Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op internet is er genoeg info over te vinden etc, ook bij het stoppen met opiaten enzo,maar je mag altijd een p.b sturen bij vragen evt. Succes"
"Pluk vd Petteflet zei: Ik gebruik het nu iets meer dan 3 maanden. Ik kreeg het vanwege een niersteen (nooit geweten dat dat zo'n pijn kan doen...!!) en zenuwpijn. Maar dat was op een gegeven ogenblik over en ik bleef gebruiken, mede omdat ik merkte dat ik weer ziek werd als ik stopte (heb het eerder gebruikt). De dosering was in het begin "braaf" 3 x 50 mg per dag. Maar al gauw werd dit meer. Mijn dosering is de afgelopen weken vrij wisselend geweest. Dan weer 4 of 5 x 50 mg maar de laatste dagen 6 of 7 x 50mg. Heb geprobeerd om het af te bouwen met druppeltjes, maar het lukt gewoon niet. Ik ga dan toch weer meer gebruiken. Daarom heb ik besloten om per a.s. zondag gewoon te stoppen en niets meer te nemen. Ik heb dit de vorige keer ook zo gedaan en ben toen echt door een hel gegaan maar toen zat ik er meer dan een jaar aan.. Dus hóóp ik dat het dit keer mee zal vallen maar ik vrees van niet. Ik zie er zo vreselijk tegenop! Ze zeggen wel eens een ezel stoot zich niet aan dezelfde steen.. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan! Klik om te vergroten... Hoi Puk, ik weet uit eigen ervaring en ervaringen van andere die afhankelijk waren van en door opiaten, Kratom een wondermiddel is. Weet niet of je er al bekend mee bent misschien, maar zeker de moeite waard om je daar eens in te verdiepen op internet, google, etc. Bij twijfel of vragen mag je altijd een p.b sturen. Succes verders"
"rockbitch zei: Wat als je huisarts geen meer voorschrijft? Gebruiken jullie iets anders? Klik om te vergroten... Misschien is Kratom een optie?..."
"https://www.telegraaf.nl/nieuws/2139451193/cokesnuiver-reed-rond-na-gebruik-van-bijna-veertig-keer-de-toegestane-hoeveelheid-drugs"
"Vlindertje zei: Dank je wel! Ik weet dat ik een goeie beslissing heb genomen maar nu zit ik in angst dat ik mijn kind aan hem moet meegeven. Hij mag hem nu 2x per week een paar uurtjes hebben maar meer durf ik hem echt niet toe te vertrouwen met zijn gebruik en zijn korte lontje en bedreigingen Klik om te vergroten... Heb je ex je zoontje eigenlijk wel erkent als zijn kind. Zo nee, dan ben je niet verplicht je kind met de vader mee te geven. Daar heeft ie dan gewoon geen recht op....en kan je dus dat gewoon weigeren....... theoretisch gezien dus. Zo ja, dan is er nog zoiets als alimentatie, dus is hij verplicht om financiële bijdragen te leveren voor de onkosten van jullie kind. Dus eigenlijk heeft ie dan helemaal geen geld voor dope 🙃..... ook puur theoretisch gezien dus. Maar goed ik wens je veel sterkte en wijsheid toe in deze situatie. En hoop dat er snel een moment komt dat je er met een tevreden blik op terug kan kijken........... Dat deze situatie ver achter je ligt..."
"Maar even een stomme vraag ,...stel dat je een hoeveelheid cocaïne in b.v een glas cola zou doen( gewone hoeveelheid wat je normaal ook voor een snuif zou gebruiken ) ,....Zou dat de zelfde uitwerking krijgen als dat je gesnoven zou hebben?.."
"Volgens mij moet dit lukken. En inderdaad de forumregels, daarom laat ik het er even bij. Maar binnenkweek is professoneler?,..daar zijn de meningen over verdeelt. Ligt er maar net aan wat de weergoden ons brengt, en inderdaad is binnen kweken soms wat beter beheersbaar. in ieder geval succes....."
"Ik denk met de auto geen probleem, zelf kom ik regelmatig ( ongeveer 3x p/j ) in Frankrijk. Altijd gewoon cannabis in de bagage en go with the flow....Fijne vakantie....en succes, geniet ervan."
"Breekt de pleuris uit..."
"MDMAutist zei: Op skoften staat nu iets over een agente die via de huid in aanraking is gekomen met Fentanyl en daar een od door kreeg. Of het een broodje aap verhaal is weet je natuurlijk niet 😆 Klik om te vergroten... mzzzl, Randland"