Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken oxy

Afkicken oxy

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
chachagirl09 zei:
, ik zal een update geven over hoe het gaat en hopelijk zijn er dan mensen die me wat goede moed in willen praten
Klik om te vergroten...

We zijn er voor je!
Succes met de afbouw en hopelijk voel je je op vakantie al wat beterder.
c
chachagirl09Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
We zijn er voor je!
Succes met de afbouw en hopelijk voel je je op vakantie al wat beterder.
Klik om te vergroten...
Dankjewel waardeer ik echt heel erg!
c
chachagirl09Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu 20 uur zonder. Vanochtend voor het eerst in maanden super vroeg wakker geworden en niet meer kunnen slapen. Verder nog niet heel erg veel last op een onrustig gevoel in mijn benen na. Heb nog een strip oxy 5mg snelwerkend achter de hand voor als het echt niet gaat en kratom rood. Als de afkickverschijnselen echt niet te houden zijn, wat kan ik dan beter nemen?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rigoureuze keuze wel om nu direct CT te gaan, maar getuigd van een sterke wil om te stoppen. Zet hem op, ik weet zelf te weinig van opiaten om er verder op in te gaan.

Blijf in contact, vraag hulp indien nodig.
c
chachagirl09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zit nu bijna 24 uur zonder en tot nu toe valt het reuze mee. Ik heb een flinke drugsverslaving achter de rug dus weet dat ik het mentaal kan om te stoppen en weet van mezelf ook dat minderen, de verleiding om weer op te hogen, groter maakt. Ergens hoop ik stiekem dat het gewoon mee gaat vallen omdat ik vaker van dosis switch en daar niet zoveel problemen mee ondervond maar goed dat zegt natuurlijk niks. We gaan het zien de komende dagen. Ik ga bijhouden hoe het verloop is.
c
chachagirl09Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Momenteel flinke hoofdpijn en constant warm of ijskoud. Begin me af te vragen of cold turkey de beste manier is maargoed. Still going strong
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#7
chachagirl09 zei:
Momenteel flinke hoofdpijn en constant warm of ijskoud. Begin me af te vragen of cold turkey de beste manier is maargoed. Still going strong
Klik om te vergroten...

Ga je binnen of buiten Nederland op vakantie? Indien binnen kun je het mogelijk wat rustiger aan doen
c
chachagirl09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Binnen Nederland, alleen ben alleenstaande moeder van 2 Kids dus rustig aandoen word heel lastig. Geen tijd om ziek op bed te liggen en het uit te zitten
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
chachagirl09 zei:
Binnen Nederland, alleen ben alleenstaande moeder van 2 Kids dus rustig aandoen word heel lastig. Geen tijd om ziek op bed te liggen en het uit te zitten
Klik om te vergroten...

Inderdaad.
Laten we hopen dat je je dan alweer wat beterder voelt. Maar het zal snel zondag zijn :(
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
chachagirl09 zei:
Net maar wat kratom genomen. Geen idee wat ik doe want ik heb geen weegschaal dus heb een eetlepel in een glas gedaan. Was echt niet weg te krijgen. Tot nu toe valt het mee maar ben bang voor wat komen gaat en het mentale stuk weegt voor mij ook wel zwaar. De afgelopen tijd nam ik regelmatig 2x daags oxy in dus voor nu heb ik 2 giften overgeslagen.
Klik om te vergroten...
Wow een eetlepel is meer dan 5 gram ,een afgestreken theelepel is ongeveer 1 gram naar mijn ervaring.
Ik heb het nagewogen natuurlijk.
Verder is het even op de tandjes bijten en oppassen dat je met kratom wel iets verruild cq een gat vult met een gat als je te lang gebruikt.
In jou geval zou ik het strikt op 5 dagen houden ,dan is er (nog) niets aan de hand.
Succes en hou vol en hou ons op de hoogte !
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe ga je morgen op vakantie @chachagirl09 ? Hopelijk een beetje vakantiegevoel?
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
@chachagirl09 hoe gaat het nu? De nacht enigszins doorgekomen?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
chachagirl09 zei:
Gisteren super ergens migraine gehad en bijna niet geslapen. Heel slecht maar vanmiddag 20 mg oxy gepakt omdat ik nog zoveel moest doen voor de vakantie. Daar voelde ik me wel weer beter door maar nu ben ik dus weer terug bij af. Ik heb even serieus advies nodig. Ik twijfel nu of ik er goed aan heb gedaan om dit zo net voor ee vakantie te doen. Voor mezelf maakt het me niet uit maar mijn kids zijn te jong opzichzelf bezig te houden en ze verdienen echt een fijne vakantie. Ik ben bang dat ik dit ga verpesten door ziek zijn en depressieve klachten en ik ben maar alleen. Zal ik doorpakken en vanaf morgen gewoon niks meer nemen of de komende dagen in de vakantie langzaam afbouwen en dan 4 dagen voor het einde van de vakantie stoppen (die 4 dagen zijn mijn ouders er dus die kunnen dan eventueel de Kids opvangen) ik hoor graag eerlijke adviezen
Klik om te vergroten...
Je hebt toch al allerlei adviezen gekregen? Maar die wil je niet horen em je gaat toch je eigen gang, waarvan meerdere mensen hier je al afgeraden hebben om dat zo te doen. Je zit in een rotsituatie maar je maakt het alleen maar rotter door het geheim te houden en zelf te gaan hobbyen met Kratom.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat het tijd is om professionele hulp in te schakelen. Je hebt het nu zonder geprobeerd en dat is mislukt. Eerder schreef je iets over op straat komen te staan wanneer je omgeving erachter komt dat je nog in gebruik bent? Weet niet wat dat precies betekent, maar volgens mij lukt het nu niet zonder goede begeleiding. Herstel is belangrijker dan je vakantie..
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Je gaat je zeker 10 dagen superkut voelen waarvan de eerste 5 lichamelijk voorral

