int stad is ook lsd in overvloed, je moet gewoon weten waar, hint zoek op happy eens rond op die """""(fucking commerciele) goa""""" die ze daar gaan draaien, als je mij vind zul je wel trips vinde ghehe
flashkop zei:ghehe die shivas zijn zowiezo goed, ni zevere, steke die handeeeuuul![]()
mss zie ik je nog wel erges rondspace op happy ghihi, als murdock komt draaie zal je me zowiezo zien staan, heb hem goewd lere kenne at petrol deze vrijdag, is ook chille gast
zal ni doorgaan, kgan toch naar leuven gaan, der is daar ook nen drum n base en heel da groepke da hiere altij same ga feeste ga ineens naar daar en nimmer happy, dus ik ookAcIdObSeSsEd zei:flashkop zei:ghehe die shivas zijn zowiezo goed, ni zevere, steke die handeeeuuul![]()
mss zie ik je nog wel erges rondspace op happy ghihi, als murdock komt draaie zal je me zowiezo zien staan, heb hem goewd lere kenne at petrol deze vrijdag, is ook chille gast
vies af k zal probere om andere felle mense te zoeke wss zult ge daar wel tusse zittegaat vies lache worde en knal pertotal zijn gaat echt zo hard worde he grtz
Ze hebben me gezegd dat ze heel goed zijn.flashkop zei:ken ze niet, maar ze komen uit gent dus tzal wel geen rommel zijn
jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?needlefreak zei:Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent.![]()
't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in.![]()
Jeller zei:jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?needlefreak zei:Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent.![]()
't Is 2 jaar geleden dat ik nog eens LSD gebruikt heb. 'k Heb er wel zin in.![]()
kzou het dan toch niet doen als ik jou was
trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
Maak dan een schoon trip verslag? Waar ga jij ze testen alleen bij u thuis of met kameraden of gewoon buiten of .;needlefreak zei:Jeller zei:jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?needlefreak zei:Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent.![]()
trouwens.. blauwe e, dat zouden wel eens de e-mails kunnen zijn en die zijn naar het schijnt heel sterk (kben ook van gent), kgeloof rond 250ug ofzo
Ja vroeger hebben ze me eens zot gemaakt op LSD. 'k Heb toen jaren geen trips meer durven nemen. 2 jaar geleden nog eens gedaan (verschillende keren) en het beviel me prima. Vanavond ga ik ze eens testen.![]()
needlefreak zei:'k Heb 1 om 20u genomen. 'k Ben alleen thuis en 'k zie het helemaal zitten.![]()
Jeller zei:en wss goe aant gaan nu needle?
Jeller zei:jij hebt toch eens een psychose gehad door LSD?needlefreak zei:Ik heb net wat LSD gekocht. Internet explorers (blauwe e). Kent iemand die? Ze komen van Gent.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."