#1
Ik ben net te laat met phenibut bestellen dat ik het morgen binnen heb, zjjn andere suplementen onder de naam phenibut wat ik opzoek hetzelfde naam als GABA suplementen?
Alright dan moet je wat anders proberen. Probeer zo min mogelijk diazepam te gebruiken en gebruikt het niet langer dan 14 dagen.Omdat die diazepam gewoon nog in werkte, ik merk later wel dat me hartslag omhoog gaat, en heel de dag op de diazepam zitten is niks voor mij, ik wil der telkesn van slapen gerwijl ik overdag druk werk ..

Meer uitleg aub? Zit je nu weer 24/7 aan de GHB?dit is de 2e keer sinds vorige week dat ik diazepam neem? En al week geen pheni ? Jij zei zelf toch als je wakker word een dia te nemen als je pheni hebt genomen?
Ik ben vandaag begonnen met diazepamJa phenibut heb ik ook paar keer aangeboden gekregen maar heb begrepen dat dat wel heefr heftig kan zijn..
ik hoop dat iemand op reageerd die misschien ervaring met diazepam heeft, dankjewel iedergeval voor de informatie
Het lijkt me prima zo! 0,2 eraf is veilig lijkt me en als je wel slaapt is het ook veilig! pak zo veel diazepam als jou handig lijkt als je je maar houd aantal ml en zorgt dat je gewoon in slaap valt is het primaHoi iedereen!
Meerdere maken in het verleden heeft deze drugsforum mij erg geholpen.
Ik heb vroeger in het verleden 3 x een ghb verslaving gehad, gelukkig zat ik hier rond de 3ml per 2 uur op en heb de eerst keer cold turkey ( met drank) en 2e keer mee gestopt door baclofen
Nu helaas zit ik tegen de 2,5 ml per 2 uur. Ik heb voorraad diazepam 5 mg en oxazepam 50 mg
Wat is nu de beste manier op aftebouwen? Het was mij in 3 dagen gelukt om met diazepam en met wijn af te bouwen.. ik weet dit is niet de verstandigste manier.
moet ik me aan houden dat ik elke 2 uur mijn dosis 2,5 ml neem ? En dan 2 uur later na mijn laatste dosis voor slapen gaan 5 mg diazepam? Dit deed ik vannacht en sliep best wel goed ( wel paar keer wakkerr maar ben ik gewend) en dan de volgende dag 0,2ml omlaag ga?
of is er een methode dat ik heel de dag aan de diazepam kan zitten?
Helaas kan ik niet meer aan baclofen komen anders was dit wel sneller gelukt
Ik hoop dat jullie mij goede tips kunnen geven!
@Spyro misschien?Dat ligt ook aan jou tolerantie voor benzos
Wat ik nou een rare theorie vind is het afbouwen van Diazepam met ghb!
Dit is wel heel moeilijk en je moet telkens stoppen met het afbouw proces om niet verslaafd te raken aan de ghb maar het is wel interessant!
Niemand die het wil proberen zeker?
Dat heb ik geprobeerdDat ligt ook aan jou tolerantie voor benzos
Wat ik nou een rare theorie vind is het afbouwen van Diazepam met ghb!
Dit is wel heel moeilijk en je moet telkens stoppen met het afbouw proces om niet verslaafd te raken aan de ghb maar het is wel interessant!
Niemand die het wil proberen zeker?
Ik kick alleen af met diazepam..werkt voor mij super en ik slaap heerlijkIk zelf ben gewoon niet zo’n fan van benzo’s tijdens het afkicken. Ik gebruik ze echt alleen in nood... Genoeg mensen die het wel fijn vinden hoor. Maar ik zou het nooit adviseren.
Wat mij betreft ben ik meer van een stabiele afbouw zonder poespas. Die laatste ml gewoon doorpakken op Dia is prima, maar zou er zelf niet te lang op blijven hangen.
Maar wie weet reageert hier nog een lid met een idee voor jou, wat je het beste kan doen. Heb wel gemerkt dat de afkick voor iedereen echt heel anders is.
Phenibut is een no-go! Heb het zelf gebruikt om af te kicken en de afkick van pheni was echt 10x erger dan gJa phenibut heb ik ook paar keer aangeboden gekregen maar heb begrepen dat dat wel heefr heftig kan zijn..
ik hoop dat iemand op reageerd die misschien ervaring met diazepam heeft, dankjewel iedergeval voor de informatie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."