Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Kaboutertjes en draken ?

LSD Kaboutertjes en draken ?

43 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goanaut zei:
Als ik die verhalen zo hoor lijkt datura me toch iets 'duisterder' dan ayahuasca, of heb ik dat mis? Bij datura hoor je bijna alleen maar enge ervaringen..
Klik om te vergroten...

Klopt, het zijn wederom andere middelen, ondanks de intensere ervaringen die je bij DMT hebt is het toch meer in de vervorm catagorie met als er echte hallucinaties zijn éérst abstracte kleuren en daarna pas echte dingen.

Datura is dus het delirium middel, als eerder verteld, en inderdaad, je hoort er haast nooit iets positiefs over. Het positiefst dat ik evorver heb gehoord is iemand die een uur lang stond te praten in zijn kamer met iemand die spontaan verdween (niet echt dus). En dat is dan het níet enge gedeelte..
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#2
The Used zei:
Vaak is het enige wat je over LSD hoort : " oooh dan zie je kabourtertjes lopen " dat soort onzinnige dingen ,
...
Maar kan je echt bomen zien lopen , draken zien vliegen en dat soort dingen ? :)
Klik om te vergroten...

JA maar dan moet je wel in de efteling gaan trippen. :grin:

De mooiste hallucinaties van het type dat jij daar onder verstaat heb ik toch met enige regelmaat op gewone MDMA. In een pil of als kristal, het kan allebei. Het vervelende is alleen dat je niet van te voren weet dat je ze krijgt. Er is geen vaste regel. De ene keer is het al na 1 pil en een andere keer bij 3 en meestal eigenlijk niet.

Mijn eerste keer kristallen, toen heb ik daadwerkelijk een kaboutertje zien dansen en zn tong naar zien me uitsteken! HAHA
En GewoonVOL was er niet bij dus die kan t niet geweest zijn.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Osi` zei:
Psycho_Chrono zei:
er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen :wink:
Klik om te vergroten...
Ayahuasca :wink:
Klik om te vergroten...

Nee nog iets anders, een of andere wortel van een plant in een ver land.

Volgens mij is Datura trouwens heftiger dan Ayahuasca als je kijkt naar de horror. Maar is idd een delirium middel...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Één van de vele bullshit episodes uit de mythologie rondom LSD.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psycho_Chrono zei:
Osi` zei:
Psycho_Chrono zei:
er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen :wink:
Klik om te vergroten...
Ayahuasca :wink:
Klik om te vergroten...

Nee nog iets anders, een of andere wortel van een plant in een ver land.

Volgens mij is Datura trouwens heftiger dan Ayahuasca als je kijkt naar de horror. Maar is idd een delirium middel...
Klik om te vergroten...

Iboga? Dat is een afrikaanse wortel. Sinds kort te koop bij de smart shops, zag ik ooit iets over op tv. Dat schijnt vrij extreem te zijn.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Psycho_Chrono zei:
Osi` zei:
Psycho_Chrono zei:
er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen :wink:
Klik om te vergroten...
Ayahuasca :wink:
Klik om te vergroten...

Nee nog iets anders, een of andere wortel van een plant in een ver land.

Volgens mij is Datura trouwens heftiger dan Ayahuasca als je kijkt naar de horror. Maar is idd een delirium middel...
Klik om te vergroten...

Iboga? Dat is een afrikaanse wortel. Sinds kort te koop bij de smart shops, zag ik ooit iets over op tv. Dat schijnt vrij extreem te zijn.
Klik om te vergroten...

Dat zou best eens kunnen, maar naar wat ik ervan vernomen had was die drugs gewoon absoluut NERGENS te vinden, al zeker niet in een smartshop. Ik zal het eens navragen:)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk niet dat er sterkere/engere/gevaarlijkere drugs bestaan dan de solanaceae familie. Hieronder vallen datura, brugmansia en dergelijken. Allemaal atropine, scopolamine en hyoscamine.

Check het uit: http://en.wikipedia.org/wiki/Solanaceae
En voor ervaringen uiteraard erowid.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die wortel he:
hier is ie => alruinwortel of mandragora, wekt ook trips op die zeer dicht bij doornappel ligt...
visit wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Alruin
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
flashkop zei:
Die wortel he:
hier is ie => alruinwortel of mandragora, wekt ook trips op die zeer dicht bij doornappel ligt...
visit wiki http://nl.wikipedia.org/wiki/Alruin
Klik om te vergroten...

