#1
Dankje voor de reactie,
En waarom niet wanneer ik ga slapen diazepam innemen ?
Ik merkte vanochtend toen ik wakker werd dat ik dus nergens last had van de afkick van ghb ( geen hartkloppingen of zweten)
komt dat doordat diazepam nog lang uitwerkte ?
En waarom niet wanneer ik ga slapen diazepam innemen ?
Ik merkte vanochtend toen ik wakker werd dat ik dus nergens last had van de afkick van ghb ( geen hartkloppingen of zweten)
komt dat doordat diazepam nog lang uitwerkte ?