#1
Binnen Nederland, alleen ben alleenstaande moeder van 2 Kids dus rustig aandoen word heel lastig. Geen tijd om ziek op bed te liggen en het uit te zitten
Binnen Nederland, alleen ben alleenstaande moeder van 2 Kids dus rustig aandoen word heel lastig. Geen tijd om ziek op bed te liggen en het uit te zitten
Wow een eetlepel is meer dan 5 gram ,een afgestreken theelepel is ongeveer 1 gram naar mijn ervaring.Net maar wat kratom genomen. Geen idee wat ik doe want ik heb geen weegschaal dus heb een eetlepel in een glas gedaan. Was echt niet weg te krijgen. Tot nu toe valt het mee maar ben bang voor wat komen gaat en het mentale stuk weegt voor mij ook wel zwaar. De afgelopen tijd nam ik regelmatig 2x daags oxy in dus voor nu heb ik 2 giften overgeslagen.
Je hebt toch al allerlei adviezen gekregen? Maar die wil je niet horen em je gaat toch je eigen gang, waarvan meerdere mensen hier je al afgeraden hebben om dat zo te doen. Je zit in een rotsituatie maar je maakt het alleen maar rotter door het geheim te houden en zelf te gaan hobbyen met Kratom.Gisteren super ergens migraine gehad en bijna niet geslapen. Heel slecht maar vanmiddag 20 mg oxy gepakt omdat ik nog zoveel moest doen voor de vakantie. Daar voelde ik me wel weer beter door maar nu ben ik dus weer terug bij af. Ik heb even serieus advies nodig. Ik twijfel nu of ik er goed aan heb gedaan om dit zo net voor ee vakantie te doen. Voor mezelf maakt het me niet uit maar mijn kids zijn te jong opzichzelf bezig te houden en ze verdienen echt een fijne vakantie. Ik ben bang dat ik dit ga verpesten door ziek zijn en depressieve klachten en ik ben maar alleen. Zal ik doorpakken en vanaf morgen gewoon niks meer nemen of de komende dagen in de vakantie langzaam afbouwen en dan 4 dagen voor het einde van de vakantie stoppen (die 4 dagen zijn mijn ouders er dus die kunnen dan eventueel de Kids opvangen) ik hoor graag eerlijke adviezen
Misschien deze vakantie maar door blijven gebruiken en dan naderhand op je gemak dit grondig aanpakken.Ik heb al contact opgenomen met de verslavingszorg maar daar kan ik pas na mijn vakantie terecht. Ik wil echt wel luisteren naar de adviezen alleen het is voor mij niet haalbaar om 5 dagen niet te kunnen functioneren want wie zorgt er dan voor mijn kids? En ik kan het ook niet riskeren om op straat te komen
Neem contact op met je huisarts en maak samen een plan. Een plan voor nu, tot de verslavingszorg, als in: hoe stabiliseer je je gebruik zodat je blijft functioneren en een plan voor straks: wanneer je wordt opgenomen. Als je afkickt kun je niet voor je kinderen zorgen, dat moet je accepteren. Zaak is dat je zorgtaak naar je kinderen moet worden overgedragen naar een ander in de tijdelijkheid.Ik heb al contact opgenomen met de verslavingszorg maar daar kan ik pas na mijn vakantie terecht. Ik wil echt wel luisteren naar de adviezen alleen het is voor mij niet haalbaar om 5 dagen niet te kunnen functioneren want wie zorgt er dan voor mijn kids? En ik kan het ook niet riskeren om op straat te komen
Dat kan maar kratom rekt je ontwenning uit omdat je alsnog de receptoren stimuleert. Waardoor de afkick zachter is maar wel langer duurt1Zou jij aanraden om kratom te gebruiken om de ergste verschijnselen tegen te gaan of beter niet? Ik ben zoeieso niet van plan het langer als 5 dagen te gebruiken want wil niet dat ik daar dan aan verslaafd raak
