#1
Ik heb het tegenover gestelde ervaren.Zelf ben ik geen voorstander als slaapmiddel want het is erg moeilijk om eraf te geraken ,vele malen moeilijker als een typische in slaper als Temazepam aka Normison.
Een tijd geleden was ik in italië, alwaar ik door een fout van de apotheek ik ineens geen seroquel meer had.
Ik ging dus van 200 mg seroquel naar 0 mg.
Dit kostte mij enkele nachten vrijwel geen slaap en wat afschuwelijke nachtmerries, toen was ik erdoor.
Toen ik in detox met stoppen met normison bezig was, ging ik in 1 keer van 30 mg naar nul.
Dat was verschrikkelijk.
Zo zie je maar weer dat ieder lichaam anders is!
