Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ok here we go."
"gaat m niet worden deze week"
"MDMAutist zei: Bekijk bijlage 66892Hier in ieder geval Cold Turkie Achmeth.Nakbas Hij denkt: "Tamam, çekmek istiyorum" Klik om te vergroten... wat is een tamam? zusje van temazepam?"
"Manu76 zei: Afbouwen is een weekplan? Ik weet niet of je afbouwen serieus overweegt, of je al vele maanden/ jaren aan de pammetjes zit en dat soort details, dus we zien wel wat er gaat gebeuren. Ik heb wel eens dergelijk troep afgebouwd en had het in een jaartje gepiept! Klik om te vergroten... geen weekplan en ja serieus. indd al 19 jaar 40 mg temazepam 40 mg citalopram 50mgm oxycodon 25mg quiatipine alcohmol en weed plusm 2 pakjes sigaretten"
"Manu76 zei: Ok, ja dan moet je waarschijn vooral lange termijn plannen hebben en dat afbouwen kun je zo langzaam doen als je wilt, zolang je maar richting 0 gaat. En mijn aanraden is liefst met professionele ondersteuning en nooit meerdere middelen tegelijk afbouwen. Klik om te vergroten... zeker weten heb afspraak met psychiater dus eerste stap is gezet"
"JUST SAY NO we would like to congratulate drugs for winning the war on drugs"
"Prutsertje zei: Heel mooi. Alleen een percentage mensen, voormalig enthousiaste klanten van niet nader te noemen , reeds door de autoriteiten gesloten, research chemical webshops zit nu “zonder” en blijkt toch geestelijk en helaas vaak ook lichamelijk verslaafd te zijn geraakt aan van alle varianten pep, benzo’s etc. Dus overlevingsmodus nu, ongezonde cooping mechanismes om je iets beter te voelen. Afkick strategieën die niet werken omdat je daadwerkelijk achter slot en grendel moet met een dokter onder de knop. Of via andere kanalen legale (maar veel zwakkere) varianten kopen waar je een beetje extra baan voor moet nemen om die te kunnen betalen. Tor lijkt dood dus het wordt dadelijk daadwerkelijk weer een bezoek aan de ouderwetse straatdealer. Hopen dat ie niet is gestopt want anders moet je op Rotterdam CS mensen aanspreken of ze bepaalde zaken verkopen! Of helemaal los gaan op legale drugs. Alcohol! Nicotine! Gokken! Porno! Klik om te vergroten... ik zou graag eens 1 op 1 met u willen chatten mvg."
"PieterPost23 zei: 4) Hun leverancier wist van de NL ban en wisten dat ze een groot deel van hun inkomen gingen verliezen, leverancier besloot alle restproducten/mislukte synthese aan ze te verkopen als "exit scam". Ik heb zelf vlak voor de ban bij exact deze vendor 2FMA besteld. Poeder zag en rook heel raar, zeker niet zoals 2FMA hoort te zijn, ik heb dit laten testen en het kwam terug als 73% pure 4FMA met de aanwezigheid van N,N'-(o-phenylenebis(oxytrimethylene))diacetanide. Uberhaupt de aanwezigheid hiervan wijst op uiterst gebrekkige synthesepraktijken en/of geen enkele kwaliteitscontrole. Ik zet mijn geld in op deze optie Klik om te vergroten... zou me niets verbazen idd, maar waarom niet eerst zelf alles laten testen als vendor zijnde zittend op een goudmijn."
"Brakka Mang zei: Deze hoort toch bij verslaving thuis en niet in trip reports? Ik snap die quetiapine alleen niet....je slikt al tema voor het slapen neem ik aan. Zie dat zoveel, het Zwitserse zakmes werd het ooit genoemd😂😂 Als ik jouw doseringen zie wordt dat een jarenplan. Waarom wil je stoppen, en waarom met alles? Klik om te vergroten... Wat mij vertelt is tot de quiatipine ter ondersteuning van citalopram zou zijn. Ik wil niet stoppen maar om geholpen te worden met EMDR therapie voor ptss ivm woningbrand waarbij mijn kinderen het maar kantje boord hebben overleeft. Temazepam voor slapen voorgeschreven maar ik neem twee keer per dag ochtend en namiddag een capsule van 20 mg om even een paar uurtjes rust in mijn hoofd en lijf te hebben. Om emdr therapie te doen moet je volgens mijn psychiater geheel abstinent zijn van oxycodone temazepam cannabis alcohol etc."
"De Zandman zei: Afkick report Vandaag gaat het net zoals gisteren vrij slecht. De methadonduivel kronkelt behoorlijk om het mij moeilijk te maken maar ik kan niet toegeven omdat ik alles weggepleurd heb. Maar het voelt kut. Klik om te vergroten... heel veel sterkte je hebt in ieder geval al de moed gehad om het weg te gooien ik hoop tot je het goed maakt en tot het iedere dag een beetje beter en makkelijker voor je gaat zijn."