#1
Praise Acid...
Qocaïne zei:Kom op met die verhalen! :P
Datverhaal van die koek was wel ergsterk!![]()

OLEAcidWiz zei:ik denk dat een van mijn leukste onder de lsd was
we waren op'n feestje dat naar mijn mening slecht was en zat dus in mijn auto betere muziek te luistere
voor mijn auto stond dus een boom, en die was aan het "dansen",
"dansen" is eerder golven, de boom begon lichtjes van aan de grond langs zijn stam omhoog, in sterkte toenemend, en verpsreidde zich over alle takken....
de uiteindes van de dunne takjes waren precies rondjes aan het draaien en de hele boom leek te dansen op de muziek in de auto
de boom heeft ook nog verschillende kleuren gekregen, niet volledig eerder een soort glans
en op'n bepaald moment ging'r een van kleur-veranderenderende-lijn door de stam en'n paar van de dikste takken
deze vond ik echt wel fantastisch, en degene waar ik op de grond lag en heel de kamer rond mij liet draaien, inclusief dansende personen enzo ^^
(ik was gaan liggen en niet gevallen voor degenen die het zich afvragen)![]()
schranziewanzie zei:OLEAcidWiz zei:ik denk dat een van mijn leukste onder de lsd was
we waren op'n feestje dat naar mijn mening slecht was en zat dus in mijn auto betere muziek te luistere
voor mijn auto stond dus een boom, en die was aan het "dansen",
"dansen" is eerder golven, de boom begon lichtjes van aan de grond langs zijn stam omhoog, in sterkte toenemend, en verpsreidde zich over alle takken....
de uiteindes van de dunne takjes waren precies rondjes aan het draaien en de hele boom leek te dansen op de muziek in de auto
de boom heeft ook nog verschillende kleuren gekregen, niet volledig eerder een soort glans
en op'n bepaald moment ging'r een van kleur-veranderenderende-lijn door de stam en'n paar van de dikste takken
deze vond ik echt wel fantastisch, en degene waar ik op de grond lag en heel de kamer rond mij liet draaien, inclusief dansende personen enzo ^^
(ik was gaan liggen en niet gevallen voor degenen die het zich afvragen)![]()
en zonhoven brijdt uit
platypus zei:oeh! ik speelde op een beetje brakke zaterdag met een vriend in amsterdam de hele dag op de super nintendo. 's avonds zouden spacekonijn en zommes met nog iemand komen en zouden we naar een goa feestje gaan. zou mn eerst keer acid worden, en na veel gezeik had ik een half tripje gekregen.
al staande in paradiso, met de goa keihard uit de speakers zag ik mario en luigi over de muur rennen en over buizen heenspringen. als ik mijn ogen dicht deed renden ze daar rond, zo zie je maar weer hoe makkelijk een beeldscherm je hersens beïnvloedt...![]()
platypus zei:oeh! ik speelde op een beetje brakke zaterdag met een vriend in amsterdam de hele dag op de super nintendo. 's avonds zouden spacekonijn en zommes met nog iemand komen en zouden we naar een goa feestje gaan. zou mn eerst keer acid worden, en na veel gezeik had ik een half tripje gekregen.
al staande in paradiso, met de goa keihard uit de speakers zag ik mario en luigi over de muur rennen en over buizen heenspringen. als ik mijn ogen dicht deed renden ze daar rond, zo zie je maar weer hoe makkelijk een beeldscherm je hersens beïnvloedt...![]()
Lana zei:De laatste party die we hadden dacht ik dat we in een fabriek waren, ik keek naar de dj en de draaitafels en dacht dat het een lopende band was, waar allemaal mensen aan stonden en dat die onder glas was waar we door konden kijken vanaf de bovenkant.
Ik dacht dat ze een housefeest hielden in een fabriek waar ondertussen gewoon productiemedewerkers aan het werk waren.
Toen we in de chill gingen zitten dacht ik dat we in de fabriekskantine waren en zag ik alle mensen in rode bedrijfskleding rondlopen. Ik dacht nog: Hey da's gek, dat wij hier gewoon mogen komen zitten en dat niemand raar kijkt, wel vet, die hebben gewoon een housefeest op hun werk.
Lana zei:Al een paar nachten achter elkaar housefeestjes gehad en niet geslapen tussendoor, veel door elkaar gebruikt (voornamelijk speed, coke en jointjes) die nachten en dagen.
De laatste party die....
...achteraf, er liep iemand met een hond rond, later werd ik "wakker" en besefte dat ik de hond voor een baby aangezien had.
fungus zei:Onder invloed van MDMA een kwartier aan een wit verfvlekje zitten krabben op de trap, in de volle overtuiging dat ik daar per ongeluk een pilletje had laten vallen en ik te wazig was om het te kunnen oprapen, en het daardoor maar niet wou lukken![]()

megamold zei:maar toen ik het water tegen mijn gezicht duwde leek het net alsof ik een grote kruimelige koek platduwde op mijn gezicht![]()
ik voelde helemaal geen nattigheid alleen maar kruimels en ik zat het water ook wel degelijk vekruimelen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."