Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschillende papertrips ?

verschillende papertrips ?

62 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
Deranged zei:
Ze lopen een beetje achter daar dus kan het me wel voorstellen.
Klik om te vergroten...
euh jaja gnet is op vele vlakken en vooral cultureel vlak een vooruitstrevende stad hoor.. en voor feesjes en drugs is het zekr ook niet slecht..
Klik om te vergroten...

ik geef je helemaal gelijk, gent is een fantastische stad om in te wonen, en drugs is hier ook helemaal niet moeilijk om te vinden (als je maar goed zoekt :wink: nog mensen van gent?! :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga wel eens bij de troc lossen met die ouwe.
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#4
zoeken? bij vrienden natuurlijk :) tzijn der genoeg die iets kunnen fiksen, via via, da ga toch gemakkelijk?
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik woon tegen gent, en idd, gent is t mekka van den drugs, mss wel bitje overdreven ma kom, ik vind er toch bijna alles, mits wat zoeken, maar das geen probleem :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waar zoek je dan? Bij de troc hadden ze niks. :(
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
mathijs zei:
Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
Klik om te vergroten...

hey dat is eng in de buurt :P
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
mathijs zei:
Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
Klik om te vergroten...

Hmm Meppel he weet gij toevallig ook of het hier makelijk te krijgen is ben het in Big city Meppel nog nooit tegen gekomen :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Moker zei:
mathijs zei:
Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
Klik om te vergroten...

Hmm Meppel he weet gij toevallig ook of het hier makelijk te krijgen is ben het in Big city Meppel nog nooit tegen gekomen :P
Klik om te vergroten...
wie zoekt die vind...beetje meer moeite doen:)

tipje : @ goa"s proberen :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moker zei:
mathijs zei:
Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
Klik om te vergroten...

Hmm Meppel he weet gij toevallig ook of het hier makelijk te krijgen is ben het in Big city Meppel nog nooit tegen gekomen :P
Klik om te vergroten...

Hehe. Hmm, er zal vast wel een iemand zijn met papertrips, verder zou ik het niet weten. Ben er een keertje gewees en zat gewon weer te lullen. Wel mooie plaats trouwens.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#11
en of het een mooie plaatsje is :stoned: maar ik zal dan toch maar eens een goa feest bezoeken :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Om even ouwe topics uit de sloot te halen.
Aangezien de blotterart vak zo exclusief is lijkt het me dat je in het geval van LSD wel degelijk kan zeggen: de blauwe budha's zijn zo en zo sterk.
Is er een site waar veel blotters + hun sterkte op staan?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
tis niet zeker, maar over het algemeen zegt de kleur en opdruk toch meer dan bij pillen
c
chr776Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Die vraag wou ik me ook juist stellen. Of trips verschillend zijn of dat het aan je eigen en omgeving ligt.
Ik heb het vroeger slechts 3x gedaan en telkens was het toch heel anders.

De 1e keer was ook de allereerste drugs die ik nam.. was op een grote party, had ik en een maat beiden een half genomen, waren hoffman 94 als ik me goed herinner. Deze heb ik uitgetript bij mijn zus, waren waarschijnlijk niet de juiste omstandigheden om een trip te pakken was ook maar 16 jaar ofzo. Had er natuurlijk de hallucinaties van, vervormingen op tv, bolletjes die de muur op en af gingen, bolletjes die tot bij mij kwamen en terug gingen. En dat ene gevoel wat men dikwijls zegt van coke te krijgen, dat men de wereld aankan. (Van coke heb ik dat nooit gehad, enkel deze ene keer had ik dat van lsd) Voelde helemaal geen pijn, alsof er een extra vleeslaag over mijn hele lichaam was die enige pijn zou absorberen. Kon een sigaret uitduwen op mijn hand.
Heeft lang geduurd dat halfke.

