#1
Denk maar zo: er zit nooit te veel op 1 blotter. Voor de zekerheid kan je beter beginnen met een halfje, maar er zal nooit mere dan 150 ug op een blotter gedaan worden, daar heeft niemand wat aan.
Bal0n zei:Waarom zou dat met dots niet kunnen?
Bal0n zei:Waarom zou dat met dots niet kunnen?
Shroomie zei:neen, er is er slechts één, lsd-25 namelijk
Waterpijp zei:....hij zei in ieder geval dat ik beter kon wachten op legalisatie van de hele mik mak voordat ik LSD ging gebruiken...
Radeon915 zei:Waterpijp zei:....hij zei in ieder geval dat ik beter kon wachten op legalisatie van de hele mik mak voordat ik LSD ging gebruiken...
Nou dan kan je lang wachten denk ik![]()
elchivato zei:Hoeveel gaat er maximaal op een cm2? Lijkt me wel handig om een rekenmaat te hebben. Ik heb nl een partijtje blotters gekregen en wil toch even weten wat de max sterkte is.
Psychonaut1976 zei:elchivato zei:Hoeveel gaat er maximaal op een cm2? Lijkt me wel handig om een rekenmaat te hebben. Ik heb nl een partijtje blotters gekregen en wil toch even weten wat de max sterkte is.
Gewoon 1tje op eten dan weet je wel ongeveer wat erop zit.
Trip je lekker dan zijn ongeveer 100 tot 200ug
Voel je niks heb je bagger
Voel iets wat wil opkomen maar niet doorzet,heb je ze van 40-70ug
elchivato zei:Okay thanks! Ehm... ik had nog een vraagje. Is het bij lsd ook zo dat je types hebt zoals bij xtc bijvoorbeeld dolfijntjes. Ik heb nl een beetje lichtbruin papier met yin yang tekentjes erop.
Als dat zo is misschien (her)kent iemand deze blotters dan.

whahaha :PMaak je maar niet druk dat er wat anders op zit, dat past niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."