Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraaaag

vraaaag

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SpiderwebLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik herken mezelf in de topicstarter, heb ook al meerdere keren paddos gedaan, ik dacht dat ik mezelf psychonaut mocht noemen (na 16 keer trippen)....niets was minder waar...
Een heel portie hawaiiaanse heeft me toch een stelletje visuals bezorgt JEZUS, ik zou eerst die maar eens proberen voordat je aan de LSD gaat :wink: Just a small piece of advice

LATER :hearteyes: :hearteyes:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben anders na vele keren hele porties hawaiiaanse paddestoelen, ook al 'ns kneiterhard gegaan op een portie mexicaanse. Hangt gewoon echt van de set + setting af inderdaad.
S
SpiderwebLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik dacht dat ik elke keer kneiterhard ging lol........tot de laatste keer nu snap ik ook dat de meeste mensen een pauze van enkele maanden tussen hun trip s houden.......eigk wel goed dat het is gebeurd want heb meteen geen behoefte meer voor een flinke tijd.....begrijp me niet verkeerd ik ging niet bad ofzo maar het was gewoon zooooooooooo extreem lol :) :grin: :grin: :grin: :wink:
m
m+Lid
01-01-2024, 00:00
#4
123spacer zei:
Dat d8 ik al wel :wink:
maja toch lijken de hallucinatie die ik dan zou krijgen, wel wat leuker/mooier als paddo's. En de hallucinaties zullen denk wel wat langer aanhouden? Bij mij duurt het hallucinerende deel, als ik al hallucineer, maar hooguit een half uur. En met hallucineren bedoel ik heel simpele dingen zoals de wolken die vervormen en de muren etc die ademen.
Klik om te vergroten...

Ik vond het zelfs een beetje teleurstellend dat ik pas écht coole visuals kreeg als ik me erop concentreerde, is dat normaal of zou dat aan de dosis gelegen hebben?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
m+ zei:
123spacer zei:
Dat d8 ik al wel :wink:
maja toch lijken de hallucinatie die ik dan zou krijgen, wel wat leuker/mooier als paddo's. En de hallucinaties zullen denk wel wat langer aanhouden? Bij mij duurt het hallucinerende deel, als ik al hallucineer, maar hooguit een half uur. En met hallucineren bedoel ik heel simpele dingen zoals de wolken die vervormen en de muren etc die ademen.
Klik om te vergroten...

Ik vond het zelfs een beetje teleurstellend dat ik pas écht coole visuals kreeg als ik me erop concentreerde, is dat normaal of zou dat aan de dosis gelegen hebben?
Klik om te vergroten...

Dosis... ik dacht eerst dat dat hallucineren was, tot ik laatst een hogere dosis nam (blijkbaar), nou toen begonnen er toch vreemde dingen te gebeuren... had ik echt nooit voor mogelijk gehouden dat dat uberhaupt bestond... Echt bestwel freaky!! It's al in your mind!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goanaut zei:
Alleen zullen mensen die 'niet genoeg zien' met paddestoelen, ook wel van een koude kermis thuiskomen met 'n half lsd zegeltje. Mijn visualisaties zijn dan inderdaad anders en intenser, maar voor het echte werk heb je wel wat meer nodig.
Klik om te vergroten...
nie met nen halve maya ze :openmouth:

moet trouwens wel kunnen, maar 16 is wel een jonge leeftijd voor lsd vind ik :wave:

visuals ij mij gaan zo trouwens
100 ug: kleuren zijn er feller uit, alles is wat waziger en ziet er beetje raar uit, als je lang naar iets staart komen er kleine vervormingen en soms lichte patternen

200 ug: alles begint te vervormen en verkleuren, veel kleien hallucinaties op je netvlies

300 ug: soort van onderwater 3d bril effect

400 ug: niet te beschrijven :openmouth:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aldous zei:
azgaza zei:
Als je geen aanleg hebt voor psychoses is de kans dat er iets mis gaat vrijwel nihil
Klik om te vergroten...
Als je geen aanleg heb voor psychoses kan je nog steed een bad trip krijgen dus de kans dat er iets mis kan gaan is dus niet nihil. Dat je verkeerd gaat is altijd een mogelijkheid ook bij de "ervaren gebruikers". Overigens is het niet zo dat je je dan direct de hele trip kut voelt, zoiets kan ook maar een of twee uurtjes duren. Over hoe je zo leuk en veilig mogelijk tript zijn genoeg tips te vinden als je zoekt op set&setting.
Klik om te vergroten...

