#1
Goanaut zei:Als ik die verhalen zo hoor lijkt datura me toch iets 'duisterder' dan ayahuasca, of heb ik dat mis? Bij datura hoor je bijna alleen maar enge ervaringen..
Klopt, het zijn wederom andere middelen, ondanks de intensere ervaringen die je bij DMT hebt is het toch meer in de vervorm catagorie met als er echte hallucinaties zijn éérst abstracte kleuren en daarna pas echte dingen.
Datura is dus het delirium middel, als eerder verteld, en inderdaad, je hoort er haast nooit iets positiefs over. Het positiefst dat ik evorver heb gehoord is iemand die een uur lang stond te praten in zijn kamer met iemand die spontaan verdween (niet echt dus). En dat is dan het nÃet enge gedeelte..
