Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkick report?

Afkick report?

22 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Zandman zei:
Afkick report
Vandaag gaat het net zoals gisteren vrij slecht.
De methadonduivel kronkelt behoorlijk om het mij moeilijk te maken maar ik kan niet toegeven omdat ik alles weggepleurd heb.
Maar het voelt kut.
Klik om te vergroten...
Heb geduld en probeer innerlijke rust te krijgen ,soort van mediteren om in evenwicht te komen.
Je ben nu al aardig ver dus het einde komt in zicht,zomaar ineens op een dag gaat de zon weer schijnen puur door verlichting omdat de Metha het opgeven heb.
Je gaat goed.
Hou vol bro!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eens! Ik verplaats het topic even naar het juiste subforum.
D
Doobey83Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Brakka Mang zei:
Deze hoort toch bij verslaving thuis en niet in trip reports?

Ik snap die quetiapine alleen niet....je slikt al tema voor het slapen neem ik aan. Zie dat zoveel, het Zwitserse zakmes werd het ooit genoemd😂😂

Als ik jouw doseringen zie wordt dat een jarenplan. Waarom wil je stoppen, en waarom met alles?
Klik om te vergroten...
Wat mij vertelt is tot de quiatipine ter ondersteuning van citalopram zou zijn.
Ik wil niet stoppen maar om geholpen te worden met EMDR therapie voor ptss ivm woningbrand waarbij mijn kinderen het maar kantje boord hebben overleeft.

Temazepam voor slapen voorgeschreven maar ik neem twee keer per dag ochtend en namiddag een capsule van 20 mg om even een paar uurtjes rust in mijn hoofd en lijf te hebben.

Om emdr therapie te doen moet je volgens mijn psychiater geheel abstinent zijn van oxycodone temazepam cannabis alcohol etc.
D
Doobey83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Afkick report
Vandaag gaat het net zoals gisteren vrij slecht.
De methadonduivel kronkelt behoorlijk om het mij moeilijk te maken maar ik kan niet toegeven omdat ik alles weggepleurd heb.
Maar het voelt kut.
Klik om te vergroten...
heel veel sterkte je hebt in ieder geval al de moed gehad om het weg te gooien ik hoop tot je het goed maakt en tot het iedere dag een beetje beter en makkelijker voor je gaat zijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doobey83 zei:
heel veel sterkte je hebt in ieder geval al de moed gehad om het weg te gooien ik hoop tot je het goed maakt en tot het iedere dag een beetje beter en makkelijker voor je gaat zijn.
Klik om te vergroten...
Dank je voor je steun!
Het komt wel goed
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doobey83 zei:
Wat mij vertelt is tot de quiatipine ter ondersteuning van citalopram zou zijn.
Ik wil niet stoppen maar om geholpen te worden met EMDR therapie voor ptss ivm woningbrand waarbij mijn kinderen het maar kantje boord hebben overleeft.

Temazepam voor slapen voorgeschreven maar ik neem twee keer per dag ochtend en namiddag een capsule van 20 mg om even een paar uurtjes rust in mijn hoofd en lijf te hebben.

Om emdr therapie te doen moet je volgens mijn psychiater geheel abstinent zijn van oxycodone temazepam cannabis alcohol etc.
Klik om te vergroten...
Vreemde redernering van je behandelaar om een Antipsychotica in te zetten naast een SSRI ,tenzij je psychotisch ben of gevoelig daarvoor ben.
Seroquel is best een krachtig middel ,veel artsen schrijven het uit als slaapmiddel naast een SSRI die je weer overtollige energie geeft als het goed aanslaat.
Dus ik ben benieuwd.
Zelf ben ik geen voorstander als slaapmiddel want het is erg moeilijk om eraf te geraken ,vele malen moeilijker als een typische in slaper als Temazepam aka Normison.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soulassasins zei:
Zelf ben ik geen voorstander als slaapmiddel want het is erg moeilijk om eraf te geraken ,vele malen moeilijker als een typische in slaper als Temazepam aka Normison.
Klik om te vergroten...
Ik heb het tegenover gestelde ervaren.
Een tijd geleden was ik in italië, alwaar ik door een fout van de apotheek ik ineens geen seroquel meer had.
Ik ging dus van 200 mg seroquel naar 0 mg.
Dit kostte mij enkele nachten vrijwel geen slaap en wat afschuwelijke nachtmerries, toen was ik erdoor.

