Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Hartenbreker .... LSD is geen speelgoed.

De Hartenbreker .... LSD is geen speelgoed.

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gohja mijn liefde voor chaos in trips is ook over.

Of...

De paddochaos in vrije natuur heeft wel iets magisch.

Maar chaos op feesjes doet het niet bij mij.

Yo

Bengt
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
Ik vind ruigoord ook een fijne plek maar trip er liever helemaal alleen, zonder rekening te moeten houden met andere.
Klik om te vergroten...

Dat is het, met anderen rekening moeten houden is problemen zoeken.



Gewoon trippen in je huis met eventueel een maat erbij, alles wat je nodig hebt, zo ga ik het vanaf nu enkel doen.

Elk zen mening natuurlijk, maar trippen op een feest ga ik niemand aanraden.

Yo.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het op goa feestjes vaak wel mee vallen, het is makkelijk anderen te negeren. Maargoed thuis trippen in alle vrijheid heeft ook zeker wat.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja op een goa feesje gaat het inderdaad wel, maar da kwam ook door mij setting. Ik had toen een tent bij dus als ik het daar wat beu was kon ik men tent gaan liggen.

Maar toch, trippen op feesjes is gedaan voor mij.

jo
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bengt zei:
Ja op een goa feesje gaat het inderdaad wel, maar da kwam ook door mij setting. Ik had toen een tent bij dus als ik het daar wat beu was kon ik men tent gaan liggen.

Maar toch, trippen op feesjes is gedaan voor mij.

jo
Klik om te vergroten...

Wat voor specefieke ervaring had je dan?
Ikzelf trip alleen thuis of bij vrienden of op goa feestjes, op goa feestjes hangt er vaak ook een beetje een LSD sfeer en dan gaat het vaak wel. Maar wat voor feest had jij het dan over?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Azgaza heeft wel een punt, zolang je onder de 100 mics blijft zijn feestjes aanzienlijk makkelijker te overwinnen.

Iemand die meer neemt moet wel gehard zijn en zich op dat feest thuis voelen.

De setting is gewoon te belangrijk, en wat Bengt zegt: Alles om je heen voorhanden hebben is wel zo superfijn.
De geringste behoefte kan je zielsgelukkig maken of vica versa.

Stonie
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb dit weekend op een drum and bass feest getript.
Er was zeker een drugs sfeer. Jammer genoeg geen lsd sfeer, maar wel meer mdma-speed sfeertje.

Mensen die gewoon overdreven strak stonden dat het gewoon niet meer aan te kijken was.

Inderdaad als je lichte trip pakt moet het zeker vet zijn. Ik had een hoffman binnen, ik weet niet hoeveel, ik weet alleen dat hij beenhard was.

Nuja, het was gewoon onverantwoord van me, ik heb men lesje geleerd.
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speelgoed is geen een drug, maar inderdaad LSD wel het minste van allemaal. Ik zou nooit naar een feest LSD nemen. Ik heb gemerkt dat je nooit weet waar je in beland. Het kan allemaal heel goed lopen tot je ineens iets tegen komt waarbij je diep in een mentaal gat valt. Dit kan je geweldige trip binnen no-time veranderen in een bad trip.

Misbruikers en LSD gaan slecht samen er is maar 1 exit ......

Become Insain en accept your badtrip.
Klik om te vergroten...

Nice one...

Ik denk toch dat het aan de gebruiker ligt en niet aan de type drugs. Ik hoor niet vaak mensen die alles verantwoord nemen en insane gaan op lsd.
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bengt zei:
Ik heb dit weekend op een drum and bass feest getript.
Er was zeker een drugs sfeer. Jammer genoeg geen lsd sfeer, maar wel meer mdma-speed sfeertje.
Klik om te vergroten...

Waar was je heen? Major Leauge in de melkweg? Was namelijk ook een goed drum n bass feest, inderdaad met vrij veel speed en pillen, al vond ik het geen overheersende sfeer.

Trippen (paddo's of LSD) kan wel op feestjes maar alleen als je bekend bent met wat je neemt. Heb vrienden fout zien gaan op zowel xtc, speed als paddo's en dergelijke omdat ze er denk ik niet klaar voor waren. Misschien dat bij LSD de dosering belangrijk is. In het algemeen lijkt ervaring mij het belangrijkste, en luisteren naar je lichaam.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kwas op Xprmntl.

Ik heb wel al wat ervaring met trippen, maar ik ben gewoon geen persoon van de drukte. Heeft zeker parten gespeeld.

Plus paddo's kunnen controleren is stukken makkelijker dan lsd...

Het put je echt uit.

