Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWel of niet?

Wel of niet?

41 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar ik denk dat dat bij paddo's ook zo is...
Ik voel me nooit lichamelijk slecht ofzo op paddo's behalve als ik me vervelend voel in mn hoofd...
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
zommes zei:
Vriend, als jij denkt dat je klaar bent voor LSD, moet je het een keer doen.

Ikzelf heb jarenlang geblowd en trek het nu niet meer. Op zich kan je zeggen dat ik nu ook al ga trippen van een jointje. LSD daarintegen gaat nog hardstikke goed, niks aan de hand, als ik het maar niet combineer met blowen. Maar in principe is het een drugs die in een lagere dosis minder impact heeft op je bewustzijn dan een beetje sterke wiet.

Dus dat is sowieso mijn advies: niet gaan blowen tijdens je trip.
Klik om te vergroten...

Precies hetzelfde bij mij...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ok, ik weet wat ik in huis moet slaan als ik ooit wil stoppen met blowen :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
Ok, ik weet wat ik in huis moet slaan als ik ooit wil stoppen met blowen :grin:
Klik om te vergroten...

Crack-Cocaine !!
M
Music junkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trouwens, al zou ik het willen proberen

Ik ken niemand die het ook maar zou kunnen regelen, je hoort bijna niemand meer over deze drug. Helaas!

Ik wil het sowieso nog wel een keertje proberen / mee maken maar ik heb absoluut geen haast!

Ik weeet trouwens dat het het best is om te doen bij iemand waar je je goed bij voelt, met mijn vriendinnetje zou het daarom perfect zijn maar ze zou hier absoluut niks mee te maken willen hebben, helaaaaas
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
LSD is super!

Niet te veel druk om maken, gewoon goed lezen wat het nou precies is zodat je weet wat je kan verwachten , en er niet te veel bij nadenken of het wel zo goed is of niet, en er zeker niet bang voor zijn want dan ga je zeker verkeerd.

Als het eenmaal werkt zit jij in dromeland, geloof mij maar :grin:
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd, zit momenteel in dromenland haha

Neeh, zeker doen weetge, mooie ervaring
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neen, niet 'zeker doen' :rolleyes:
Als je twijfelt kun je (naar mijn mening) sowieso beter wachten. Verdiep je meer in het onderwerp en vorm zo een duidelijker beeld. Dan weet je zelf het best of je er klaar voor bent.
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Geloof me, ik alleen gezeten, erge bad trip, al die huiverende gedachte.
Je moet gwn bijjezelf blijve denke dat al hetgeen veroorzaakt wordt komt door de drug in te nemen.
Wrm zou jeje slecht voelen?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga er alleen niet van uit dat paddo's minder heftig is...
Is echt niet zo :openmouth:
K
Kjellovich*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Period
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kjellovich* zei:
Geloof me, ik alleen gezeten, erge bad trip, al die huiverende gedachte.
Je moet gwn bijjezelf blijve denke dat al hetgeen veroorzaakt wordt komt door de drug in te nemen.
Wrm zou jeje slecht voelen?
Klik om te vergroten...

heb ik nog niet gehad, toch ben ik nieuwsgierig naar wat voor ervaring dat is, kan me niet voorstellen om bad te gaan, omdat de LSD zo heerlijk is... en kan me zo'n beangstigend gevoel ook niet voorstellen..
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Skippy zei:
Kjellovich* zei:
Geloof me, ik alleen gezeten, erge bad trip, al die huiverende gedachte.
Je moet gwn bijjezelf blijve denke dat al hetgeen veroorzaakt wordt komt door de drug in te nemen.
Wrm zou jeje slecht voelen?
Klik om te vergroten...

heb ik nog niet gehad, toch ben ik nieuwsgierig naar wat voor ervaring dat is, kan me niet voorstellen om bad te gaan, omdat de LSD zo heerlijk is... en kan me zo'n beangstigend gevoel ook niet voorstellen..
Klik om te vergroten...

Lsd is in principe lichter en makkelijker in de hand te houden..MAARRR.....
net zoals bij paddo's kan je in een lsd trip in een gekke negatieve loop raken en als je hier geen raad mee weet kan je er bruut lang mee gaan zitten,langer dan bij paddos,want stel je krijgt bij paddos na 2 uur een bad vibe die je niet af kan wenden dan ben je verzekerd dat het na 3 a 4 uurtjes afzwakt omdat de trip afzwakt,en dat heb je bij lsd dus niet aangezien je een rit tegemoet gaat van circa 10 uur.

Voor vele lijkt lsd na een eerste gebruik zoiets van *nou ja zeg,is dit het nou?* Maar vergis je niet.

Lsd kan alle kanten opgaan,meestal de goeie,maar ook de foute.
Grootgebruikers als mijzelf kunnen een zogenaamde *badtrip* nog enigzins sturen en doorstaan,maar als je die shit voor de eerste x voor de kiezen krijgt sta je wel raar te kijken.

