Skippy zei:
Kjellovich* zei:
Geloof me, ik alleen gezeten, erge bad trip, al die huiverende gedachte.
Je moet gwn bijjezelf blijve denke dat al hetgeen veroorzaakt wordt komt door de drug in te nemen.
Wrm zou jeje slecht voelen?
heb ik nog niet gehad, toch ben ik nieuwsgierig naar wat voor ervaring dat is, kan me niet voorstellen om bad te gaan, omdat de LSD zo heerlijk is... en kan me zo'n beangstigend gevoel ook niet voorstellen..
Lsd is in principe lichter en makkelijker in de hand te houden..MAARRR.....
net zoals bij paddo's kan je in een lsd trip in een gekke negatieve loop raken en als je hier geen raad mee weet kan je er bruut lang mee gaan zitten,langer dan bij paddos,want stel je krijgt bij paddos na 2 uur een bad vibe die je niet af kan wenden dan ben je verzekerd dat het na 3 a 4 uurtjes afzwakt omdat de trip afzwakt,en dat heb je bij lsd dus niet aangezien je een rit tegemoet gaat van circa 10 uur.
Voor vele lijkt lsd na een eerste gebruik zoiets van *nou ja zeg,is dit het nou?* Maar vergis je niet.
Lsd kan alle kanten opgaan,meestal de goeie,maar ook de foute.
Grootgebruikers als mijzelf kunnen een zogenaamde *badtrip* nog enigzins sturen en doorstaan,maar als je die shit voor de eerste x voor de kiezen krijgt sta je wel raar te kijken.
De *badtrips* die ik meemaakte op acid,als je ze zo mag noemen,kwam door de lichamelijke conditie waar ik in verkeerde op dat moment.
Dus toen die naar binnengeslage negative vibes toesloegen kon ik er nog best om lachen ook..Zo van hehehe zie je wel...je weet toch.....
Dat je een badtrip ondervind op lsd is zeer onwaarschijnlijk mits je geen lichamelijke gebreken/ongesteldheden hebt op het moment of geestelijk instabiel bent.