#1
iemand al ervaring met lsd of paddos tijden een party? 


Bal0n zei:Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.
LSD daarentegen. Overigens niet een te hoge dosis, dan kan het ook redelijk introspectief worden
.
Bal0n zei:Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.
LSD daarentegen. Overigens niet een te hoge dosis, dan kan het ook redelijk introspectief worden
.
wat is dan een grote (of normale) of kleine dosis lsd?slunse zei:Bal0n zei:Paddo's vind ik heel erg ongeschikt voor recreatieve doeleinden. Zoals feesten. Je kan je prima vermaken op paddo's, maar meestal gaat het me te diep om er op te kunnen feesten.
LSD daarentegen. Overigens niet een te hoge dosis, dan kan het ook redelijk introspectief worden
.
ik zou je niet nog meer gelijk kunnen geven..
licht dose zal je avond super maken, met een hoge dose zal het moeilijk zijn om nog echt te genieten van de omgeving..
www.goatrance.net enough goa partys in amsterdamBernie zei:lang verhaal weggehaald door spacekonijn.
Dree zei:Voor beide vormen van gebruik is wat te zeggen, beide vormen geven geen garanties, nog geven dosis garanties over een gode trip. Ik heb me heel kut gevoeld op ene halve oude trip, en ramsterk op 600 mg.
Dzy zei:Dree zei:Voor beide vormen van gebruik is wat te zeggen, beide vormen geven geen garanties, nog geven dosis garanties over een gode trip. Ik heb me heel kut gevoeld op ene halve oude trip, en ramsterk op 600 mg.
Het lijkt me vrij sterk dat je goed bent gegaan op 600 mg acid![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."