#1
Vreemde redernering van je behandelaar om een Antipsychotica in te zetten naast een SSRI ,tenzij je psychotisch ben of gevoelig daarvoor ben.Wat mij vertelt is tot de quiatipine ter ondersteuning van citalopram zou zijn.
Ik wil niet stoppen maar om geholpen te worden met EMDR therapie voor ptss ivm woningbrand waarbij mijn kinderen het maar kantje boord hebben overleeft.
Temazepam voor slapen voorgeschreven maar ik neem twee keer per dag ochtend en namiddag een capsule van 20 mg om even een paar uurtjes rust in mijn hoofd en lijf te hebben.
Om emdr therapie te doen moet je volgens mijn psychiater geheel abstinent zijn van oxycodone temazepam cannabis alcohol etc.
Seroquel is best een krachtig middel ,veel artsen schrijven het uit als slaapmiddel naast een SSRI die je weer overtollige energie geeft als het goed aanslaat.
Dus ik ben benieuwd.
Zelf ben ik geen voorstander als slaapmiddel want het is erg moeilijk om eraf te geraken ,vele malen moeilijker als een typische in slaper als Temazepam aka Normison.