#1
Hey hoi!Hoi hoi,
Ik zag dat je op woensdag gaat dus vroeg me af of je toevallig naar yes we can gaat? Daar kom je aan op woensdag altijd maar misschien is het natuurlijk toeval. Als je naar yes we can gaat stuur me gerust een bericht dan kan ik alle vragen die je hebt beantwoorden en is wellicht de spanning wat minder.
Super goed van je dat je deze stap zet! De kliniek heeft voor mij zoveel positieve dingen gebracht. Het is heel normaal dat je het spannend vind dat is het ook maar het komt sowieso goed. Je gaat naar de kliniek dus je wil om clean te zijn is er en die moet je vast blijven houden. Je ziet in dat je een probleem hebt en neemt hulp aan dus de eerste en moeilijkste stap is gezet. Veel succes😊
Ik ga inderdaad naar yes we can! En het is vandaag zover! Ik vind het echt zo super spannend en eng!