Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKliniek

Kliniek

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Veel succes @Junkie_05 !
Klik om te vergroten...
Dankjewel!!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
Dit is een mooie uitspraak zeg 🤩
Klik om te vergroten...
Helpt me af en toe nog wel om mijzelf te herinneren aan deze mooie oneliner - al die loze beloftes van de drugs leiden nergens toe, hoe verleidelijk ze ook lijken.
I
Indi(ca)Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi hoi,

Ik zag dat je op woensdag gaat dus vroeg me af of je toevallig naar yes we can gaat? Daar kom je aan op woensdag altijd maar misschien is het natuurlijk toeval. Als je naar yes we can gaat stuur me gerust een bericht dan kan ik alle vragen die je hebt beantwoorden en is wellicht de spanning wat minder.

Super goed van je dat je deze stap zet! De kliniek heeft voor mij zoveel positieve dingen gebracht. Het is heel normaal dat je het spannend vind dat is het ook maar het komt sowieso goed. Je gaat naar de kliniek dus je wil om clean te zijn is er en die moet je vast blijven houden. Je ziet in dat je een probleem hebt en neemt hulp aan dus de eerste en moeilijkste stap is gezet. Veel succes😊
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel succes @Junkie_05
Top dat je deze stap hebt gezet.
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Indi(ca) zei:
Hoi hoi,

Ik zag dat je op woensdag gaat dus vroeg me af of je toevallig naar yes we can gaat? Daar kom je aan op woensdag altijd maar misschien is het natuurlijk toeval. Als je naar yes we can gaat stuur me gerust een bericht dan kan ik alle vragen die je hebt beantwoorden en is wellicht de spanning wat minder.

Super goed van je dat je deze stap zet! De kliniek heeft voor mij zoveel positieve dingen gebracht. Het is heel normaal dat je het spannend vind dat is het ook maar het komt sowieso goed. Je gaat naar de kliniek dus je wil om clean te zijn is er en die moet je vast blijven houden. Je ziet in dat je een probleem hebt en neemt hulp aan dus de eerste en moeilijkste stap is gezet. Veel succes😊
Klik om te vergroten...
Hey hoi!
Ik ga inderdaad naar yes we can! En het is vandaag zover! Ik vind het echt zo super spannend en eng!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel succes @Junkie_05 !
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
You can do it @Junkie_05 💪
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt iedereen!!🫶🏼
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
heel veel suc6 zal mega spannend zijn 🥰
, zet hem op 👍🤝
K
KruisverstuiverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe gaat het nu, bijna een jaar verder?
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#11
OtherShore zei:
Goed nieuws @Junkie_05 🙂 Fijn dat het eindelijk zo ver is en dat je de kliniek in gaat.

Ik begrijp hoe je je voelt, want zo voelde ik me ook voordat ik de kliniek in ging. Een leven zonder drugs kon ik me op dat moment niet voorstellen, maar toen ik eenmaal in de kliniek was ging het eigenlijk vanzelf. Het is toch een beetje een kwestie van verstand op nul en de sprong wagen. Als je een tijdje nuchter bent ga je weer heel anders over dingen nadenken. Je leven zal een stuk beter zijn zonder 3-MMC.
Klik om te vergroten...
Ja ik zie er ook gewoon tegenop om dan aan mijn onderliggende problemen te gaan werken. En als ik bijvoorbeeld nu geen 3mmc kan gebruiken, kan ik super makkelijk terugvallen naar wiet, alcohol etc.
Maar ineens wordt alles van me weggehaald en ik weet gewoon niet hoe ik dan met problemen of gevoelens moet omgaan..
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi hoi,
Ik word aanstaande woensdag opgenomen in een kliniek, waar ik super blij mee ben, maar toch vind ik het super eng.
Het komt ineens zo super dichtbij en ik kan mij gewoon geen leven zonder 3mmc voorstellen. Ik heb ook echt zo iets van ik wil niet meer naar de kliniek en ik wil gewoon wegrennen voor al men problemen.
Sorry ik moest dit echt even kwijt

groetjes :)
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed nieuws @Junkie_05 🙂 Fijn dat het eindelijk zo ver is en dat je de kliniek in gaat.

