tja, vele reacties hier komen redelijk wat overheen met verhaal van men bete vriend en ik, we waren 1 doos hawaiaanse paddo's gaan halen, éénmaal terug in brussel, hebben we ze gewoon voor de tv opgegeten met zijn grote broer. hij begon nog al raar te doen met zen benen na 30 minuten zo ongeveer, om de 10 seconden ging zen been vanzelf omhoog, ik ondertussen gewoon verder pes op ps2 aan het spelen met zen grote broer, terwijl wij aan het spelen waren, begon hij ook al raar naar de muren en grond te kijken, wanneer ik één woord zij, begon hij altijd voor 2 minuten te lachen , was wel grappig, maar ondertussen had ik helemaal niets.. tja de grote broer, heeft me gezegd dat ik wellicht wel meer nodig van heb (weeg toch bijna 100 kg...) dus éénmaal het een beetje beter ging met men vriend zijn we naar huis gaan maffen, week erna terug naar roosendaal gegaan en 2 hawaiaanse bakjes genomen voor me, . Rond 22u ben ik dan gestart met ze te eten voor de tv met hun, (alleen ik), ik heb ze alletwee gewoon in één maal opgegeten met wat ketchup anders is dat niet te vreten :|... en raad
had Geen enkele visiuele effect, op de hele nacht, wel heb ik welgeteld 40 min ongeveer een vreugdegevoel gehad (zo niet op u stoel kunnen blijven altijd men vrienden gaan uitdagen met kleine motjes lol en toch echt voor niets lachen ... ), zou lsd dan eventueel een optie zijn? want lijkt me toch wel heel leuk eens alles door een andere wereld te zien
(sorry voor alle fouten, ben een beke heel erg stoned
![:tongueout:]()
)