#1
Ik heb het nu al een paar keer gedaan op MDLSD (ik hou m erin hoor
) En nu gister op flinke dosis 2CB en dat ging zo makkelijk. Alle gedachten spoelden van me weg. Wat heel veel euforie met zich mee bracht.
Psychedelibee zei:Dit heb ik nu ook een paar keer tijdens psychedelica (2cc en 2cb) gedaan. Ik ging bewust gevoelens van angst of onvrede op roepen en daar op focussen. Eerst werd het onprettige gevoel erger, maar dit sloeg snel om in juist een zeer prettig en vrij gevoel. Erg interessant, wil het zeker nog eens met wat diepere middelen herhalen. Maar ook nuchter zal dit goed werken denk ik.Mindless zei:Wat ik ook vaak doe is mediteren op de energieën in mij. Als ik me bijvoorbeeld opgejaagd voel, dan mediteer ik op dat gevoel. Als je dat lang genoeg doet zonder er een mening over te vormen, begint je beleving van die energie te veranderen. Dan merk ik soms ineens dat als ik het vanuit dat andere (neutrale) perspectief bekijk, deze energie ineens heel prettig aanvoelt. Op een gegeven moment begint het dan ook veel meer te stromen/los te komen.