Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe world on acid

The world on acid

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
deceptiveLid
01-01-2024, 00:00
#1
hi
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
De wereld zal een betere plek worden als LSD meer ingeburgerd zou zijn dan Alcohol

Voor mij heeft de LSD echt een helende functie gehad. Na de piek en alle pret van de LSD, gaf de LSD mij een gevoel dat ik mijzelf moest verbeteren. Zoals geen ernstig lichaamsslopende drugs meer te gebruiken zoals; Amfetamine, MDMA, enzovoort. Sinds mijn laatste LSD trip komt er dag na dag meer systeem in mijn leven en ik beschouw dit als zeer positief. Ik heb ook ineens meer liefde voor de natuur en dieren, en ben zelfs ineens leergieriger geworden.
Alleen het roken ben ik nog niet van plan mee om te stoppen.

De LSD heeft mij verandert maar alleen op positief front. Ik ben weer van junkie naar psychonaut gegaan. Waarom is iets dat zo goed voor je ontwikkeling is, in godsnaam verboden?!

LSD is juist z'on lekker clean en zuiver middel in tegenstelling tot Alcohol waar 800.000 mensen in Nederland een probleem mee heeft of verslaafd aan is. Dus beste mensen drink uw zelf geen levercirrose, maar ga een keer lekker flippen op acid!

Ik zeg LSD is de drugs van de toekomst!


Yours Faithfully,
Kees_Klapkaak
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou van flippen, trippen maken en ik geef je opzich gelijk! Ik zat er net aan te denken dat het best eens zou kunnen dat LSD over 10 tot 20 jaar weer meer 'in' is, zoals in de jaren 60!

Verder heel herkenbaar wat je opnoemt!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
lsd is leuk met alcohol

heel leuk
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
LSD heeft ook mijn visie op de planeet voorgoed gewijzigt.

Waarom moet ik werken van 9-5 ?

Waarom moet ik een bloemkool kopen die al weken lang niet vers meer is ?

Waarom pluk ik mijn eigen groenten niet en geniet ik niet meer van mijn leventje ?

Waarom groeit alles zo symetrisch in de natuur ?

Hoe kan een koningpinquin zijn hondeleven rechtvaardigen ?

Waarom is LSD zo intens magisch ?

En zo droom ik de hele dag door ..

Heerlijk

Stonie
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom zit iedereen nu altijd te zeveren over alcohol?

we zouden juist blij moete zijn da dat nog legaal is, of moete ze dat ook gaan verbieden misschien???

btw: er gebeure zoveel ongevalle enzo onder alcohol omdat het legaal is, en omdat iedereen het gebruikt...

als LSD legaal is, zoude er dan volgens u minder ongevallen zijn? mense die onder trip door de strate rijden... schoon zicht...

Trouwens: LSD is in zeker zin wel verslavend (nuja het trippen is verslavend, maar dat trippen komt door lsd dus indirect is lsd verslavend)...Dus er gaan veel te veel mensen zijn die het dan bijna iedere dag gaan gebruiken, en krijge we op den duur een hele hoop pscyhos ofzo...

Niemand die nog wilt gaan werken => economie ligt plat, gene pc of mp3-speler niemeer, geen vervoer niemeer,... kortom back to the stone age

LSD is imo niet zon "wondermiddel" waar de hele wereld beter van wordt...



(ps: dit is geen anti-LSD bericht, maar gewoon een kritische visie op LSD)
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
Waarom moet ik een bloemkool kopen die al weken lang niet vers meer is ?
Klik om te vergroten...


Plant zelf uw groenten zoals mijne papa :tongueout: altijd plukvers
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inderdaad, het is net zoals met veel zaken zoals bijvoorbeeld het communisme, het zou prachtig zijn als iedereen er mee om kan gaan. Maar dat zou ook bij LSD niet het geval zijn, en er zou veel mis gaan.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
LSD heeft ook mijn visie op de planeet voorgoed gewijzigt.

Waarom moet ik werken van 9-5 ?

Waarom moet ik een bloemkool kopen die al weken lang niet vers meer is ?

Waarom pluk ik mijn eigen groenten niet en geniet ik niet meer van mijn leventje ?

Waarom groeit alles zo symetrisch in de natuur ?

Hoe kan een koningpinquin zijn hondeleven rechtvaardigen ?

Waarom is LSD zo intens magisch ?

En zo droom ik de hele dag door ..

Heerlijk

Stonie
Klik om te vergroten...

klagen over niet vers voedsel...kan het nog westers? echt, mensen gaan dood van de honger en wij gaan zeiken omdat ons voedsel niet meer 'vers' is terwijl het nog goed eetbaar is. Gadverdamme! de arrogantie van de moderne westerse mens...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
LSD heeft bij het gevoel van het komt goed en ik moet iets met mijn mogelijkheden doen erg versterkt, ik ben nu gemotiveerder, gelukkiger en contenter dan ervoor, dus ik vind ook wel dat het echt goed is.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@ Psychoticoverdose,


Doe is niet zo kort door de bocht, je noemt me wel arrogant je kent me niet eens.

Een kleine toelichting voor jou:
Ik klaag niet over de beschikbaarheid van de hoeveeldheid voedsel of de versheid. Ik klaag over de consumptiemaatschappij, ik klaag over het feit dat ik liever mijn groenten zelf pluk dan de hele dag moet werken om en oude bloemkool te kopen.

Stonie
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
ik klaag over het feit dat ik liever mijn groenten zelf pluk dan de hele dag moet werken om en oude bloemkool te kopen.

Stonie
Klik om te vergroten...



ipv te klagen kunt ge dan wel beter bloemkolen enzo planten dan he...
anders hebt ge imo geen reden tot klagen, want ge doe zelf mee aan die consumptiemaatschappij...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat bedoel ik dus je kan er niet aan ontsnappen je bent slaaf van de consumptie maatschappij.

Stonie
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#14
True true, maar ge kunt wel zelf al bij uzelf beginne, al is het maar met zelf kippen te houden, zelf groenten te kweken, zelf uw kleren maken, enzovoort...

maar idd, there's no way out, , behalve als ge ergens in de brousse ga wonen, marja...
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#15
dan heb je ookgeen Acid meer e :wink:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Larz zei:
dan heb je ookgeen Acid meer e :wink:
Klik om te vergroten...

haha dat dacht je maar!!! waar een wil is, is een weg :wink:
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#17
hehe idd, zelf maken zeker? er groeien toch genoeg koren op het platteland :smoke:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Larz zei:
hehe idd, zelf maken zeker? er groeien toch genoeg koren op het platteland :smoke:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Het lab op de hei :smoke:
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#19
fdlol sorry hiervoor maklwil gwks posten trwijkl ik trdip op acoid :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
eeejjjj opgepast hé ik ben wel opgegroeid op de hei... :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."