Ik begrijp hoe je je voelt, want zo voelde ik me ook voordat ik de kliniek in ging. Een leven zonder drugs kon ik me op dat moment niet voorstellen, maar toen ik eenmaal in de kliniek was ging het eigenlijk vanzelf. Het is toch een beetje een kwestie van verstand op nul en de sprong wagen. Als je een tijdje nuchter bent ga je weer heel anders over dingen nadenken. Je leven zal een stuk beter zijn zonder 3-MMC.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#14
Junkie_05 zei:
ineens wordt alles van me weggehaald en ik weet gewoon niet hoe ik dan met problemen of gevoelens moet omgaan..
Klik om te vergroten...
Ja, dat begrijp ik. Het zal wel even tijd kosten om weer te leren om op een gezonde manier met je gevoelens en problemen om te gaan, maar daar krijg je hulp bij (als het goed is). Je hoef het niet alleen te doen. Je krijgt ondersteuning en dat scheelt een hoop.

Heb je iets van een nazorg traject of ambulante behandeling als je uit de kliniek komt?
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je bent hartstikke goed bezig! Het feit dat je nu over je gevoel en angst praat is een belangrijk onderdeel van je herstelproces. Je zet de stap naar een nieuwe versie van jezelf. En het feit dat je hulp accepteert en dit middels een klinische opname gaat doen: daar mag je nu al trots op zijn.

keep us posted :)
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is heel normaal dat het spannend is @Junkie_05
Maar uiteindelijk zal het de katrol zijn die je bergopwaarts gaat trekken.
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Damius zei:
Je bent hartstikke goed bezig! Het feit dat je nu over je gevoel en angst praat is een belangrijk onderdeel van je herstelproces. Je zet de stap naar een nieuwe versie van jezelf. En het feit dat je hulp accepteert en dit middels een klinische opname gaat doen: daar mag je nu al trots op zijn.

keep us posted :)
Klik om te vergroten...
Dankjewel! T was een grote stap om het hierop te posten maar ik moest het gewoon even kwijt
Damius zei:
keep us posted :)
Klik om te vergroten...
Komt goed
J
Junkie_05Lid
01-01-2024, 00:00
#18
OtherShore zei:
Ja, dat begrijp ik. Het zal wel even tijd kosten om weer te leren om op een gezonde manier met je gevoelens en problemen om te gaan, maar daar krijg je hulp bij (als het goed is). Je hoef het niet alleen te doen. Je krijgt ondersteuning en dat scheelt een hoop.

Heb je iets van een nazorg traject of ambulante behandeling als je uit de kliniek komt?
Klik om te vergroten...
Volgensmij word er in de kliniek pas gekeken hoe verder zegmaar
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Junkie_05 zei:
Hoi hoi,
Ik word aanstaande woensdag opgenomen in een kliniek, waar ik super blij mee ben, maar toch vind ik het super eng.
Het komt ineens zo super dichtbij en ik kan mij gewoon geen leven zonder 3mmc voorstellen. Ik heb ook echt zo iets van ik wil niet meer naar de kliniek en ik wil gewoon wegrennen voor al men problemen.
Sorry ik moest dit echt even kwijt

groetjes :)
Klik om te vergroten...
Is ook spannend. Je hebt zo veel te winnen! En de kliniek was ook echt wel leuk toen ik eenmaal gewend was aan de gang van zaken en de andere patiënten. Dat wennen was nogal een ding voor mij, en vond ik echt wel zwaar. Gelukkig had ik meteen goed contact met een mede-patiënt die zich over mij ontfermde.

Herstel heeft me gebracht wat de drugs mij hadden beloofd.
B
Bloemetjesgordijn95Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Junkie_05 zei:
Hoi hoi,
Ik word aanstaande woensdag opgenomen in een kliniek, waar ik super blij mee ben, maar toch vind ik het super eng.
Het komt ineens zo super dichtbij en ik kan mij gewoon geen leven zonder 3mmc voorstellen. Ik heb ook echt zo iets van ik wil niet meer naar de kliniek en ik wil gewoon wegrennen voor al men problemen.
Sorry ik moest dit echt even kwijt

groetjes :)
Klik om te vergroten...

Zeker heel spannend! En de angsten die je ervaart herken ik ook toen ik zwaar in mijn verslaving zat. Ik had mezelf wijsgemaakt dat het beter was om te leven met speed en andere zooi dan een leven zonder.

Gelukkig heb ik in de kliniek kennis mogen maken met vrijheid. Vrijheid omdat ik geen slaaf meer was van mijn middel en van de dealer. Geen paniek meer als het middel bijna op was en m’n geld op was. Geen paniek meer als ik m’n hart tekeer voelde gaan in bed door teveel gebruik. En geen angst meer dat ik eruit zag als een hele magere zombie met een ingevallen kop. (😂)

Nee maar die angst die je ervaart is normaal. Je gaat een onbekende stap zetten, je gaat uit je comfort zone. Uiteindelijk zul je zien dat je erg zal gaan groeien als je door je angsten heen gaat.

Ik wens je heel veel succes!

P.S. hoe lang duurt je behandeling in de kliniek?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."