#1
Ja ik zie er ook gewoon tegenop om dan aan mijn onderliggende problemen te gaan werken. En als ik bijvoorbeeld nu geen 3mmc kan gebruiken, kan ik super makkelijk terugvallen naar wiet, alcohol etc.Goed nieuws @Junkie_05 🙂 Fijn dat het eindelijk zo ver is en dat je de kliniek in gaat.
Ik begrijp hoe je je voelt, want zo voelde ik me ook voordat ik de kliniek in ging. Een leven zonder drugs kon ik me op dat moment niet voorstellen, maar toen ik eenmaal in de kliniek was ging het eigenlijk vanzelf. Het is toch een beetje een kwestie van verstand op nul en de sprong wagen. Als je een tijdje nuchter bent ga je weer heel anders over dingen nadenken. Je leven zal een stuk beter zijn zonder 3-MMC.
Maar ineens wordt alles van me weggehaald en ik weet gewoon niet hoe ik dan met problemen of gevoelens moet omgaan..