Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd tijden feesten

lsd tijden feesten

34 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand al ervaring met lsd of paddos tijden een party? :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
kdenk dat het gewoon beetje afhangt van je tripervaring en karakter
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.

LSD daarentegen :grin:. Overigens niet een te hoge dosis, dan kan het ook redelijk introspectief worden :).
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.

LSD daarentegen :grin:. Overigens niet een te hoge dosis, dan kan het ook redelijk introspectief worden :).
Klik om te vergroten...

Zou het zelf ook niet doen nee maar ken wel een gast die met 50 piek paddo`s Innercity heeft verslagen en het een van z`n vetste feesten vond, doe het hem alleen niet na.
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#5
weinig mensen kunnen dat aan :P als het niet goed gaat dan gaat het ook zeker weten zeer zeer slecht...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mja en vriend van mij neemt soms Paddo's of LSd op feesten n hij heeft daar blijkbaar gene problemen mee
p
psytrancerLid
01-01-2024, 00:00
#7
op goafeesten is het echt schering en inslag,

de muziek leent er zich dan ook goed voor,
+het feit dat de mensen die ernaartoe komen meestal heel zachtaardig van aard zijn,
de nieuwe hippies zo'n beetje
bijna geen johns tenzij op de grote feesten,
ma op de grote feesten gebruik ik dan ook meestal geen hallucinogene middelen,

maar op de kleinere privéfeestjes vollenbak,

why not, allemaal happy faces, happy dancers, extreem psychedelische muziek,

heb het al vaak gedaan in combi met mdma, en al veel goede feesten meegemaakt,

of op festivals,
das nog leuker, drop wa acid net voor het licht wordt,
en dan dans je zo weg in het zonnetje,
leukste ervaringen ooit op lsd,
heb het nu ik erover nadenk nog nooit thuis gedaan,
enkel op feestjes
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bal0n zei:
Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.

LSD daarentegen :grin:. Overigens niet een te hoge dosis, dan kan het ook redelijk introspectief worden :).
Klik om te vergroten...

ik zou je niet nog meer gelijk kunnen geven..
licht dose zal je avond super maken, met een hoge dose zal het moeilijk zijn om nog echt te genieten van de omgeving..
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#9
slunse zei:
Bal0n zei:
Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.

LSD daarentegen :grin:. Overigens niet een te hoge dosis, dan kan het ook redelijk introspectief worden :).
Klik om te vergroten...

ik zou je niet nog meer gelijk kunnen geven..
licht dose zal je avond super maken, met een hoge dose zal het moeilijk zijn om nog echt te genieten van de omgeving..
Klik om te vergroten...
wat is dan een grote (of normale) of kleine dosis lsd?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
100 - 200 ug in mijn geval. Nu is dus eigenlijk een beetje vreemd om te zeggen, aangezien niemand weet hoeveel ug erop zijn blotters zitten (tenzij hij of zij de gene kent die de LSD op de vellen legt). Maar meestal komt dat neer op 1 of 2 blotters.

Er zijn ook uitzonderingen, maar die ben ik zelf pas 1x tegen gekomen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
zo'n kraker hier had eens een trip die gewoon ondergedompeld was in LSD en dus keihard was.. die gast had wel wat tripervaring want zit naart schijnt 3 dagen aan een stuk op LSD soms.. en blijkbaar ging ij niet slecht, moet wel zotte ervaring zijn denk ik :confused:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
bernie...ge zij nen eddy :rolleyes: :angry:
M
MarijNLid
01-01-2024, 00:00
#13
toevallig vorige week gedaan; best een leuke ervaring; wou het toch eens gedaan hebben op een feestje
het is wel best lastig om in die, in mijn geval, nogal vervormde muziek het ritme terug te vinden :)
het was leuk en ik heb er van genoten maar om nou te zeggen dat ik het vaker ga doen, nee... misschien als ik ooit eindelijk eens beland op een GOA feestje :wink:
r
roetljeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb me eerste lsd trip gehad op easttek 2005 en het was echt een geweldige super ervaring. Ik denk er soms nu nog steeds overna. Het is ook veel sterker dan paddo's. Tenminste dat vind ik. Ik heb sindsdien ook niet meer gepaddo'ed maar ik hoop niet dat ik dat nu saai ga vinden.

