Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"schranziewanzie zei: megamold zei: kwil het ook wel is probere had er zelfs nog nooit echt van gehoord tot frisko het mij had verteld Klik om te vergroten... was jij degene die ook op psychedelic forum zit die ook mss naar sonica ging ?????? Klik om te vergroten... the one and only"
"schranziewanzie zei: megamold zei: schranziewanzie zei: megamold zei: kwil het ook wel is probere had er zelfs nog nooit echt van gehoord tot frisko het mij had verteld Klik om te vergroten... was jij degene die ook op psychedelic forum zit die ook mss naar sonica ging ?????? Klik om te vergroten... the one and only Klik om te vergroten... aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh dan ga ik u der wss nog wel tegen komen wij gaan al zeker ik en liza die hier ook ergens ronddwaalt ma die is nu te druk bezig met leren en nog ene ma die zit nie hier op het forum tickets zijn al betaald dus kunne we daar mss samen trippen Klik om te vergroten... ma kweet nog ni zeker of sonica financieel haalbaar gaat zijn voor mij . full moon doe ik ZEKER dit jaar en ja we wone int zelfde dorp he we kunne is chill trippe erges ofzo hier bij mijn thuis gaat da we zate hier de zondag met 7 man paddos te frete"
"hehe dan zalk er zeker wa bij u kome hale dan kank da ook al van men to-do lijst schrappe en ja een weegschaal kank u ni mee helpe jammergenoeg"
"ik weet u totaal ni wone eigelijk ma kga u een pb sture met men email ge voegt mij ma toe"
"jama zonhove is groot he en tword nog elke dag groter en groter tis precies hasselt int klein"
"volges mij bedoelt hij da je zo het effect krijgt dat er honderden indianen op de kust staan te kijken naar de boot maar niet weten dat er "vijanden" op zitten en dus niet reageren op het gevaar"
"buzzy zei: dus als er morgenmiddag een 50Km groot rotsblok uit de hemel komt strorten zien wij dat ook niet omdat we nog nooit zoiets hebbe gezien lijkt me zeer onwaarschijnlijk Klik om te vergroten... ja maar wij weten wat een rots is als er ineens iets in de lucht hangt wat wij niet herkennen en nog nooit gezien hebben en geen flauw idee van hebben wat het is en wat het zou kunnen zijn dat is zo ongeveer ge reactie die we zoeken natuurlijk is de moderne mens opgegaan met aliens en al die dingen maar de mensen in die tijd kenden alleen het bovennatuurlijke en de dinge die ze in het alledaagse leven zagen"
"BobG zei: Speed overheerst de wiet. Zonde van je wiet. Klik om te vergroten... da is wel ni altijd waar als ik speed gebruik en ik rook een joint of ik heb teveel gerookt op voorhand dan ben ik echt lui en veel goesting om te feeste hebk dan ook nimeer"
"ik spreek hier niet uit eige ervaring maar een vriend van mij wou ook altijd zo puur mogelijk roken om niet verslaafd te worden aan tabak , maar op momenten als hij geen weed had stak hij een sigaret op om toch "iets te roken" en hij is dus ook wel degelijk begonnen met roken weet ni of dit bij iedereen zo is maar ik meld het toch maar"
"roze speed hoort normaalgezien tot de beste van alle speed deze brandt gelijk napalm in de neusgaten maar als ik 1 lijntje roze speed leg evengroot als een lijntje witte ben ik veel te scheef voor nog iets gedaan te krijge"