Want ja ik had het om 2uur genomen. Dus niet uitgerust.
Het heeft tot ongeveer 18uur de volgende dag gewerkt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bengt zei:
Plus paddo's kunnen controleren is stukken makkelijker dan lsd...
Klik om te vergroten...
You think so? :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Bengt zei:
Plus paddo's kunnen controleren is stukken makkelijker dan lsd...
Klik om te vergroten...
You think so? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik vind LSD ook veel stuurbaarder; onder de 150 ug tenminste zéker. Daarboven is het wel stuurbaar, maar ook wel redelijk intens. Ik heb wel een paar keer op goa feestjes getript en ik vond het altijd heel leuk, ik vind goa en lsd gewoon goed samen gaan.
Het enige wat ik ook merk is dat 's ochtens iedereen die meer of andere dingen dan alleen LSD op heeft zo ontzettend vaag lijkt, en gewoon totaal verneukt, en dan voel ik me vaak onprettiger (niet altijd en meer met hogere dossissen). Toch vind ik het voor mij geen rede om nĂ­et op een feestje te nemen maar inderdaad; Juist efeestje, juistje plek en juiste mensen zijn wel belangrijk en ik denk niet dat ik nog een keer snel 250 ug op een goa feestje neem (een keer gedaan; pure chaos. Fantastisch feest maar chaaoos)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
idd ik krijg echt een dégout van bijna iedereen 's morgens
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
idd ik krijg echt een dégout van bijna iedereen 's morgens
Klik om te vergroten...
Dat is vast wederzijds :tongueout:

Ik vind het wel humor als iedereen sochtens zo verrot is :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
Jeller zei:
idd ik krijg echt een dégout van bijna iedereen 's morgens
Klik om te vergroten...
Dat is vast wederzijds :tongueout:

Ik vind het wel humor als iedereen sochtens zo verrot is :)
Klik om te vergroten...

Ik vind het vreselijk, ik word altijd zo depri van al die vercrackte hippies in de rij bij de Burger King 'sochtends.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe stel ik mij die 'goa' feesten en bijvoorbeeld "ruigoord" voor?

Zijn dit gewoon feesten waar iedereen super vaag is, op de lsd of andere drugs, of lopen er ook nuchtere mensen rond?

Is het legaal om zulke feesten te houden, wetende dat er veel mensen op de drugs zitten ?

En is het niet hilarisch als je opeens een maf ziet langs komen met lsd op die helemaal de weg kwijt is?

Lijkt mij nogal raar, om daar als nuchter persoon rond te lopen.

:)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
troebadoer zei:
Hoe stel ik mij die 'goa' feesten en bijvoorbeeld "ruigoord" voor?

Zijn dit gewoon feesten waar iedereen super vaag is, op de lsd of andere drugs, of lopen er ook nuchtere mensen rond?

Is het legaal om zulke feesten te houden, wetende dat er veel mensen op de drugs zitten ?

En is het niet hilarisch als je opeens een maf ziet langs komen met lsd op die helemaal de weg kwijt is?

Lijkt mij nogal raar, om daar als nuchter persoon rond te lopen.

:)
Klik om te vergroten...


Gewoon; een feest met goa trance, kleurrijke psychedelische derocaties. Locatie hoeft niet persé ruigoord te zijn, er zijn overal heel veel feesten.

Ze zijn soms legaal, en soms illegaal. Hangt er gewoon vanaf of de organisatie een vergunning heeft.

Zo vaag is iedereen er nou ook weer niet hoor, ik ben ook wel een paar keer nuchter op feestjes geweest en dat is prima te doen. En.. de mensen met LSD op zijn op de feestjes vaak het normaalst; mensen met alleen lsd op zijn rustig, praten wat, dansen wat blowen wat.. mensen die alles mengen en vooral andere dingen gebruiken wil ik me (onder invloed van lsd zelf) nog wel echt aan ergeren, zoals meer mensen hier.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
DreamWeaver zei:
Wacky zei:
Jeller zei:
idd ik krijg echt een dégout van bijna iedereen 's morgens
Klik om te vergroten...
Dat is vast wederzijds :tongueout:

Ik vind het wel humor als iedereen sochtens zo verrot is :)
Klik om te vergroten...

Ik vind het vreselijk, ik word altijd zo depri van al die vercrackte hippies in de rij bij de Burger King 'sochtends.
Klik om te vergroten...

On in de rij bij de burgerking kom ik eigenlijk nooit na goa's, ik neem mijn eigen krentebollen mee.
Maar ik vind het altijd wel mooi om sochtens de laatste volhouders nog als opgegraven lijken te zien staan dansen :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wacky zei:
DreamWeaver zei:
Wacky zei:
Jeller zei:
idd ik krijg echt een dégout van bijna iedereen 's morgens
Klik om te vergroten...
Dat is vast wederzijds :tongueout:

Ik vind het wel humor als iedereen sochtens zo verrot is :)
Klik om te vergroten...

Ik vind het vreselijk, ik word altijd zo depri van al die vercrackte hippies in de rij bij de Burger King 'sochtends.
Klik om te vergroten...

On in de rij bij de burgerking kom ik eigenlijk nooit na goa's, ik neem mijn eigen krentebollen mee.
Maar ik vind het altijd wel mooi om sochtens de laatste volhouders nog als opgegraven lijken te zien staan dansen :)
Klik om te vergroten...

Tegen de ochtend heb ik alles meestal wel opgegeten, en dan is al het eetbare welkom, onderscheid maken kan later altijd nog :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het aan de ene kan ook wel leuk om 's ochtens nog mensen door te zien feesten; maar alleen van het afstandje. Hoe dichterbij ze komen, hoe verneukter ze lijken en hoe minder zin ik er in heb.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."