Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschillende papertrips ?

verschillende papertrips ?

62 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Whaha oud topic van me :P
Hey die troep is niet makkelijk om elke hoek te verkrijgen net zoals pillen hehe
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
ken ze niet, maar ze komen uit gent dus tzal wel geen rommel zijn
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
flashkop zei:
ken ze niet, maar ze komen uit gent dus tzal wel geen rommel zijn
Klik om te vergroten...
Ze hebben me gezegd dat ze heel goed zijn. :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
needlefreak zei:
Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent. :mrgreen:

't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in. :)
Klik om te vergroten...
jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?
kzou het dan toch niet doen als ik jou was :confused:

trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
needlefreak zei:
Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent. :mrgreen:

't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in. :)
Klik om te vergroten...
jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?
kzou het dan toch niet doen als ik jou was :confused:

trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
Klik om te vergroten...

Ja vroeger hebben ze me eens zot gemaakt op LSD. 'k Heb toen jaren geen trips meer durven nemen. 2 jaar geleden nog eens gedaan (verschillende keren) en het beviel me prima. Vanavond ga ik ze eens testen. :hearteyes:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
needlefreak zei:
Jeller zei:
needlefreak zei:
Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent. :mrgreen:

't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in. :)
Klik om te vergroten...
jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?
kzou het dan toch niet doen als ik jou was :confused:

trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
Klik om te vergroten...

Ja vroeger hebben ze me eens zot gemaakt op LSD. 'k Heb toen jaren geen trips meer durven nemen. 2 jaar geleden nog eens gedaan (verschillende keren) en het beviel me prima. Vanavond ga ik ze eens testen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Maak dan een schoon trip verslag? Waar ga jij ze testen alleen bij u thuis of met kameraden of gewoon buiten of .;
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
'k Heb 1 om 20u genomen. 'k Ben alleen thuis en 'k zie het helemaal zitten. :)
A
AcIdObSeSsEdLid
01-01-2024, 00:00
#8
needlefreak zei:
'k Heb 1 om 20u genomen. 'k Ben alleen thuis en 'k zie het helemaal zitten. :)
Klik om te vergroten...

VET !! Heb zelf ook wel nog zin in een tripke en ik heb er nog liggen, maar ga er toch vanaf blijven :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
en wss goe aant gaan nu needle?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
en wss goe aant gaan nu needle?
Klik om te vergroten...

Ze zijn heel goed. Zwaar getript. 't Was weer het nachtje... lol
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja over emails word er veel gesproken de laatste tijd, waren het emails?(hoor zelf "verhalen" tot 300-400uh)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
idd zou wel kunnen dat het zoveel is..
400ug zou ik mij alleszins nie direct aan wagen
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
needlefreak zei:
Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent. :mrgreen:

't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in. :)
Klik om te vergroten...
jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?
kzou het dan toch niet doen als ik jou was :confused:

trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
Klik om te vergroten...

die explorers zijn BOECHT zoude 300 bevatte toch niks van gemerkt

en psychose door lsd????? denk eerder door omstandigheden dan door lsd
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psycho_Chrono zei:
Heb gister een zegeltje gehad van mijn 'avatar' (check profiel voor grote image) en die schat ik toch echt wel op een 150 tot 200 ug :tongueout: Heerlijke trip :sunglasses:
Klik om te vergroten...
idd Alex Grey's.. heb ik hier ook eens gehad.. was vers van de pers en toch ook wel 200 ofzo
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsychedelicDreamzzz zei:
Jeller zei:
needlefreak zei:
Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent. :mrgreen:

't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in. :)
Klik om te vergroten...
jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?
kzou het dan toch niet doen als ik jou was :confused:

trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
Klik om te vergroten...

die explorers zijn BOECHT zoude 300 bevatte toch niks van gemerkt

en psychose door lsd????? denk eerder door omstandigheden dan door lsd
Klik om te vergroten...

Die explorers zijn echt wel zware tripkes hoor. Je zal wssn andere gehad hebben, want die da ik nu heb zijn echt wel gruwelijk goed :grin: .
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#16
MAYAS ZIJN DIKKE TRIPS OPT MOMENT :smilingimp:
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Trip Unit zei:
Whaha oud topic van me :P
Hey die troep is niet makkelijk om elke hoek te verkrijgen net zoals pillen hehe
Klik om te vergroten...

once you got in you'll never get out :stoned:
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Soma zei:
PsychedelicDreamzzz zei:
Jeller zei:
needlefreak zei:
Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent. :mrgreen:

't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in. :)
Klik om te vergroten...
jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?
kzou het dan toch niet doen als ik jou was :confused:

trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
Klik om te vergroten...

die explorers zijn BOECHT zoude 300 bevatte toch niks van gemerkt

en psychose door lsd????? denk eerder door omstandigheden dan door lsd
Klik om te vergroten...

Die explorers zijn echt wel zware tripkes hoor. Je zal wssn andere gehad hebben, want die da ik nu heb zijn echt wel gruwelijk goed :grin: .
Klik om te vergroten...

Kan ik van meespreken soma :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsychedelicDreamzzz zei:
MAYAS ZIJN DIKKE TRIPS OPT MOMENT :smilingimp:
Klik om te vergroten...
may's zijn nog beter schijnt ja, ma opfwel waren die explorers geen echte ofwel slecht bewaard, maar degene die ik gehad heb waren echt :hearteyes: :smilingimp: :openmouth: :beer: :rockband: :wave:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De verschillende opdrukken op de papertrips, zijn dat ook allemaal andere trips of is LSD gewoon de werkende stof en is alleen de hoeveelheid bij iedere trip verschillend ?

kan namelijk 1 soort krijgen en die bevalt me maar matig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."