#1
Dag 37 zonder Kratom,
Mijn darmen blijven nog steeds gevoelig en kreeg toch weer buikpijn en pijn in mijn linkerzij, waar de alvleesklier zit.Dat had ik soms voor mijn kratomgebruik, maar veel minder heftig.Kreeg er weer een paniekaanval door en ben weer bang.Heel bang, dat er iets niet goed zit in mijn darmen.Tussen de middag veel fruit op en daarna een bak muesli.Daar mag je toch geen buikpijn van krijgen, zou je zeggen.
Ben ook nog heel panierig, heel angstig overal voor. Ben echt iemand geworden, die zich om elk pijntje zorgen maakt.Zo ken in mezelf niet.
Mijn darmen blijven nog steeds gevoelig en kreeg toch weer buikpijn en pijn in mijn linkerzij, waar de alvleesklier zit.Dat had ik soms voor mijn kratomgebruik, maar veel minder heftig.Kreeg er weer een paniekaanval door en ben weer bang.Heel bang, dat er iets niet goed zit in mijn darmen.Tussen de middag veel fruit op en daarna een bak muesli.Daar mag je toch geen buikpijn van krijgen, zou je zeggen.
Ben ook nog heel panierig, heel angstig overal voor. Ben echt iemand geworden, die zich om elk pijntje zorgen maakt.Zo ken in mezelf niet.