Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Kaboutertjes en draken ?

LSD Kaboutertjes en draken ?

43 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
klimop heb ik ook al zien groeien op muren
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Extra hallucinaties kunnen zeker wel hoor.
Het is maar hoe ver je gaat en hoe rijk je fantasie is....... en hoe para je bent denk ik ook :)
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vaak is het enige wat je over LSD hoort : " oooh dan zie je kabourtertjes lopen " dat soort onzinnige dingen , want wat ik de meeste mensen heb horen zeggenb is dat het gewoon eigenlijk een heel erg sterke paddo trip is met meer visuals, maar niet de verwarring van paddo's . In hoeverre is dit waar en wat voor visuals kan je krijgen bij LSD , want ik ken wel een man die had samen met 3 vrienden 15 zegels in een whisky fles gedaan en die heeft 4 dagen tegen bomen staan praten, hij heeft er een psychose aan over gehouden denk ik , want hij zegt nog steeds freaky dingen af en toe , dat ie tussen tijd en ruimte kan reizen en dat soort dingen. Maar kan je echt bomen zien lopen , draken zien vliegen en dat soort dingen ? :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee dat zie je niet. Het is een VERSTORING van het zichtveld, geen letterlijke exrta hallucinaties.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd, je perceptie verandert bijvoordbeeld compleet zo lijken de straten ineens veel langer dan ze zijn, ze worden uitgerokken en krimpen, alles doet dat.
Sommige patronen uit dagelijks leven beginnen te bewegen
en uiteraard heb je ook visuals.

Met visuals bedoel ik dan gekleurde patronen over delen van of heel je gezichtsveld, ze zijn bij mij wel altijd doorschijnen,
spijtig genoeg hoop ooit alleen maar kleuren enzo te zien en geen werkelijkheid meer zwaar trippen dus.

Ik zou het op die moment leuk vinden als ik die dingen echt goed kon manipuleren(andere vormen enzo).

Die perceptie op tijd is inderdaad ook anders, je kan tijd echt vertragen en versnellen al is dit in bepaalde maten niet zo, ik denk dat je op die moment eigenlijk echt sneller denkt zoals een pc zijn rekensnelheid vergroten...

Echter een duidelijke kabouter heb ik nog nooit gezien(moet wel leuk zijn) maar schimmen daarintegen of een vuilnisbak van ver aanzien wel.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gestoord worden en tegen bomen praten van (gemiddeld) 5 zegels per man? Dan staat die vent ook niet erg sterk in z'n schoenen.. zoveel microgram zit er nou ook weer niet op één zegel meestal. Dat je volledig de pan uittript kan ik me goed voorstellen, maar dat er aan overhouden? Damn..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
flashkop zei:
Idd, je perceptie verandert bijvoordbeeld compleet zo lijken de straten ineens veel langer dan ze zijn, ze worden uitgerokken en krimpen, alles doet dat.
Sommige patronen uit dagelijks leven beginnen te bewegen
en uiteraard heb je ook visuals.

Met visuals bedoel ik dan gekleurde patronen over delen van of heel je gezichtsveld, ze zijn bij mij wel altijd doorschijnen,
spijtig genoeg hoop ooit alleen maar kleuren enzo te zien en geen werkelijkheid meer zwaar trippen dus.

Ik zou het op die moment leuk vinden als ik die dingen echt goed kon manipuleren(andere vormen enzo).

Die perceptie op tijd is inderdaad ook anders, je kan tijd echt vertragen en versnellen al is dit in bepaalde maten niet zo, ik denk dat je op die moment eigenlijk echt sneller denkt zoals een pc zijn rekensnelheid vergroten...

Echter een duidelijke kabouter heb ik nog nooit gezien(moet wel leuk zijn) maar schimmen daarintegen of een vuilnisbak van ver aanzien wel.
Klik om te vergroten...


