#1
ik denk dat een van mijn leukste onder de lsd was
we waren op'n feestje dat naar mijn mening slecht was en zat dus in mijn auto betere muziek te luistere
voor mijn auto stond dus een boom, en die was aan het "dansen",
"dansen" is eerder golven, de boom begon lichtjes van aan de grond langs zijn stam omhoog, in sterkte toenemend, en verpsreidde zich over alle takken....![:openmouth:]()
de uiteindes van de dunne takjes waren precies rondjes aan het draaien en de hele boom leek te dansen op de muziek in de auto
de boom heeft ook nog verschillende kleuren gekregen, niet volledig eerder een soort glans
en op'n bepaald moment ging'r een van kleur-veranderenderende-lijn door de stam en'n paar van de dikste takken
deze vond ik echt wel fantastisch, en degene waar ik op de grond lag en heel de kamer rond mij liet draaien, inclusief dansende personen enzo ^^
(ik was gaan liggen en niet gevallen voor degenen die het zich afvragen)
we waren op'n feestje dat naar mijn mening slecht was en zat dus in mijn auto betere muziek te luistere
voor mijn auto stond dus een boom, en die was aan het "dansen",
"dansen" is eerder golven, de boom begon lichtjes van aan de grond langs zijn stam omhoog, in sterkte toenemend, en verpsreidde zich over alle takken....
de uiteindes van de dunne takjes waren precies rondjes aan het draaien en de hele boom leek te dansen op de muziek in de auto
de boom heeft ook nog verschillende kleuren gekregen, niet volledig eerder een soort glans
en op'n bepaald moment ging'r een van kleur-veranderenderende-lijn door de stam en'n paar van de dikste takken
deze vond ik echt wel fantastisch, en degene waar ik op de grond lag en heel de kamer rond mij liet draaien, inclusief dansende personen enzo ^^
(ik was gaan liggen en niet gevallen voor degenen die het zich afvragen)

