waldo zei:http://www.maps.org/research/cluster/psilo-lsd/

waldo zei:ik heb het nooit over lsd gehad ..alleen maar over paddestoelen ,
Halpern is begoonen met z'n eerste trails.
![]()
Bal0n zei:ik dacht dat jij zo van de ervaring was? en niet van de boeken en artikels?![]()
Bal0n zei:Lezen is ook lastig he
Het gaat om clusterhoofdpijn, niet om een of andere random hoofdpijn die door van alles veroorzaakt kan worden.

wiet busje zei:als je hoofdpijn heb moet je gewoon gaan blowen![]()
![]()
Intoxicated zei:of gewoon niet bitchen en effe je hoofdpijn uitzitten
Mac... zei:Nopes net als dit:
Een kip is een vogel, maar een vogel is geen kip
Medicijnen zijn drugs, maar drugs zijn geen medicijnen.
Nja snapje..
Jeller zei:Mac... zei:Nopes net als dit:
Een kip is een vogel, maar een vogel is geen kip
Medicijnen zijn drugs, maar drugs zijn geen medicijnen.
Nja snapje..
bijna alle drugs hebben wel een medicinale werking..
zo zou LSD tegen migraine helpen
Heroïne is een uitstekend verdovingsmiddel
wiet is voor sommigen pijnstillend enz..
echte ziektes genezen ze niet natuurlijk
preventief medicijnBobG zei:Jeller zei:Mac... zei:Nopes net als dit:
Een kip is een vogel, maar een vogel is geen kip
Medicijnen zijn drugs, maar drugs zijn geen medicijnen.
Nja snapje..
bijna alle drugs hebben wel een medicinale werking..
zo zou LSD tegen migraine helpen
Heroïne is een uitstekend verdovingsmiddel
wiet is voor sommigen pijnstillend enz..
echte ziektes genezen ze niet natuurlijk
Medicijnen genezen ook geen ziektes!! Het vermindert de last van de kwaal terwijl je langzaam(of helemaal niet) geneest.

Psychonaut1976 zei:Ik heb zo'n zin om te gaan trippen op lsd,maar heb helaas verkeerd gelegen ofzo en zodoende het gevoel alsof ik gekneusde ribben heb.
Dus ga denk ik toch maar niet naar wonderland ga...
Helaas is het met trippen zo dat elk wissewasje versterkt kan worden
en ik moet er niet aan denken dat ik zo het gevoel heb alsof er een alien ofzo onder me ribben zit te porren![]()
Op naar volgende week dan maar![]()
Iemand welleens een trip in gegaan met kuurtjes?
waren het medicinale of niet danHempy zei:een paddotrip met koorts en hoofdpijn
de koorts werd een leuke warmte zeg maar, voelde heel knus aan![]()
en hoofdpijn was weg.. dag erna eigenlijk geen hoofdpijn of koorts meer![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."