Eerlijk gezegd; ik heb op paddo's gezichten in de rook en in de muur gezien, en ook schaduwen van mensen die dingen op zijn plek hielden. Mara allemaal zo abstract neigend..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
je kan wel dingen zien die er niet zijn, maar dat is dan ofwel op je netvlies ofwel op muren en aangezien het dan 2d en vlak is weet je wel dat het niet echt is en het flasht na een seconde weer weg :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je ziet gewoon sterke vervormingen, geen extra hallucinaties, dat je schimmen ziet is zeer normaal, vanwege bepaalde lichteffecten en schaduwen.

Echter kabouters door je kamer zien rennen is onzin, dat gebeurt niet met LSD. Het kan wel zo zijn dat je in een flits een voorwerp ziet dat op een kabouter lijkt of dat soort dingen.

Ook kun je het gevoel hebben dat iemand je bekijkt, en als je dan goed kijkt kun je iemand zien staan, dat had ik wel vaker :P
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
idd meestal gewoon vervormingen, bij een normale dosis heb je geen extra hallucinaties
als je gaat trippen van mdma bevoorbeeld of mda is er wel kans dat je zo'n hallucinaties krijgt :)
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Delirium zei:
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psycho_Chrono zei:
Delirium zei:
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat LSD het zwaarste trip middel is , dat er is , maar van Datura kan je dus echt heel rare dingen zien ?
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#14
The Used zei:
Psycho_Chrono zei:
Delirium zei:
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat LSD het zwaarste trip middel is , dat er is , maar van Datura kan je dus echt heel rare dingen zien ?
Klik om te vergroten...

salvia is volgens mij ook wat extremer dan lsd hoor...
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb nooit halucinaties op LSD gezien, alleen schaduwen die bewegen, krimpen, groeien, mar het object zelf, is dan just hetzelfde. Mensen die groter of kleiner lijken, joints die uberlang zijn, sigaretten die gebroken uitzien. Golvende straten, kamers die in alle kleuren van de regenboog veranderen, en zelf heb ik ook mensen met m'n eigen fantasie doen veranderen in een ander iets. Zoals, een vrouw of een koekjesman of een t-rex, maar kwist nog goed genoeg dat het die ene persoon was. En dat op 1 heerlijke LSD zegel.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Even over datura; ja het is 'sterker' dan LSD, maar HEEL anders. LSD is een echt tripmiddel, het verstoord de waarnemingsfilter. Datura is een delerium middel, dat betekend dat je vergeet dat je het op hebt, denkt dat alles echt is, en het lijkt allemaal echt. Datura is dus heel gevaarlijk. En vaak eng.
Als je zwaar wil trippen zou ik je aanraden óf veel zegels te nemen of naar de smartshop te gaan en 3 porties paddo's te kopen, gegarandeerd dat je dan behoorlijk raar ziet.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen :wink:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#18
paupie zei:
The Used zei:
Psycho_Chrono zei:
Delirium zei:
Als je vliegende draken, lopende bomen en kabouters wilt zien, moet je toch bij mevrouw Doornappel zijn denk ik :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dan moet je Datura gaan nemen, maar daar hoor je eigenlijk alleen maar horror verhalen over.
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat LSD het zwaarste trip middel is , dat er is , maar van Datura kan je dus echt heel rare dingen zien ?
Klik om te vergroten...

salvia is volgens mij ook wat extremer dan lsd hoor...
Klik om te vergroten...

Ik weet niet of je ooit salvia hebt gedaan... , maar dat stelt dus echt geen reet voor :grin: en het duurt echt opngelijk kort... niks boeiends aan en LSD is 1 van de leukste dingen dus totaal niet met elkaar te vergelijken....
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Psycho_Chrono zei:
er is zelfs nog iets zwaarder dan Datura, ik ben vergeten hoe het heet maar Spirit_Quest kan jullie wel aan die naam helpen :wink:
Klik om te vergroten...
Ayahuasca :wink:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik die verhalen zo hoor lijkt datura me toch iets 'duisterder' dan ayahuasca, of heb ik dat mis? Bij datura hoor je bijna alleen maar enge ervaringen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."