Lijkt me eng.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mandragora valt ook onder de nachtschade inderdaad.
Zitten dezelfde werkzame stoffen in.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
en zijn dat ook deleriums ?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goanaut zei:
Als ik die verhalen zo hoor lijkt datura me toch iets 'duisterder' dan ayahuasca, of heb ik dat mis? Bij datura hoor je bijna alleen maar enge ervaringen..
Klik om te vergroten...
Inderdaad, datura lijkt mij gewoon pure horror..

Datura is eigenlijk niet echt meer trippen, das jezelf sterk vergiftigen :tongueout:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat ik wel gehad heb onder invloed van LSD, is dat ik op een gegeven moment klimop zag groeien op de muren, dat ik conversaties aanging met mijn pakken die in mijn kast hingen omdat ik dacht dat het allemaal Gangsters waren. Het waren allemaal maffia mensen geworden en ze zaten allemaal naar buiten te kijken want "daar gebeurde het allemaal" ( ben er nog steeds niet uit wat daar gebeurde? ). En zo stond ik echt 10 minuten lang bij "hun" groepje mee te praten.. al ging dat zonder praten.

En inderdaad mensen die erg raar van vorm veranderen, vaak worden ze heel dik... Ook wel gehad dat als ik naar foto's keek van mensen, dat ik of alleen de spieren kon zien, of alleen het hele bottenstelsel. Wat ook leuk was, toen ik op een gegeven moment ging ik iets drinken, en kon ik het drinken helemaal volgen door mijn slokdarm naar beneden en zag ik hoe het daar werkte.

Of nog iets, tijdens oud en nieuw buiten gelopen, en door alle knallen denken dat je in de oorlog zit. En je bent volkomen helder, althans dat denk je..

Gek spul LSD, maar heeel meesterlijk :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Phreakingout zei:
Of nog iets, tijdens oud en nieuw buiten gelopen, en door alle knallen denken dat je in de oorlog zit. En je bent volkomen helder, althans dat denk je..

Gek spul LSD, maar heeel meesterlijk :)
Klik om te vergroten...

Dat heb ik zelfs zonder LSD al :openmouth:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
zommes zei:
Één van de vele bullshit episodes uit de mythologie rondom LSD.
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Tóch blíjven mensen beweren écht kaboutertjes te hebben zien rondwandelen -__-

Zélfs onder invloed van shrooms. :rolleyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qocaïne zei:
zommes zei:
Één van de vele bullshit episodes uit de mythologie rondom LSD.
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Tóch blíjven mensen beweren écht kaboutertjes te hebben zien rondwandelen -__-

Zélfs onder invloed van shrooms. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

zijn van die "kijk mij eens interessant zijn" mensen, ik vind het gewoon n00bs
g
gonzoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja dat was voor mij de teleurstelling wel een beetje. Lsd wordt altijd voorgesteld als hallucinogeen, maar die hallucinaties zijn eerder vervormingen. Wat ik wel heb: als ik mijn ogen sluit begin ik rare dingen te zien.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
gonzo zei:
Ja dat was voor mij de teleurstelling wel een beetje. Lsd wordt altijd voorgesteld als hallucinogeen, maar die hallucinaties zijn eerder vervormingen. Wat ik wel heb: als ik mijn ogen sluit begin ik rare dingen te zien.
Klik om te vergroten...

Vervormingen zijn toch ook leuk?
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
gonzo zei:
Ja dat was voor mij de teleurstelling wel een beetje. Lsd wordt altijd voorgesteld als hallucinogeen, maar die hallucinaties zijn eerder vervormingen. Wat ik wel heb: als ik mijn ogen sluit begin ik rare dingen te zien.
Klik om te vergroten...

Vervormingen zijn toch ook leuk?
Klik om te vergroten...

tis maar net waar je verwachtingen liggen...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Qocaïne zei:
zommes zei:
Één van de vele bullshit episodes uit de mythologie rondom LSD.
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Tóch blíjven mensen beweren écht kaboutertjes te hebben zien rondwandelen -__-

Zélfs onder invloed van shrooms. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hmhm...
ik zie altijd elfjes en trollen rondlopen :mrgreen:

of heb ik misschien te veel WoW gespeeld? :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."