#1
Heb geduld en probeer innerlijke rust te krijgen ,soort van mediteren om in evenwicht te komen.Afkick report
Vandaag gaat het net zoals gisteren vrij slecht.
De methadonduivel kronkelt behoorlijk om het mij moeilijk te maken maar ik kan niet toegeven omdat ik alles weggepleurd heb.
Maar het voelt kut.
Je ben nu al aardig ver dus het einde komt in zicht,zomaar ineens op een dag gaat de zon weer schijnen puur door verlichting omdat de Metha het opgeven heb.
Je gaat goed.
Hou vol bro!
