2,5 ml neem ? En dan 2 uur later na mijn laatste dosis voor slapen gaan 5 mg diazepam? Dit deed ik vannacht en sliep best wel goed ( wel paar keer wakkerr maar ben ik gewend) en dan de volgende dag 0,2ml omlaag ga?

of is er een methode dat ik heel de dag aan de diazepam kan zitten?
Helaas kan ik niet meer aan baclofen komen anders was dit wel sneller gelukt

Ik hoop dat jullie mij goede tips kunnen geven!
Klik om te vergroten...
Het lijkt me prima zo! 0,2 eraf is veilig lijkt me en als je wel slaapt is het ook veilig! pak zo veel diazepam als jou handig lijkt als je je maar houd aantal ml en zorgt dat je gewoon in slaap valt is het prima
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
SantanaTerror zei:
Dat ligt ook aan jou tolerantie voor benzos

Wat ik nou een rare theorie vind is het afbouwen van Diazepam met ghb!
Dit is wel heel moeilijk en je moet telkens stoppen met het afbouw proces om niet verslaafd te raken aan de ghb maar het is wel interessant!

Niemand die het wil proberen zeker?
Klik om te vergroten...
@Spyro misschien?
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#14
SantanaTerror zei:
Dat ligt ook aan jou tolerantie voor benzos

Wat ik nou een rare theorie vind is het afbouwen van Diazepam met ghb!
Dit is wel heel moeilijk en je moet telkens stoppen met het afbouw proces om niet verslaafd te raken aan de ghb maar het is wel interessant!

Niemand die het wil proberen zeker?
Klik om te vergroten...
Dat heb ik geprobeerd :)
Q
Queen1990Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Ik zelf ben gewoon niet zo’n fan van benzo’s tijdens het afkicken. Ik gebruik ze echt alleen in nood... Genoeg mensen die het wel fijn vinden hoor. Maar ik zou het nooit adviseren.

Wat mij betreft ben ik meer van een stabiele afbouw zonder poespas. Die laatste ml gewoon doorpakken op Dia is prima, maar zou er zelf niet te lang op blijven hangen.

Maar wie weet reageert hier nog een lid met een idee voor jou, wat je het beste kan doen. Heb wel gemerkt dat de afkick voor iedereen echt heel anders is.
Klik om te vergroten...
Ik kick alleen af met diazepam..werkt voor mij super en ik slaap heerlijk
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kreeg op de IC in 2023 4 dagen lang 150mg diazepam en ik denk 2,5mg lorazepam, maar dat laatste weet ik niet zeker
D
DrssLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bellathorne zei:
Ja phenibut heb ik ook paar keer aangeboden gekregen maar heb begrepen dat dat wel heefr heftig kan zijn..


ik hoop dat iemand op reageerd die misschien ervaring met diazepam heeft, dankjewel iedergeval voor de informatie
Klik om te vergroten...
Phenibut is een no-go! Heb het zelf gebruikt om af te kicken en de afkick van pheni was echt 10x erger dan g
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat is dat toch voor spul, die phenibut?
Wat doet het, hoe voel je je ermee?
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Wat is dat toch voor spul, die phenibut?
Wat doet het, hoe voel je je ermee?
Klik om te vergroten...
Warm en verdoofd en energiek en sociaal tegelijk. Daarbij horny as fuck en je slaapt uiteindelijk als een roosje (12 uur of langer was bij mij geen uitzondering).
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Zandman zei:
Wat is dat toch voor spul, die phenibut?
Wat doet het, hoe voel je je ermee?
Klik om te vergroten...
psychonautwiki.org

Phenibut

β-Phenyl-γ-aminobutyric acid (also known as Fenibut, Phenybut, Noofen, Citrocard, and commonly as Phenibut) is a lesser-known depressant substance of the gabapentinoid class.[2][3] Phenibut acts as a receptor agonist for GABA, the major inhibitory neurotransmitter in the brain. It is...
psychonautwiki.org psychonautwiki.org

Volgens mij heb je dit eerder gevraagd, maar no worries.
Sowieso is het effect subtiel maar merkbaar.
Het werkt op je gaba receptoren net als alcohol.
Alleen veel fijner en chiller. Ik slaap er ook heel lekker op. En geen kater zoals bij alcohol.
Ik doe het maximaal 2x per maand.
Dosering is sweetspot zoeken.
Begin met 1 gram en kijk hoe dat is.
Voor mij is 1,5 gram de beste dosering, soms op een lang festival doe ik wel eens 2 gram.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."