Psychonaut1976 zei:
Ik heb zo'n zin om te gaan trippen op lsd,maar heb helaas verkeerd gelegen ofzo en zodoende het gevoel alsof ik gekneusde ribben heb.
Dus ga denk ik toch maar niet naar wonderland ga...
Helaas is het met trippen zo dat elk wissewasje versterkt kan worden
en ik moet er niet aan denken dat ik zo het gevoel heb alsof er een alien ofzo onder me ribben zit te porren
Op naar volgende week dan maar
Iemand welleens een trip in gegaan met kuurtjes?
Ja ik zelf afgelopen weekend..
Wat heb ik..pfeiffer en een opgezette klier..
Wat gebeurt er dan?
Zoals bekend,alles wordt versterk,dus me klier leek 10x zo erg opgezet
waardoor de zintuigen zich daarop gingen concentreren of je nou wilt of niet.
Gevolg hiervan is dat de trip naar binnenslaat en zich gaat bezig houden met dat ene wat je niet lekker zit,hierdoor verdwijnen alle leuke facetten zoals de visuals en gehoor hallucinatie's naar de achtergrond.Ze zijn er wel maar in mindere mate..
Lsd is meestal onvoorspelbaar maar aan de andere kant weer doorzichtig
want het kan de ene kant op gaan of de andere maar zodra je wat mankeerd,reken er dan maar op dat daar de nadruk gaat liggen.
Wel interresant voor mij aangezien ik nog nooit een naar binnen gekeerde lsd trip heb meegemaakt en vrienden van me wel op dezelfde dots,ze ervaarde het toen ook minder visueel maar meer naar binnen wat ik niet kon begrijpen,nu dus wel in praktijk zeg maar...