Lsd is zeker een aanrader als je stevig in je schoenen staat en het op een plek doet waar je je goed voelt. Bij paddo's heb ik toch meer behoefte aan rust en vind ik ook niet zo geschikt op feestjes.

Bij lsd was het zo ik had 2 uur gedanst en was helemaal kapot en ik deed echt 2 minuten me ogen dicht zag vanalles en toen was ik weer compleet uitgerust en ging ik weer verder dansen.

Tis een trip waar ik nu nog steeds soms aan terug denk. Geweldige ervaring in me leven vond ik het.
D
DreeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tja vroeger had de lsd beweging in Amerika al twee stromingen, met aan het hoofd twee Lsd profeten.

Aan de ene kant had je Timothy Leary, die mensen aanzette om Lsd in een rustige omgeving te nemen, om zo helemaal in je Zelf te kunnen keren. Op onderzoek in je eigen psyche. Licht zacht, weinig tot geen externe stimuli, en een persoon die je hielp dieper in je eigen trance te komen. Later breidde hij zijn ideen uit met het door hem uitgelegde book van de doden. Hierbij word beschreven hoe iemand naar Het Licht kan worden geleid.

Aan de andere kant had je Ken Kesey. Hij en zijn volgelingen trokken een tijd door Amerika in een te gekke trippie bus, en gebruikten Lsd voornamelijk op feesten (die gekenmerkt werden door harde muziek, licht effecten etc.). Ze noemden dit de Kool-Aid-Acid-Test.

Bovenstaande heren hadden dus een benadering die lijnrecht tegenover elkaar stond, en het boterde ook niet tussen beiden. Kesey is ooit op het landgoed van Leary geweest, onuitgenodigd. Ze mochten er blijven camperen voor enkele dagen, maar Leary, de gastheer, heeft Kesey ontlopen.

Voor beide vormen van gebruik is wat te zeggen, beide vormen geven geen garanties, nog geven dosis garanties over een gode trip. Ik heb me heel kut gevoeld op ene halve oude trip, en ramsterk op 600 mg.

Persoonlijk voel ik mij meer aangetrokken tot de zuil van Leary. Ik lear daar meer van.
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#16
op feesten heb ik al af en toe lsd gebruikt, zelf al op gewone kleine boerenfuifjes, ik heb mij telkens erg goed geamuseerd, ongelooflijk veel lachen met de mensen en strompelen en zweven en soms eens staren
hangt natuurlijk af van hoe jij er op zou reageren, maar je moet er gewoon van uit gaan dat je je gaat amuseren en dat lukte echt wel bij mij..
B
BernieLid
01-01-2024, 00:00
#17
lang verhaal
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bernie zei:
lang verhaal weggehaald door spacekonijn.
Klik om te vergroten...
www.goatrance.net enough goa partys in amsterdam
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dree zei:
Voor beide vormen van gebruik is wat te zeggen, beide vormen geven geen garanties, nog geven dosis garanties over een gode trip. Ik heb me heel kut gevoeld op ene halve oude trip, en ramsterk op 600 mg.
Klik om te vergroten...

Het lijkt me vrij sterk dat je goed bent gegaan op 600 mg acid :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dzy zei:
Dree zei:
Voor beide vormen van gebruik is wat te zeggen, beide vormen geven geen garanties, nog geven dosis garanties over een gode trip. Ik heb me heel kut gevoeld op ene halve oude trip, en ramsterk op 600 mg.
Klik om te vergroten...

Het lijkt me vrij sterk dat je goed bent gegaan op 600 mg acid :)
Klik om te vergroten...

600ug bedoelt hij natuurlijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."