De *badtrips* die ik meemaakte op acid,als je ze zo mag noemen,kwam door de lichamelijke conditie waar ik in verkeerde op dat moment.

Dus toen die naar binnengeslage negative vibes toesloegen kon ik er nog best om lachen ook..Zo van hehehe zie je wel...je weet toch.....

Dat je een badtrip ondervind op lsd is zeer onwaarschijnlijk mits je geen lichamelijke gebreken/ongesteldheden hebt op het moment of geestelijk instabiel bent.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychonaut1976 zei:
Skippy zei:
Kjellovich* zei:
Geloof me, ik alleen gezeten, erge bad trip, al die huiverende gedachte.
Je moet gwn bijjezelf blijve denke dat al hetgeen veroorzaakt wordt komt door de drug in te nemen.
Wrm zou jeje slecht voelen?
Klik om te vergroten...

heb ik nog niet gehad, toch ben ik nieuwsgierig naar wat voor ervaring dat is, kan me niet voorstellen om bad te gaan, omdat de LSD zo heerlijk is... en kan me zo'n beangstigend gevoel ook niet voorstellen..
Klik om te vergroten...

Lsd is in principe lichter en makkelijker in de hand te houden..MAARRR.....
net zoals bij paddo's kan je in een lsd trip in een gekke negatieve loop raken en als je hier geen raad mee weet kan je er bruut lang mee gaan zitten,langer dan bij paddos,want stel je krijgt bij paddos na 2 uur een bad vibe die je niet af kan wenden dan ben je verzekerd dat het na 3 a 4 uurtjes afzwakt omdat de trip afzwakt,en dat heb je bij lsd dus niet aangezien je een rit tegemoet gaat van circa 10 uur.

Voor iedereen lijkt lsd na een eerste gebruik zoiets van *nou ja zeg,is dit het nou?* Maar vergis je niet.

Lsd kan alle kanten opgaan,meestal de goeie,maar ook de foute.
Grootgebruikers als mijzelf kunnen een zogenaamde *badtrip* nog enigzins sturen en doorstaan,maar als je die shit voor de eerste x voor de kiezen krijgt sta je wel raar te kijken.

De *badtrips* die ik meemaakte op acid,als je ze zo mag noemen,kwam door de lichamelijke conditie waar ik in verkeerde op dat moment.

Dus toen die naar binnengeslage negative vibes toesloegen kon ik er nog best om lachen ook..Zo van hehehe zie je wel...je weet toch.....

Dat je een badtrip ondervind op lsd is zeer onwaarschijnlijk mits je lichamelijke gebreken/ongesteldheden hebt op het moment of geestelijk instabiel bent.
Klik om te vergroten...

bedankt voor je uitleg, maar mijn 1ste keer was super, de beste ooit, denk dat het nooit meer zal voelen als die 1ste keer, geweldig ..zucht....
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vind paddos in bepaalde zin heftiger dan lsd, en daarbij leuker zelfs... LSD is mij echt te chemisch.... dus paddos :hearteyes:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voelt lsd chemisch voor jou?

Het voelt wel minder 'aards' dan paddo's voor mij.
Maar niet chemisch zoals mdma of speed me laat voelen.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
Intoxicated zei:
Voelt lsd chemisch voor jou?

Het voelt wel minder 'aards' dan paddo's voor mij.
Maar niet chemisch zoals mdma of speed me laat voelen.
Klik om te vergroten...


Ik kan het nog steeds niet echt begrijpen.......chemisch......
Ik ze allemaal wel gehad....maar chemisch......moeilijk te omschrijven....
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Colaiuta zei:
ik vind paddos in bepaalde zin heftiger dan lsd, en daarbij leuker zelfs... LSD is mij echt te chemisch.... dus paddos :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Waar baseer je de stelling op dat LSD chemisch is?
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#19
zommes zei:
Colaiuta zei:
ik vind paddos in bepaalde zin heftiger dan lsd, en daarbij leuker zelfs... LSD is mij echt te chemisch.... dus paddos :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Waar baseer je de stelling op dat LSD chemisch is?
Klik om te vergroten...

Inderdaad een opmerkelijke uitspraak,omdat lsd maar half synthetisch is en juist helemaal niet chemisch aanvoelt zelfs nog zuiverder dan paddo's.

Het voelt lichamelijk alsof je niks op hebt en in wezen is dat ook zo aangezien je ugs binnen hebt gekregen en na 2 uur zijn zelfs de ugs aan lsd al uit je lichaam..wat rest is de schakel van processen die je eigen lichaam teweeg brengt..
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja oke moeilijk te omschrijven, maar het gevoel aan je ogen, en pfff de rare geluidjes.. nee ik vind LSD lang niet zo verfijnd en vooral relaxed als een Paddotrip

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."