#1
Dankjewel!!Veel succes @Junkie_05 !
Dankjewel!!Veel succes @Junkie_05 !
Helpt me af en toe nog wel om mijzelf te herinneren aan deze mooie oneliner - al die loze beloftes van de drugs leiden nergens toe, hoe verleidelijk ze ook lijken.Dit is een mooie uitspraak zeg 🤩
Hey hoi!Hoi hoi,
Ik zag dat je op woensdag gaat dus vroeg me af of je toevallig naar yes we can gaat? Daar kom je aan op woensdag altijd maar misschien is het natuurlijk toeval. Als je naar yes we can gaat stuur me gerust een bericht dan kan ik alle vragen die je hebt beantwoorden en is wellicht de spanning wat minder.
Super goed van je dat je deze stap zet! De kliniek heeft voor mij zoveel positieve dingen gebracht. Het is heel normaal dat je het spannend vind dat is het ook maar het komt sowieso goed. Je gaat naar de kliniek dus je wil om clean te zijn is er en die moet je vast blijven houden. Je ziet in dat je een probleem hebt en neemt hulp aan dus de eerste en moeilijkste stap is gezet. Veel succes😊
Ja ik zie er ook gewoon tegenop om dan aan mijn onderliggende problemen te gaan werken. En als ik bijvoorbeeld nu geen 3mmc kan gebruiken, kan ik super makkelijk terugvallen naar wiet, alcohol etc.Goed nieuws @Junkie_05 🙂 Fijn dat het eindelijk zo ver is en dat je de kliniek in gaat.
Ik begrijp hoe je je voelt, want zo voelde ik me ook voordat ik de kliniek in ging. Een leven zonder drugs kon ik me op dat moment niet voorstellen, maar toen ik eenmaal in de kliniek was ging het eigenlijk vanzelf. Het is toch een beetje een kwestie van verstand op nul en de sprong wagen. Als je een tijdje nuchter bent ga je weer heel anders over dingen nadenken. Je leven zal een stuk beter zijn zonder 3-MMC.
Ja, dat begrijp ik. Het zal wel even tijd kosten om weer te leren om op een gezonde manier met je gevoelens en problemen om te gaan, maar daar krijg je hulp bij (als het goed is). Je hoef het niet alleen te doen. Je krijgt ondersteuning en dat scheelt een hoop.ineens wordt alles van me weggehaald en ik weet gewoon niet hoe ik dan met problemen of gevoelens moet omgaan..
Dankjewel! T was een grote stap om het hierop te posten maar ik moest het gewoon even kwijtJe bent hartstikke goed bezig! Het feit dat je nu over je gevoel en angst praat is een belangrijk onderdeel van je herstelproces. Je zet de stap naar een nieuwe versie van jezelf. En het feit dat je hulp accepteert en dit middels een klinische opname gaat doen: daar mag je nu al trots op zijn.
keep us posted![]()
Komt goedkeep us posted![]()
Volgensmij word er in de kliniek pas gekeken hoe verder zegmaarJa, dat begrijp ik. Het zal wel even tijd kosten om weer te leren om op een gezonde manier met je gevoelens en problemen om te gaan, maar daar krijg je hulp bij (als het goed is). Je hoef het niet alleen te doen. Je krijgt ondersteuning en dat scheelt een hoop.
Heb je iets van een nazorg traject of ambulante behandeling als je uit de kliniek komt?
Is ook spannend. Je hebt zo veel te winnen! En de kliniek was ook echt wel leuk toen ik eenmaal gewend was aan de gang van zaken en de andere patiënten. Dat wennen was nogal een ding voor mij, en vond ik echt wel zwaar. Gelukkig had ik meteen goed contact met een mede-patiënt die zich over mij ontfermde.Hoi hoi,
Ik word aanstaande woensdag opgenomen in een kliniek, waar ik super blij mee ben, maar toch vind ik het super eng.
Het komt ineens zo super dichtbij en ik kan mij gewoon geen leven zonder 3mmc voorstellen. Ik heb ook echt zo iets van ik wil niet meer naar de kliniek en ik wil gewoon wegrennen voor al men problemen.
Sorry ik moest dit echt even kwijt
groetjes![]()
Hoi hoi,
Ik word aanstaande woensdag opgenomen in een kliniek, waar ik super blij mee ben, maar toch vind ik het super eng.
Het komt ineens zo super dichtbij en ik kan mij gewoon geen leven zonder 3mmc voorstellen. Ik heb ook echt zo iets van ik wil niet meer naar de kliniek en ik wil gewoon wegrennen voor al men problemen.
Sorry ik moest dit echt even kwijt
groetjes![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."