lysergine25 zei:Waarom moet ik een bloemkool kopen die al weken lang niet vers meer is ?
Plant zelf uw groenten zoals mijne papa
lysergine25 zei:Waarom moet ik een bloemkool kopen die al weken lang niet vers meer is ?
lysergine25 zei:LSD heeft ook mijn visie op de planeet voorgoed gewijzigt.
Waarom moet ik werken van 9-5 ?
Waarom moet ik een bloemkool kopen die al weken lang niet vers meer is ?
Waarom pluk ik mijn eigen groenten niet en geniet ik niet meer van mijn leventje ?
Waarom groeit alles zo symetrisch in de natuur ?
Hoe kan een koningpinquin zijn hondeleven rechtvaardigen ?
Waarom is LSD zo intens magisch ?
En zo droom ik de hele dag door ..
Heerlijk
Stonie
lysergine25 zei:ik klaag over het feit dat ik liever mijn groenten zelf pluk dan de hele dag moet werken om en oude bloemkool te kopen.
Stonie
Larz zei:dan heb je ookgeen Acid meer e![]()

Larz zei:hehe idd, zelf maken zeker? er groeien toch genoeg koren op het platteland![]()

ik sluit mij hierbij aan, lsd is wel een wondermiddel maar geen reddingsmiddel ofzosjaartrol zei:Waarom zit iedereen nu altijd te zeveren over alcohol?
we zouden juist blij moete zijn da dat nog legaal is, of moete ze dat ook gaan verbieden misschien???
btw: er gebeure zoveel ongevalle enzo onder alcohol omdat het legaal is, en omdat iedereen het gebruikt...
als LSD legaal is, zoude er dan volgens u minder ongevallen zijn? mense die onder trip door de strate rijden... schoon zicht...
Trouwens: LSD is in zeker zin wel verslavend (nuja het trippen is verslavend, maar dat trippen komt door lsd dus indirect is lsd verslavend)...Dus er gaan veel te veel mensen zijn die het dan bijna iedere dag gaan gebruiken, en krijge we op den duur een hele hoop pscyhos ofzo...
Niemand die nog wilt gaan werken => economie ligt plat, gene pc of mp3-speler niemeer, geen vervoer niemeer,... kortom back to the stone age
LSD is imo niet zon "wondermiddel" waar de hele wereld beter van wordt...
(ps: dit is geen anti-LSD bericht, maar gewoon een kritische visie op LSD)
maiskorrel zei:Ik zie mijn familie al helemaal voor me. Allemaal een gezellig LSD tripje pakken bij de borrel.

Kees Klapkaak zei:maiskorrel zei:Ik zie mijn familie al helemaal voor me. Allemaal een gezellig LSD tripje pakken bij de borrel.
En vervolgens lekker Twister spelen met de familie on acid![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."