Het is geen griep en dit is ook niet aan te ontkomen

Enige wat je kan doen is zorgen dat je na die eerste 5 dagen clean pas op vakantie gaat en dan door de zure appel heenbijten
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eenmaal verslaafd is er geen quick fix, en ik zie zovaak op het forum voorbij komen dat mensen er dan met de Franse slag vanaf willen komen.

Je hebt een aantal opties nu. Voor ik daarbij kom zul je moeten accepteren dat het allemaal shit is.

Optie 1 , oxy verslaving voortzetten tot ná de vakantie. Want zoals je nu bezig bent is het eigenlijk al te zwaar. 20mg Oxy ingenomen vandaag vanwege de klachten én aan het sukkelen met Kratom. Je zegt niet 5 dagen niet te kunnen functioneren, de realiteit van verslaving is dat je gedwongen word om dus Oxy te gaan gebruiken?

Optie 2 , doorzetten. ( voor zover dat lukt...)

Optie 3 , hulp vragen bij een professional. Je kan dit niet alleen denk ik, aangezien je al na enkele dagen weer oxy hebt genomen.

Onderschat dit niet. Probeer er niet voor weg te lopen.

Nogmaals. Je wilt niet 5 dagen niet kunnen functioneren vanwege je kinderen (legit) , maar je wilt ook CT stoppen met oxy? Dat rijmt niet? Sorry to break the show! Verslaving is gewoon een bitch.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
chachagirl09 zei:
Ik heb al contact opgenomen met de verslavingszorg maar daar kan ik pas na mijn vakantie terecht. Ik wil echt wel luisteren naar de adviezen alleen het is voor mij niet haalbaar om 5 dagen niet te kunnen functioneren want wie zorgt er dan voor mijn kids? En ik kan het ook niet riskeren om op straat te komen
Klik om te vergroten...
Misschien deze vakantie maar door blijven gebruiken en dan naderhand op je gemak dit grondig aanpakken.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
chachagirl09 zei:
Ik heb al contact opgenomen met de verslavingszorg maar daar kan ik pas na mijn vakantie terecht. Ik wil echt wel luisteren naar de adviezen alleen het is voor mij niet haalbaar om 5 dagen niet te kunnen functioneren want wie zorgt er dan voor mijn kids? En ik kan het ook niet riskeren om op straat te komen
Klik om te vergroten...
Neem contact op met je huisarts en maak samen een plan. Een plan voor nu, tot de verslavingszorg, als in: hoe stabiliseer je je gebruik zodat je blijft functioneren en een plan voor straks: wanneer je wordt opgenomen. Als je afkickt kun je niet voor je kinderen zorgen, dat moet je accepteren. Zaak is dat je zorgtaak naar je kinderen moet worden overgedragen naar een ander in de tijdelijkheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."