Met misgaan bedoel ik meer permanente schade, ik ben zelf in geeneen van mijn trips ooit bad gegaan, ik kan het altijd wel in perspectief plaatsen hoewel ik ook zeker onder invloed minder leuke dingen heb meegemaakt, maar ik vind een bad trip toch niet vergelijkbaar met psychose als je het als risico ziet.
Een bad trip is even vervelend en als je tript met goede vrienden op een veilige plek en genoeg afleiding voor jezelf klaarzet is de kans ook niet zo groot.
m
m+Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
Goanaut zei:
Alleen zullen mensen die 'niet genoeg zien' met paddestoelen, ook wel van een koude kermis thuiskomen met 'n half lsd zegeltje. Mijn visualisaties zijn dan inderdaad anders en intenser, maar voor het echte werk heb je wel wat meer nodig.
Klik om te vergroten...
nie met nen halve maya ze :openmouth:

moet trouwens wel kunnen, maar 16 is wel een jonge leeftijd voor lsd vind ik :wave:

visuals ij mij gaan zo trouwens
100 ug: kleuren zijn er feller uit, alles is wat waziger en ziet er beetje raar uit, als je lang naar iets staart komen er kleine vervormingen en soms lichte patternen

200 ug: alles begint te vervormen en verkleuren, veel kleien hallucinaties op je netvlies

300 ug: soort van onderwater 3d bril effect

400 ug: niet te beschrijven :openmouth:
Klik om te vergroten...
ik had gisteren een halve maya op en vond dat toch wat tegevallen. de serieuze vervormingen en patronen kwame pas als ik me erop concentreerde... (maar dan ware ze ook echt wel vet.)
volgende keer een hele :P
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#9
m+ zei:
ik had gisteren een halve maya op en vond dat toch wat tegevallen. de serieuze vervormingen en patronen kwame pas als ik me erop concentreerde... (maar dan ware ze ook echt wel vet.)
volgende keer een hele :P
Klik om te vergroten...

de nieuwe maya's zijn geen 400 µgs nietmeer, maar 300 of minder zelfs... misschien had je daar een van?

Panoramix for the win, kblijf het zeggen, naar mn ervaring beste trips tot nu toe die k heb gedaan :tongueout:
g
gummyfrogLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb nu een aantal keren paddo's/ truffels gedaan (10 x ofzo)
Na de 7e keer zullen we maar zeggen ben ik flink fout gegaan.
Lees: bang worden dat het niet stopt, alle gevoelens doorelkaar heen, met ogen open alles, maar dan ook alles zien bewegen en ook voelen bewegen en met ogen dicht idem dito. Beestjes onder de huid etc etc. Toen anderhalf jaar niet meer gehad en nu weer getript. Ik heb bij elke trip, hoe leuk ook, slechte momenten. Mensen waarvan ik denk dat ze over mij praten en waarvan ik eigenlijk nog steeds durf te zweren dat ze me echt een beetje irritant vond. Maar goed. ik mocht d'r toch al niet zo...
De trip daarop zweerde ik dat ik bijna zou flauwvallen, maar dat heb ik ook verholpen door te zeggen dat t bull was en de keer daarop waren er gewoon te veel mensen met alcohol in het bloed. Ik kan er nu wel beter mee omgaan BTW ga alles nadien in weken erna een plaatsje geven en analyseren.
Als ik nu, in de goede setting wel te verstaan, uiterlijk 3 4 man een lsd'tje doe. Is de kans op zo'n bad moment ook weer net zo groot?? of nog groter of kleiner...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voor mn gevoel leer je elke trip meer over jezelf, dus ook waar je het wel en niet wilt gebruiken (: Trippen met veel drukte vind ik kut, in het bos vind ik het geweldig, dus doe ik het daar. Volgens mij is de kans op een bad trip kleiner als je vaker gebruikt, omdat je weet wat er gaat komen. Die paranoia kun je ook wel leren waarderen, ik dacht een tijdje geleden dat de CIA achter ons aan zat.. je leert ermee omgaan :wink:
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb mn 1e keer paddo's 2 volledige porties opgegeten.. hallicuneren als de ziekte.. de keren erna 1 portie,... geen hallicunaties.

