Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPapertrips

Papertrips

21 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
De da vinci's uit gent zijn ook wel goed, maar shiva is beter

van da vinci kan je wel 1 in één keer pakken
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#2
matthijs zei:
Ik denk dat, als je het in een rustige omgeving gebruikt, een shiva wel goed is hoor. Mijn eerste keer LSD was, heel onverstandig, 2 shiva's. Was kei en keihard maar ging wel goed. Als je wat ervaring hebt met trippen is een shiva denk ik prima te handelen. :)
Klik om te vergroten...

ja okee maar jij zegt ook dat je geen visuals hebt van 200µg.. (dat was jij toch hé?) dus voor iemand die nog niet getript heeft zou een shivatje wel overweldigend kunnen zijn
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had al 1x eerder getript op lsd, maar dat was wel heel weinig, voelde er bijna niks van.. nu had ik zaterdag 1.5 shiva, was echt te vet :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dzy zei:
Ik had al 1x eerder getript op lsd, maar dat was wel heel weinig, voelde er bijna niks van.. nu had ik zaterdag 1.5 shiva, was echt te vet :P
Klik om te vergroten...
Maar als ge als beginner met een kwartje neemt (zijn dubbele shiva's in feite dus een halve) en ben nog niet hard aan't trippen, kan ik toch nog een kwartje bijnemen om harder te gaan? :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat kan wel, maar hij heeft wel veel minder effect dan als je hem tegelijk pakt.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Osi` zei:
Dzy zei:
Ik had al 1x eerder getript op lsd, maar dat was wel heel weinig, voelde er bijna niks van.. nu had ik zaterdag 1.5 shiva, was echt te vet :P
Klik om te vergroten...
Maar als ge als beginner met een kwartje neemt (zijn dubbele shiva's in feite dus een halve) en ben nog niet hard aan't trippen, kan ik toch nog een kwartje bijnemen om harder te gaan? :)
Klik om te vergroten...

Je kan dan beter een volgende keer je dosis verhogen in 1x.
Meestal als je eerste dosis erin kickt blijft het op dat niveau,je kan met bijnemen wel de trip langer maken en hij versterkt natuurlijk iets.

Dat is mijn ervaring tenminste met relatief lage dosis,Ik heb wel een keer gehad dat ik 3 dots tegelijk op had en na 2 uur een vierde nam en het leek als deze er keihard in kickte,maarja mischien kwam dat net samen met de piek van die 3 tegelijk... :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
bwa ik heb toch gehad dat ik begon met een halve en paar uur later nog een halve en ik zat toch wle dubbel zo hard weg :tongueout:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paddo's zijn minder controleerbaar, je bent ook meer van de kaart.
Lsd is heel goed te handelen.
S
SubrahmanyanLid
01-01-2024, 00:00
#9
De beste manier om een papertrips te nemen is ze naast je kiezen tussen je kaak en je tandvlees te steken. Ze verschuiven niet dus je kan ze niet kwijtraken en je voelt ze na 5 min zelfs niet meer zitten. Als je goed aan het trippen bent spuw je ze gewoon weer uit.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
sowieso inslikken ook, in de maag wordt het ook opgenomen maar trager..

trouwesn lsd is veel intenser dan paddo's en 10x zo visueel, maar bij paddo's ben je wel meer verward in je hoofd..

hangt natuurlijk ook af van trip tot trip
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
sowieso inslikken ook, in de maag wordt het ook opgenomen maar trager..

trouwesn lsd is veel intenser dan paddo's en 10x zo visueel, maar bij paddo's ben je wel meer verward in je hoofd..

hangt natuurlijk ook af van trip tot trip
Klik om te vergroten...
paddos zijn ook behoorlijk visueel ze :wink:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Subrahmanyan zei:
Dolfijntjes en condors enzo zijn echt barslechte trips. Een ervaren tripper moet er al minstens 5 op hebben om nog iets te beleven aan de trip. Voor beginners raad ik 1.5 hofmann aan of 1 shiva. Als je het wat gewoon bent om te trippen zijn 3 shiva's pefect. Als je echt voluit wil gaan, raad ik 4 daffy's aan :grin:
Klik om te vergroten...

jij spreekt hier vanuit jouw standpunt als ervaren tripper denk ik. ik vind die dolfijntjes absoluut niet slecht. ik heb er een van m'n heftigere trips mee beleefd. voor een beginner zou 1 shiva al iets te zwaar kunnen zijn imo
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat, als je het in een rustige omgeving gebruikt, een shiva wel goed is hoor. Mijn eerste keer LSD was, heel onverstandig, 2 shiva's. Was kei en keihard maar ging wel goed. Als je wat ervaring hebt met trippen is een shiva denk ik prima te handelen. :)
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#14
en da vinci's?
iemand ervaring mee?
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo mensen! :wave:


Ik heb al ervaring met paddo's, maar ik wil LSD gaan proberen.

Ik heb al vrij veel informatie verzameld maar ik weet nog niet welke papertrips het populairst zijn.

Ik zou graag willen weten welke zegeltjes jullie meestal aanschaffen en wat jullie ervaringen zijn.

Vriendelijke groet,
GewoonVOL
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
is zo'n beetje als bij pillen dat de afdruk er niet zoveel toedoet...

maar over het algemeen zijn hoffman's en shiva's de sterkere hier en dolfijntjes zijn iets minder
S
SubrahmanyanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dolfijntjes en condors enzo zijn echt barslechte trips. Een ervaren tripper moet er al minstens 5 op hebben om nog iets te beleven aan de trip. Voor beginners raad ik 1.5 hofmann aan of 1 shiva. Als je het wat gewoon bent om te trippen zijn 3 shiva's pefect. Als je echt voluit wil gaan, raad ik 4 daffy's aan :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeller zei:
is zo'n beetje als bij pillen dat de afdruk er niet zoveel toedoet...

maar over het algemeen zijn hoffman's en shiva's de sterkere hier en dolfijntjes zijn iets minder
Klik om te vergroten...

ik heb ook altijd hoffmannetjes en shiva...
s
septerracLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ben zelf ook info aan t opzoeken, maar over de consumptie zelf kom ik vrij weinig tegen... zown paperstrip, die leg je toch gewoon op je tong? of nou juist onder je tong? en dan gewoon laten oplossen met je speeksel? of moet je op een gegeven moment t papier weer uitspugen als de stoffen zijn opgenomen?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
septerrac zei:
ik ben zelf ook info aan t opzoeken, maar over de consumptie zelf kom ik vrij weinig tegen... zown paperstrip, die leg je toch gewoon op je tong? of nou juist onder je tong? en dan gewoon laten oplossen met je speeksel? of moet je op een gegeven moment t papier weer uitspugen als de stoffen zijn opgenomen?
Klik om te vergroten...

ik leg m altijd op mn tong...
en die laat ik daar een tijdje liggen...
en meestal heb ik na 15min tot 25min zoiets van, ok ik slik m door...
:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."