Moet je echt uit de droom helpen. Afkicken alleen gaat je niet lukken, of je moet een hele sterke wil hebben en de intense opiaatcraving kunnen weerstaan. Maar dat is weinigen gegund kan ik je zeggen vanuit een hele lange verslavingsgeschiedenis. Het beste ga je middels een verslavingsinstelling hulp zoeken. Dat kan niet zeg je vanwege privéomstandigheden. Das echt kut, want die afkick gaat je omgeving merken en jij zeker. Ik vrees dat je dit niet verborgen kan houden.Hallo
Het afgelopen jaar heb ik recreatief oxycodon gebruikt. Soms weken achter elkaar en dan een paar dagen niet maar de afgelopen maanden is het dagelijks geworden. Ik gebruik het nu een aantal maanden standaard om lekker te slapen. Ik neem dan 160 mg oxy langwerkend in. Er zijn ook dagen dat ik maar 80 mg of 120 mg pak. Soms gebruik ik het overdag ook maar niet standaard. Nu wil ik hier graag mee stoppen omdat ik besef dat dit zo niet verder kan. Door alle horrorverhalen ben ik best bang geworden voor de afkickverschijnselen. Nu was ik zelf van plan om zelf af te bouwen van 160 naar 40 mg (ik heb alleen tabletten van 40 mg) en om dan cold turkey te stoppen. Zijn er tips wat ik kan doen om de afkickverschijnselen zoveel mogelijk te verminderen? Wegens mijn privé situatie kan ik geen hulp zoeken dus ik zal dit echt zelf moeten doen. Zijn de afkickverschijnselen bij langwerkende oxy,s erger of minder erg? Ik hoop dat het meevalt omdat ik het normaal gesproken alleen maar gebruik voor het slapen en niet om de dag door te komen en dit gaat goed.
Bedankt voor alles reacties. Ik ben net aangekomen. Geen oxys meegenomen dus ben benieuwd hoe de komende dagen verlopen. Na de vakantie heb ik zowieso een afspraak met de verslavingszorg dus hopelijk kunnen ze mij daar verder begeleiden.
Niet naar alcohol grijpen, dit gaat je 10x zo slecht laten voelen geloof mijBedankt voor alles reacties. Ik ben net aangekomen. Geen oxys meegenomen dus ben benieuwd hoe de komende dagen verlopen. Na de vakantie heb ik zowieso een afspraak met de verslavingszorg dus hopelijk kunnen ze mij daar verder begeleiden.
Maak ik hieruit op dat je nu op vakantie een cold turkey afkick in gaat terwijl je er een aantal dagen geleden thuis achterkwam al snel ontwenningen te krijgen die je niet trok waardoor je weer naar de oxy greep? Heb je ook een noodplan? Hoe gaat het nu? Lijkt mij alles behalve een pretje dit..Bedankt voor alles reacties. Ik ben net aangekomen. Geen oxys meegenomen dus ben benieuwd hoe de komende dagen verlopen. Na de vakantie heb ik zowieso een afspraak met de verslavingszorg dus hopelijk kunnen ze mij daar verder begeleiden.
Jaa dat is indd hetgeen wat ik nu aan het doen ben. Het was vorige week niet zo dat ik de ontwenning lichamelijk echt niet trok , het was meer dat ik nog een hele waslijst met taken had en dat me dat niet ging lukken in een detox. Voor nu voel ik me nog redelijk, ik heb onrustige benen en het constant warm/koud maar gelukkig kan ik het zwembad in duiken. Ik heb kratom en vitamine c meegenomen en als het echt niet gaat kan ik altijd nog wel iets regelen via telegram denk ik maar dat is niet de bedoeling. Voor de nachten heb ik temazepem dus ben benieuwd hoe het gaat. Donderdag moet ik terug naar huis om wat dingen op te halen dus als het echt niet te doen is zou ik dan ook wat kunnen halen maar hopelijk heb ik dan het ergste al gehad. Ik heb genoeg shit meegemaakt dus denk heel eerlijk gezegd dat ik dit wel aankan en mijn kids zijn een goede motivatieMaak ik hieruit op dat je nu op vakantie een cold turkey afkick in gaat terwijl je er een aantal dagen geleden thuis achterkwam al snel ontwenningen te krijgen die je niet trok waardoor je weer naar de oxy greep? Heb je ook een noodplan? Hoe gaat het nu? Lijkt mij alles behalve een pretje dit..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."