De 2e keer was de fijnste. Dat waren flinstones. Met 3 waren we, eerst muziek luisteren en nadien film kijken. Was compleet gestoord. Film 'the Pest' was onmogelijk om te kunnen volgen, begrepen er niks van. Al die hoofden vervormden, alles rond de tv bewoog en veranderde van kleur.
We hebben daar serieus kabaal gemaakt..dat hadden we telkens pas na een tijdje door dat we serieus kabaal aan het maken waren. Dat kwam van het lachen, we lagen daar constant krom in de zetel van het lachen.
Kregen gewoon niks gezegd erdoor omdat telkens iets wou zeggen tegen de andere, draaide gelijk de kop naar elkaar en dan schoot gewoon ontieglijk in de lach en duurde telkens even voor daarvan bijkwamen.
Het gevoel van de wereld te kunnen was er helemaal niet bij deze. Maar echt gewoon een fantastiche trip.

De 3e keer was weer veel minder. Wel hallucineren en vervormingen maar ik verwachte opnieuw dat krom liggen van het lachen, maar niks. Was zo een oude fiets als opdruk, met 1 klein wiel en 1 groot wiel.. zou niet weten hoe dat genoemd word. Uiteindelijk was het niet echt fijn. Was ook voor het gedaan was naar huis gegaan toen had ik mijn auto een dikke meter van de stoep geparkeerd waar ik me later op de dag wel van verschoot want ik meende me goed te herrinneren dat ik moeite had met het parkeren omdat ik dacht te kort op de stoep te staan :P Stond echt schandalig geparkeerd.

Ligt het dan bij verchillen van de trips of aan eigen/omgeving ?
Die 2e keer was eigenlijk een zeer goede omgeving tegenover de 1e en 3e keer. Daar had altijd redelijke tijd tussengezeten ook. En bij de 2e en 3e keer rookten we voor en tijdens ook joints. Enkel de 2e keer zou voor herhaling te doen zijn, maar zoals de anderen zou ik er geen behoefte aan hebben om het ooit opnieuw te doen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe je trip uitpakt ligt helemaal aan met welke mindstate je er instapt en aan de plek en situatie waar je het doet.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
int stad is ook lsd in overvloed, je moet gewoon weten waar, hint zoek op happy eens rond op die """""(fucking commerciele) goa""""" die ze daar gaan draaien, als je mij vind zul je wel trips vinde ghehe
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#17
He he ik heb men nieuwjaars inkopen de zaterdag kunne doen voor op Happy 6, Was niet de kerel van wie ik nog al meerdere keren trips heb gekocht maar n andere (Rare ) kerel, had me er 5 gekocht vr 40 eur ( nog kunnen afpingelen anders betaalde k 50 :grin: ) en vroeg k hem hoeveel µg het was ( twaren shiva's btw) en hij zei mij dat t 225µg was , maar da is zo'n dikke bullshit volgens mij gezien iedereen in die omgeving dezelfde trips heeft en verkoopt k denk dat r maar max 150µg op zit in t betse geval maar mijn intuitie zegt meer 125µg, natuurlijk als t 225 is zoveel te beter maar kdenk t nie (maar hoop van wel :grin: ) t gaat n fijn eindejaarsfeestje worden denk k :)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
ghehe die shivas zijn zowiezo goed, ni zevere, steke die handeeeuuul :grin:
mss zie ik je nog wel erges rondspace op happy ghihi, als murdock komt draaie zal je me zowiezo zien staan, heb hem goewd lere kenne at petrol deze vrijdag, is ook chille gast
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
ghehe die shivas zijn zowiezo goed, ni zevere, steke die handeeeuuul :grin:
mss zie ik je nog wel erges rondspace op happy ghihi, als murdock komt draaie zal je me zowiezo zien staan, heb hem goewd lere kenne at petrol deze vrijdag, is ook chille gast
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#20
flashkop zei:
ghehe die shivas zijn zowiezo goed, ni zevere, steke die handeeeuuul :grin:
mss zie ik je nog wel erges rondspace op happy ghihi, als murdock komt draaie zal je me zowiezo zien staan, heb hem goewd lere kenne at petrol deze vrijdag, is ook chille gast
Klik om te vergroten...

vies af k zal probere om andere felle mense te zoeke wss zult ge daar wel tusse zitte :grin: gaat vies lache worde en knal pertotal zijn gaat echt zo hard worde he grtz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."