#1
Ga wel eens bij de troc lossen met die ouwe.
mathijs zei:Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
mathijs zei:Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
Jeller zei:jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?needlefreak zei:Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent.![]()
't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in.![]()
kzou het dan toch niet doen als ik jou was
trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
idd Alex Grey's.. heb ik hier ook eens gehad.. was vers van de pers en toch ook wel 200 ofzoPsycho_Chrono zei:Heb gister een zegeltje gehad van mijn 'avatar' (check profiel voor grote image) en die schat ik toch echt wel op een 150 tot 200 ugHeerlijke trip
![]()
PsychedelicDreamzzz zei:Jeller zei:jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?needlefreak zei:Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent.![]()
't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in.![]()
kzou het dan toch niet doen als ik jou was
trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
die explorers zijn BOECHT zoude 300 bevatte toch niks van gemerkt
en psychose door lsd????? denk eerder door omstandigheden dan door lsd
Trip Unit zei:Whaha oud topic van me :P
Hey die troep is niet makkelijk om elke hoek te verkrijgen net zoals pillen hehe

Soma zei:PsychedelicDreamzzz zei:Jeller zei:jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?needlefreak zei:Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent.![]()
't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in.![]()
kzou het dan toch niet doen als ik jou was
trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
die explorers zijn BOECHT zoude 300 bevatte toch niks van gemerkt
en psychose door lsd????? denk eerder door omstandigheden dan door lsd
Die explorers zijn echt wel zware tripkes hoor. Je zal wssn andere gehad hebben, want die da ik nu heb zijn echt wel gruwelijk goed.
may's zijn nog beter schijnt ja, ma opfwel waren die explorers geen echte ofwel slecht bewaard, maar degene die ik gehad heb waren echtPsychedelicDreamzzz zei:MAYAS ZIJN DIKKE TRIPS OPT MOMENT![]()

wie zoekt die vind...beetje meer moeite doenMoker zei:mathijs zei:Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
Hmm Meppel he weet gij toevallig ook of het hier makelijk te krijgen is ben het in Big city Meppel nog nooit tegen gekomen :P
Moker zei:mathijs zei:Ah. Gent is dat dus. Leefde al jaren in de waan dat Meppel voorop liep...
Hmm Meppel he weet gij toevallig ook of het hier makelijk te krijgen is ben het in Big city Meppel nog nooit tegen gekomen :P
maar ik zal dan toch maar eens een goa feest bezoeken "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."