#1
, ik zal een update geven over hoe het gaat en hopelijk zijn er dan mensen die me wat goede moed in willen praten
We zijn er voor je!
Succes met de afbouw en hopelijk voel je je op vakantie al wat beterder.
, ik zal een update geven over hoe het gaat en hopelijk zijn er dan mensen die me wat goede moed in willen praten
Dankjewel waardeer ik echt heel erg!We zijn er voor je!
Succes met de afbouw en hopelijk voel je je op vakantie al wat beterder.
Momenteel flinke hoofdpijn en constant warm of ijskoud. Begin me af te vragen of cold turkey de beste manier is maargoed. Still going strong
Binnen Nederland, alleen ben alleenstaande moeder van 2 Kids dus rustig aandoen word heel lastig. Geen tijd om ziek op bed te liggen en het uit te zitten
Wow een eetlepel is meer dan 5 gram ,een afgestreken theelepel is ongeveer 1 gram naar mijn ervaring.Net maar wat kratom genomen. Geen idee wat ik doe want ik heb geen weegschaal dus heb een eetlepel in een glas gedaan. Was echt niet weg te krijgen. Tot nu toe valt het mee maar ben bang voor wat komen gaat en het mentale stuk weegt voor mij ook wel zwaar. De afgelopen tijd nam ik regelmatig 2x daags oxy in dus voor nu heb ik 2 giften overgeslagen.
Je hebt toch al allerlei adviezen gekregen? Maar die wil je niet horen em je gaat toch je eigen gang, waarvan meerdere mensen hier je al afgeraden hebben om dat zo te doen. Je zit in een rotsituatie maar je maakt het alleen maar rotter door het geheim te houden en zelf te gaan hobbyen met Kratom.Gisteren super ergens migraine gehad en bijna niet geslapen. Heel slecht maar vanmiddag 20 mg oxy gepakt omdat ik nog zoveel moest doen voor de vakantie. Daar voelde ik me wel weer beter door maar nu ben ik dus weer terug bij af. Ik heb even serieus advies nodig. Ik twijfel nu of ik er goed aan heb gedaan om dit zo net voor ee vakantie te doen. Voor mezelf maakt het me niet uit maar mijn kids zijn te jong opzichzelf bezig te houden en ze verdienen echt een fijne vakantie. Ik ben bang dat ik dit ga verpesten door ziek zijn en depressieve klachten en ik ben maar alleen. Zal ik doorpakken en vanaf morgen gewoon niks meer nemen of de komende dagen in de vakantie langzaam afbouwen en dan 4 dagen voor het einde van de vakantie stoppen (die 4 dagen zijn mijn ouders er dus die kunnen dan eventueel de Kids opvangen) ik hoor graag eerlijke adviezen
Misschien deze vakantie maar door blijven gebruiken en dan naderhand op je gemak dit grondig aanpakken.Ik heb al contact opgenomen met de verslavingszorg maar daar kan ik pas na mijn vakantie terecht. Ik wil echt wel luisteren naar de adviezen alleen het is voor mij niet haalbaar om 5 dagen niet te kunnen functioneren want wie zorgt er dan voor mijn kids? En ik kan het ook niet riskeren om op straat te komen
Neem contact op met je huisarts en maak samen een plan. Een plan voor nu, tot de verslavingszorg, als in: hoe stabiliseer je je gebruik zodat je blijft functioneren en een plan voor straks: wanneer je wordt opgenomen. Als je afkickt kun je niet voor je kinderen zorgen, dat moet je accepteren. Zaak is dat je zorgtaak naar je kinderen moet worden overgedragen naar een ander in de tijdelijkheid.Ik heb al contact opgenomen met de verslavingszorg maar daar kan ik pas na mijn vakantie terecht. Ik wil echt wel luisteren naar de adviezen alleen het is voor mij niet haalbaar om 5 dagen niet te kunnen functioneren want wie zorgt er dan voor mijn kids? En ik kan het ook niet riskeren om op straat te komen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."