Dus meer eten misschien?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
sjaartrol zei:
m+ zei:
ik had gisteren een halve maya op en vond dat toch wat tegevallen. de serieuze vervormingen en patronen kwame pas als ik me erop concentreerde... (maar dan ware ze ook echt wel vet.)
volgende keer een hele :P
Klik om te vergroten...

de nieuwe maya's zijn geen 400 µgs nietmeer, maar 300 of minder zelfs... misschien had je daar een van?

Panoramix for the win, kblijf het zeggen, naar mn ervaring beste trips tot nu toe die k heb gedaan :tongueout:
Klik om te vergroten...
Panoramix is idd ook nie normaal, da schat ik 400, ma die halve maya trip was echt bijna even hard

ofwel zijn die mayas van jou dan slecht bewaard, ofwel zit de LSD niet goed verspreid waardoor een halve moeilijk te doseren is (heb ik al bij explorers gehad)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat wordt er nou bedoeld met echt bad gaan? Dat komt voor in verschillende gradaties neem ik aan? Ik ben dus laatst een beetje bad gegaan, maar alles veranderd zodra je het weer kan relativeren. Nu lukt dat wel weer, maar op het moment zelf voelde het echt behoorlijk bad. Al wist ik ergens nog wel dat ik alleen even vast zat in het moment...

Volgens mij ga je op lsd precies zoals je denkt dat je gaat. Je kunt het in principe sturen, maar net als wanneer je een heftige emotie ervaart zoals bijvoorbeeld een woedeaanval, lijkt het soms dat je het niet kan stoppen...

Maar je spreekt pas van bad gaan als je er blijvende schade aan overhoudt na je trip?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik dacht dat bad gaan gewoon het op het moment helemaal niet leuk vinden was, dus gewoon een negatief punt in je trip. Daarom noem ik het ook geen risico, want een slecht moment kan er gewoon bijhoren.
Het is wel zo dat je op LSD gaat zoals je wil gaan, of denkt te gaan, ik vind het zelf altijd geweldig, en als ik iets raars zie (zoals mijn gezicht dat er ineens heel vies uit ziet) dan denk ik 'komt door de LSD' en gaat het weer weg.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Ik dacht dat bad gaan gewoon het op het moment helemaal niet leuk vinden was, dus gewoon een negatief punt in je trip. Daarom noem ik het ook geen risico, want een slecht moment kan er gewoon bijhoren.
Het is wel zo dat je op LSD gaat zoals je wil gaan, of denkt te gaan, ik vind het zelf altijd geweldig, en als ik iets raars zie (zoals mijn gezicht dat er ineens heel vies uit ziet) dan denk ik 'komt door de LSD' en gaat het weer weg.
Klik om te vergroten...

