Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschillende papertrips ?

verschillende papertrips ?

62 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ga wel eens bij de troc lossen met die ouwe.
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#2
zoeken? bij vrienden natuurlijk :) tzijn der genoeg die iets kunnen fiksen, via via, da ga toch gemakkelijk?
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik woon tegen gent, en idd, gent is t mekka van den drugs, mss wel bitje overdreven ma kom, ik vind er toch bijna alles, mits wat zoeken, maar das geen probleem :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waar zoek je dan? Bij de troc hadden ze niks. :(
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
mathijs zei:
Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
Klik om te vergroten...

hey dat is eng in de buurt :P
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
mathijs zei:
Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
Klik om te vergroten...

Hmm Meppel he weet gij toevallig ook of het hier makelijk te krijgen is ben het in Big city Meppel nog nooit tegen gekomen :P
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#7
De verschillende opdrukken op de papertrips, zijn dat ook allemaal andere trips of is LSD gewoon de werkende stof en is alleen de hoeveelheid bij iedere trip verschillend ?

kan namelijk 1 soort krijgen en die bevalt me maar matig
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat bevalt er dan niet zo aan?
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#9
nou dat klopt ook eigenlijk niet want ik heb het 3 keer gedaan en 2 keer had ik of mijn vrienden niet veel tijd en toen ben ik dus in die trip thuis beland... niet leuk maar die 1e keer was vet, dus en waar, wanneer, met wie en hoelang zijn belangrijke dingen als je wil trippen, dus ligt aan mij. Maar ik vroeg me gewoon af of er nog verschillende trips zijn ??
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, LSD is LSD. En er zijn bijna geen andere stoffen die op zegeltjes passen. En de stoffen die er wel op passen zijn zo ontzettend schaars dat de kans echt miniem is dat het geen LSD was, wat je had.

Sterker nog, ik durf mijn hele stash erom te verwedden dat je gewoon LSD had :wink:.
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
needlefreak zei:
Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent. :mrgreen:

't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in. :)
Klik om te vergroten...
jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?
kzou het dan toch niet doen als ik jou was :confused:

trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
Klik om te vergroten...

die explorers zijn BOECHT zoude 300 bevatte toch niks van gemerkt

en psychose door lsd????? denk eerder door omstandigheden dan door lsd
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psycho_Chrono zei:
Heb gister een zegeltje gehad van mijn 'avatar' (check profiel voor grote image) en die schat ik toch echt wel op een 150 tot 200 ug :tongueout: Heerlijke trip :sunglasses:
Klik om te vergroten...
idd Alex Grey's.. heb ik hier ook eens gehad.. was vers van de pers en toch ook wel 200 ofzo
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsychedelicDreamzzz zei:
Jeller zei:
needlefreak zei:
Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent. :mrgreen:

't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in. :)
Klik om te vergroten...
jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?
kzou het dan toch niet doen als ik jou was :confused:

trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
Klik om te vergroten...

die explorers zijn BOECHT zoude 300 bevatte toch niks van gemerkt

en psychose door lsd????? denk eerder door omstandigheden dan door lsd
Klik om te vergroten...

Die explorers zijn echt wel zware tripkes hoor. Je zal wssn andere gehad hebben, want die da ik nu heb zijn echt wel gruwelijk goed :grin: .
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#14
MAYAS ZIJN DIKKE TRIPS OPT MOMENT :smilingimp:
P
PsychedelicDreamzzzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Trip Unit zei:
Whaha oud topic van me :P
Hey die troep is niet makkelijk om elke hoek te verkrijgen net zoals pillen hehe
Klik om te vergroten...

once you got in you'll never get out :stoned:
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soma zei:
PsychedelicDreamzzz zei:
Jeller zei:
needlefreak zei:
Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent. :mrgreen:

't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in. :)
Klik om te vergroten...
jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?
kzou het dan toch niet doen als ik jou was :confused:

trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
Klik om te vergroten...

die explorers zijn BOECHT zoude 300 bevatte toch niks van gemerkt

en psychose door lsd????? denk eerder door omstandigheden dan door lsd
Klik om te vergroten...

Die explorers zijn echt wel zware tripkes hoor. Je zal wssn andere gehad hebben, want die da ik nu heb zijn echt wel gruwelijk goed :grin: .
Klik om te vergroten...

Kan ik van meespreken soma :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsychedelicDreamzzz zei:
MAYAS ZIJN DIKKE TRIPS OPT MOMENT :smilingimp:
Klik om te vergroten...
may's zijn nog beter schijnt ja, ma opfwel waren die explorers geen echte ofwel slecht bewaard, maar degene die ik gehad heb waren echt :hearteyes: :smilingimp: :openmouth: :beer: :rockband: :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Moker zei:
mathijs zei:
Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
Klik om te vergroten...

Hmm Meppel he weet gij toevallig ook of het hier makelijk te krijgen is ben het in Big city Meppel nog nooit tegen gekomen :P
Klik om te vergroten...
wie zoekt die vind...beetje meer moeite doen:)

tipje : @ goa"s proberen :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Moker zei:
mathijs zei:
Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
Klik om te vergroten...

Hmm Meppel he weet gij toevallig ook of het hier makelijk te krijgen is ben het in Big city Meppel nog nooit tegen gekomen :P
Klik om te vergroten...

Hehe. Hmm, er zal vast wel een iemand zijn met papertrips, verder zou ik het niet weten. Ben er een keertje gewees en zat gewon weer te lullen. Wel mooie plaats trouwens.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#20
en of het een mooie plaatsje is :stoned: maar ik zal dan toch maar eens een goa feest bezoeken :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."