#1
De da vinci's uit gent zijn ook wel goed, maar shiva is beter
van da vinci kan je wel 1 in één keer pakken
van da vinci kan je wel 1 in één keer pakken
matthijs zei:Ik denk dat, als je het in een rustige omgeving gebruikt, een shiva wel goed is hoor. Mijn eerste keer LSD was, heel onverstandig, 2 shiva's. Was kei en keihard maar ging wel goed. Als je wat ervaring hebt met trippen is een shiva denk ik prima te handelen.![]()
Maar als ge als beginner met een kwartje neemt (zijn dubbele shiva's in feite dus een halve) en ben nog niet hard aan't trippen, kan ik toch nog een kwartje bijnemen om harder te gaan?Dzy zei:Ik had al 1x eerder getript op lsd, maar dat was wel heel weinig, voelde er bijna niks van.. nu had ik zaterdag 1.5 shiva, was echt te vet :P
Osi` zei:Maar als ge als beginner met een kwartje neemt (zijn dubbele shiva's in feite dus een halve) en ben nog niet hard aan't trippen, kan ik toch nog een kwartje bijnemen om harder te gaan?Dzy zei:Ik had al 1x eerder getript op lsd, maar dat was wel heel weinig, voelde er bijna niks van.. nu had ik zaterdag 1.5 shiva, was echt te vet :P![]()
paddos zijn ook behoorlijk visueel zeJeller zei:sowieso inslikken ook, in de maag wordt het ook opgenomen maar trager..
trouwesn lsd is veel intenser dan paddo's en 10x zo visueel, maar bij paddo's ben je wel meer verward in je hoofd..
hangt natuurlijk ook af van trip tot trip
Subrahmanyan zei:Dolfijntjes en condors enzo zijn echt barslechte trips. Een ervaren tripper moet er al minstens 5 op hebben om nog iets te beleven aan de trip. Voor beginners raad ik 1.5 hofmann aan of 1 shiva. Als je het wat gewoon bent om te trippen zijn 3 shiva's pefect. Als je echt voluit wil gaan, raad ik 4 daffy's aan![]()
Jeller zei:is zo'n beetje als bij pillen dat de afdruk er niet zoveel toedoet...
maar over het algemeen zijn hoffman's en shiva's de sterkere hier en dolfijntjes zijn iets minder
septerrac zei:ik ben zelf ook info aan t opzoeken, maar over de consumptie zelf kom ik vrij weinig tegen... zown paperstrip, die leg je toch gewoon op je tong? of nou juist onder je tong? en dan gewoon laten oplossen met je speeksel? of moet je op een gegeven moment t papier weer uitspugen als de stoffen zijn opgenomen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."