Toen ik in detox met stoppen met normison bezig was, ging ik in 1 keer van 30 mg naar nul.
Dat was verschrikkelijk.

Zo zie je maar weer dat ieder lichaam anders is!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soulassasins zei:
Vreemde redernering van je behandelaar om een Antipsychotica in te zetten naast een SSRI ,tenzij je psychotisch ben of gevoelig daarvoor ben.
Seroquel is best een krachtig middel ,veel artsen schrijven het uit als slaapmiddel naast een SSRI die je weer overtollige energie geeft als het goed aanslaat.
Dus ik ben benieuwd.
Zelf ben ik geen voorstander als slaapmiddel want het is erg moeilijk om eraf te geraken ,vele malen moeilijker als een typische in slaper als Temazepam aka Normison.
Klik om te vergroten...
Seroquel wordt heel veel off label voorgeschreven, je kan er zo mee stoppen laag gedoseerd. De combi wordt voorgeschreven omdat het de ssri ondersteunt en de eigen serotonine huishouding beter op gang komt waardoor slaapproblemen verminderen. Vind het zelf ook onzin maar er wordt goed aan verdiend.
D
Doobey83Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ok here we go.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lets go!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beetje summier zo
D
Doobey83Lid
01-01-2024, 00:00
#12
gaat m niet worden deze week :wink:
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#13
1000026935.jpgHier in ieder geval Cold Turkie Achmeth.Nakbas
Hij denkt: "Tamam, çekmek istiyorum"
D
Doobey83Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAutist zei:
Bekijk bijlage 66892Hier in ieder geval Cold Turkie Achmeth.Nakbas
Hij denkt: "Tamam, çekmek istiyorum"
Klik om te vergroten...
wat is een tamam? zusje van temazepam?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zonder woorden zoveel zeggend :wink:
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Doobey83 zei:
gaat m niet worden deze week :wink:
Klik om te vergroten...
Afbouwen is een weekplan? Ik weet niet of je afbouwen serieus overweegt, of je al vele maanden/ jaren aan de pammetjes zit en dat soort details, dus we zien wel wat er gaat gebeuren.

Ik heb wel eens dergelijk troep afgebouwd en had het in een jaartje gepiept!
D
Doobey83Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Manu76 zei:
Afbouwen is een weekplan? Ik weet niet of je afbouwen serieus overweegt, of je al vele maanden/ jaren aan de pammetjes zit en dat soort details, dus we zien wel wat er gaat gebeuren.

Ik heb wel eens dergelijk troep afgebouwd en had het in een jaartje gepiept!
Klik om te vergroten...
geen weekplan en ja serieus.
indd al 19 jaar 40 mg temazepam 40 mg citalopram 50mgm oxycodon 25mg quiatipine alcohmol en weed plusm 2 pakjes sigaretten
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Doobey83 zei:
geen weekplan en ja serieus.
indd al 19 jaar 40 mg temazepam 40 mg citalopram 50mgm oxycodon 25mg quiatipine alcohmol en weed plusm 2 pakjes sigaretten
Klik om te vergroten...
Ok, ja dan moet je waarschijn vooral lange termijn plannen hebben en dat afbouwen kun je zo langzaam doen als je wilt, zolang je maar richting 0 gaat. En mijn aanraden is liefst met professionele ondersteuning en nooit meerdere middelen tegelijk afbouwen.
D
Doobey83Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Manu76 zei:
Ok, ja dan moet je waarschijn vooral lange termijn plannen hebben en dat afbouwen kun je zo langzaam doen als je wilt, zolang je maar richting 0 gaat. En mijn aanraden is liefst met professionele ondersteuning en nooit meerdere middelen tegelijk afbouwen.
Klik om te vergroten...
zeker weten heb afspraak met psychiater dus eerste stap is gezet
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Afkick report
Vandaag gaat het net zoals gisteren vrij slecht.
De methadonduivel kronkelt behoorlijk om het mij moeilijk te maken maar ik kan niet toegeven omdat ik alles weggepleurd heb.
Maar het voelt kut.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."