Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb eerlijk gezegd niet alles gelezen. Echter is mijn ervaring in een kliniek het zelfde als dat op school. Namelijk het werkt niet voor mij en ik heb niet het idee dat we direct aandacht besteden aan waar ik echt iets van leer. Daarnaast vind ik het ook echt verschrikkelijk als ik s'ochtends tegen iemand ze bakkus aan moet kijken droog brood met saai beleg eet en die gene helemaal blij doet. Maar sowieso zijn er 2 vragen die belangrijk zijn die ze veel meer zouden moeten behandelen: Wat heb je verder in je leven en wat vind je leuk. Zonder een heldere identiteit of een besef van wat je gelukkig maakt is drugs natuurlijk extra verleidelijk. (ik bedoel het is spannend en helpt tegen verveling) Daarnaast is de vraag ook wat is de reden dat je gebruikt. (nouja dat is een hele moeilijke natuurlijk) Maar ik heb zeker me verleden met drugs gehad en de laatste Tijd was het ook weer wat meer dan normaal. De vraag is echter hoe diep wil je in jezelf kijken en met je gevoelens. Dat is afhankelijk van persoonlijkheid en wat je aan kunt maar in inprincipe weet ik 1 iets als me gebruik weer even uit de hand loopt. (of de neiging overdreven sterk is) Er is iets niet goed.... alsof het leven al niet gecompliceerd genoeg is word je dan gedwongen er mee te dealen... Ach een wit poedertje wat je energie en zelfvertrouwen geeft en sex geweldig maakt wie had ooit gedacht dat daar een downside aan was.... Beetje offtopic heel erg eigenlijk nouja hoop dat je er iets aan hebt... Heel veel succes daar en ik hoop dat je naast het programma ook genoeg aandacht besteed aan dingen die jij echt leuk en boeiend vind."
"Gabor mate verteld heel veel intressanten dingen over verslaving youtube hem een keer. Vriendelijke groetjes. iemand."
"Als iets goed tegen een kater helpt is het een biertje of een gtje. Echter is het natuurlijk niet voor niets dat men zo serieus is over de lichaamlijkenverslaving.... (dus ga in iedergeval niet echt weken lang beste ook geen dagen maarja is jou leven..)"
"FredKroket zei: Helpt helemaal niet. Je verdoezelt de kater met meer middelen. Dag erna zit je op de blaren. Klik om te vergroten... Verdoezelen werkt doorgaans de indruk dat iets minder is. Echt 'helpen' doen drugs onder gebruikers natuurlijk niet. Dank u voor de toevoeging...."
"Slik het dan komt het vele malen fijner aan. En ja obviously gewoon wat minder lang begin anders net iets later. (beetje acclimatiseren)"
"Tommmy zei: Heb zelfde probleem. 20 jaar geleden voor het laatst gebruikt. Vorige maand paar lijntjes 3 m geprobeerd en nu in 2 weken ongeveer 6 gram en 2 gram coke. Paar uurtjes slaap, heb eigen zaak, vrouw en kinderen die nog niks aan mij merken. Ik gebruik alleen wat ook domweg naar plafond turen inhoudt. Gaat toch ook nergens over. in de hoop je nog paar uurtjes pakt. Moet wel zeggen dat ik van alle Drugs die ik heb getest deze de geiligheid overschrijdt. Echter na paar dagen gebruik wordt de werking gewoon minder maar net genoeg om opnieuw te nemen. Ben er van overtuigd dat ik weer stop, net als vroeger. Denk als je jezelf een hoge druk oplegt( moet stoppen etc.) niet werkt. Naar mij idee moet je dat punt dat je besluit wat te gaan gebruiken overzien en je zinnen op wat anders zetten. Want 1x genomen is bij mij wel een lang eind. Komt goed 😉 Klik om te vergroten... Probeer een meeting of een dag behandeling. Hoe sneller je erbij bent of stappen onder neemt Deste eerder je jezelf en leven weer onder controllen krijgt. klinkt alsof je veel te verliezen hebt."
"Doe nou maar niet je hebt zoveel verschillende rc's waarom zou je dan specifiek het gene wat IEDEREEN afraad willen proberen. Crack/heroine/meth en injecteren is bijv ook intressant maar de clishe's zijn waar. als je rookt of injecteert of aan de pyro's gaat is het meestal een dood lopende weg."