Okee, ja dat dacht ik ook, maar na reacties hier kreeg ik de indruk dat je niet zomaar kan spreken over bad gaan... Ik denk dat ik er de volgende keer (wil het over een half jaar ofzo nog wel eens doen) wel net zo goed mee zal kunnen omgaan als jij, maar toen lukte dat echt niet... Het is ook een kwestie van mee om leren gaan denk ik, ik ben nog een groentje op dit gebied...
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Ik dacht dat bad gaan gewoon het op het moment helemaal niet leuk vinden was, dus gewoon een negatief punt in je trip. Daarom noem ik het ook geen risico, want een slecht moment kan er gewoon bijhoren.
Klik om te vergroten...
Ben ik het wel mee eens ja! maar als je de eerst keer trip en je gaat bad dan denk je er waarschijnlijk toch anders over (dan heb je de wijsheid nog niet)....
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je gaat slecht als je je niet meer amuseert en wilt dat de trip direct weg gaat, dat heb ik nog niet gehad alleszins
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hallo..
voordat ik LSD wou gaan doen, wou ik eerst nog een keer paddoën.
Heb gister dus voor de 7e keer paddo's gedaan 1 portie thaise.Nog nooit gebadtript altijd goedgegaan. Ik voelde vanaf het begin al dat het kut was, tripte wel hard maar alleen maar negatief. We waren ook met te veel man, kwamen steeds meer mensen bij. Op een gegeven moment zei een vriend van me, die het voor de 1e keer deed dat hij ook een beetje bad ging. Door dit werd ik erin meegetrokken en ging ik steeds harder. Opeens kwamen van alle kanten mensen op ons af, en ze zagen er eng uit niet als mensen. We zijn toen weg gaan lopen omdat we echt bang werden. Hij hoorde dat dextro's hielpen. wij zoveel mogelijk eten en para en lopend afwachten. Het werd steeds erger, we wouden blijven lopen omdat we het gevoel hadden dat we dan van de trip vandaan liepen. We kwamen erachter dat de dextro's bullshit waren en toen werden we nog bangen. Het laatste hulpmiddel weg. Het werd steeds gekker we zaten gevangen in een waanwereld. Alles kwam op ons af, ging door elkaar en zakte in elkaar en weer uit elkaar en dit voelde ik ook. Alles wat we wouden was die trip uit maar dat kon niet. Ik hoorde overal trippygeluiden om me heen en hallucineerde aan 1stuk door wat ik normaal niet bij paddo's heb, dan komt het in vlagen zegmaar. na een paar uur zo para wegtelopen begon het effect af te nemen en begon de realiteit een beetje terug te komen. Ik en die vriend zaten totaal in dezelfde wereld, byna alles hetzelfde ervaart.
Helaas ben ik te eigenwijs en heb ik mn lesje niet geleerd :P
Zie het meer als een wijze les dat ik de negatieve kant ook gezien heb.
Ik ben nu van plan om binnenkort nog eens met klein groepje goede vrienden nog een keer te paddoën voor ik aan de LSD ga. Beginnen met een half portie en even het paddoën weer leren kennen. En de LSD gaat zeker nog komen. Als ik er echt klaar voor ben :wink: :grin:
g
guapo93Lid
01-01-2024, 00:00
#20
tja, vele reacties hier komen redelijk wat overheen met verhaal van men bete vriend en ik, we waren 1 doos hawaiaanse paddo's gaan halen, éénmaal terug in brussel, hebben we ze gewoon voor de tv opgegeten met zijn grote broer. hij begon nog al raar te doen met zen benen na 30 minuten zo ongeveer, om de 10 seconden ging zen been vanzelf omhoog, ik ondertussen gewoon verder pes op ps2 aan het spelen met zen grote broer, terwijl wij aan het spelen waren, begon hij ook al raar naar de muren en grond te kijken, wanneer ik één woord zij, begon hij altijd voor 2 minuten te lachen , was wel grappig, maar ondertussen had ik helemaal niets.. tja de grote broer, heeft me gezegd dat ik wellicht wel meer nodig van heb (weeg toch bijna 100 kg...) dus éénmaal het een beetje beter ging met men vriend zijn we naar huis gaan maffen, week erna terug naar roosendaal gegaan en 2 hawaiaanse bakjes genomen voor me, . Rond 22u ben ik dan gestart met ze te eten voor de tv met hun, (alleen ik), ik heb ze alletwee gewoon in één maal opgegeten met wat ketchup anders is dat niet te vreten :|... en raad


had Geen enkele visiuele effect, op de hele nacht, wel heb ik welgeteld 40 min ongeveer een vreugdegevoel gehad (zo niet op u stoel kunnen blijven altijd men vrienden gaan uitdagen met kleine motjes lol en toch echt voor niets lachen ... ), zou lsd dan eventueel een optie zijn? want lijkt me toch wel heel leuk eens alles door een andere wereld te zien




(sorry voor alle fouten, ben een beke heel erg stoned :tongueout:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."