Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Hartenbreker .... LSD is geen speelgoed.

De Hartenbreker .... LSD is geen speelgoed.

46 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tsja, geef je compleet gelijk. Een prachtige drug die je veel kan laten zien over jezelf en tegelijkertijd ook nog eens dom vermakelijk is door de visuals ^^

Heb laatst wel gemerkt dat LSD voor mij heel wat anders is dan bv paddo's, een vriend maakte een grapje dat hij een ambulance aan het bellen was. Heb de hele trip lang in elke auto een ambulance gezien, ook wist er een helikopter te landen in de tuin :P
Was zo paranoide daarna, maargoed heb t wel van me af kunnen zetten, zeker geen bad trip ofzo
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat dat komt omdat LSD iets 'beinvloedbaarder' is dan paddo's. Als iemand iets zegt te zien zie je het vaak ook.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kom net van wat andere testcentras af ....

Nadat de jonge medewerker me enthousiaste verhaal had aangehoort over mijn eerste echte diepe LSD ervaring kwam het hoge woord er uit:

"Ik zou het heel graag een keertje willen proberen ......"

Rare jongens hoor die werken bij de Brijderstichting.
Helaas kon ik niets achterlaten en durfde ik het hem ook niet aan te bieden op zijn eigen werk.

Kom er de volgende keer wel beter voorbereid, als predikant van het goede woord moet je wel altijd je bijbel bij je hebben.

Groetjes

De Brijder boy ......
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
TechNora zei:
...setting is het een ideale drug, anders DROP IT!
Klik om te vergroten...

of juist niet droppen dan toch? haha tering wat lame, ik ga niet meer met bier op reageren op dit forum, te laaameee
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat mij wel benieuwd is hoe je met die situatie omgaat?
Sleur je elkaar niet mee in pure ellende, aangezien je allebei LSD op hebt.. Zoek je zo snel mogelijk een rustige plek op of is je hele avond zowiezo naar de klote?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je avond wordt er gewoon door verkloot aanp[assen gazat wel maar je blijft eraan denken.

Alsof je verantwoordleiojk bent voor andere en je voelt je dus ook babysitter cq sitter ipv psychonaut.

Stonie
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je gaat trippen op een feest kun je het beste zorgen dat je geen enkele verantwoordelijkheid naar anderen hebt. Zorg dat je geen gezeik hebt met mensen die in dezelfde auto zitten en eerder of later naar huis willen. Maak dat je compleet vrij bent.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
Als je gaat trippen op een feest kun je het beste zorgen dat je geen enkele verantwoordelijkheid naar anderen hebt. Zorg dat je geen gezeik hebt met mensen die in dezelfde auto zitten en eerder of later naar huis willen. Maak dat je compleet vrij bent.
Klik om te vergroten...

Dat is eigenlijk wel waar ja, ik ben redelijk wat feestjes (toch zeker 2) eerder weggegaan omdat mijn tripgenoot er dan geen zin meer in had, terwijl ik het dan meestal juist een leuk feestje vond. Andersom is het niet gebeurd; maar als iemand het op een plek niet bevalt dan ga ik toch wel mee.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind ruigoord ook een fijne plek maar trip er liever helemaal alleen, zonder rekening te moeten houden met andere.

Maar andere feestjes zonder kampvuur sla ik liever over.
Al mijn kleren stinken nog lekker naar vuur.

Lekker anoniem jezelf kunnen zijn.

Groetjes

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ooit is iemand een Hartje gedoneerd, om thuis van te genieten.
Ik heb zijn Hart zien breken en openscheuren op de dansvloer.
LSD is geen speelgoed, Ruigoord is niet de plek om LSD uit te proberen.
Weer een ziel die dacht de LSD de baas te kunne zijn en blijven.


Het heeft de me de ganse avond achtervolgt en mijn avond ook goed verpest. Was voor mij de laatste keer LSD gebruiken met vreemde in een openbare ruimte.

Ik heb al gemerkt dat heel veel mensen de LSD niet aan kunnen.

Dat maakt me bedroefd, en het maakt me zeer selectief aan wie je lsd wel en niet mee moet geven......

Misbruikers en LSD gaan slecht samen er is maar 1 exit ......

Become Insain en accept your badtrip.

:cry:

:stoned:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#11
lsd is inderdaad geen speelgoed, hopelijk went het en wordt ik er op termijn minder rusteloos van, zodat ik eens kan genieten. iedereen die ik ken vindt het trouwens te chemisch, vreemd vreemd
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ruigoord was de eerste keer dat ik een hogere dosis uit probeerde, als in dat de eerste keer zo'n 60-80 ug was de tweede keer op ruigoord 250 ug was.
Maar ik had geluk dat ik er tegen kon, en bovendien vond ik het zo geweldig; en had ik zo'n respect voor het stofje dat mij zó veel geweldigs kon laten zien, dat het al haast niet mis meer kon gaan.
Ik denk dat mensen die geen tripmiddelen gewend zijn maar wel andere drugs het soms volledig onderschatten. Ik begon zelf vannuit de paddo hoek, dus trippen was ik al bekend mee, maar zat mensen komen van de party drugs (xtc speed etc.) en denken 'van een pilletje heb ik ook wel eens gehallucineer, dan zal dit ook wel goed vallen.' Maar blijheid op LSD moet echt vannuit jezelf komen, de LSD houdt je gewoon neutraal en je moet er iets mee doen.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb ik ook dit weekend gemerkt dat het geen speelgoed is, zeker niet op feesjes. Het is totaal onverantwoord en het zorgt zoizo voor problemen.

Ik ben mijn interesse voor trips nog niet verloren, maar ik heb er uit geleerd, inderdaad lysergine, trippen in een ruimte met vreemde mensen doe je niet.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bengt zei:
Heb ik ook dit weekend gemerkt dat het geen speelgoed is, zeker niet op feesjes. Het is totaal onverantwoord en het zorgt zoizo voor problemen.

Ik ben mijn interesse voor trips nog niet verloren, maar ik heb er uit geleerd, inderdaad lysergine, trippen in een ruimte met vreemde mensen doe je niet.
Klik om te vergroten...

Hm daar ben ik het niet helemaal mee eens, op de juiste feestjes (zoals op ruigoord) vind ik LSD toch eigenlijk wel altijd heel heerlijk. Gewoon samen met iemand die je goed kent het nemen en af en toe een kort gesprek met een vreemde.. het kan ook heel leuk zijn. Trippen op de juiste feesten en op een feest beter niet meer dan 200 ug.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
Ik vind ruigoord ook een fijne plek maar trip er liever helemaal alleen, zonder rekening te moeten houden met andere.
Klik om te vergroten...

Dat is het, met anderen rekening moeten houden is problemen zoeken.



Gewoon trippen in je huis met eventueel een maat erbij, alles wat je nodig hebt, zo ga ik het vanaf nu enkel doen.

Elk zen mening natuurlijk, maar trippen op een feest ga ik niemand aanraden.

Yo.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind het op goa feestjes vaak wel mee vallen, het is makkelijk anderen te negeren. Maargoed thuis trippen in alle vrijheid heeft ook zeker wat.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja op een goa feesje gaat het inderdaad wel, maar da kwam ook door mij setting. Ik had toen een tent bij dus als ik het daar wat beu was kon ik men tent gaan liggen.

Maar toch, trippen op feesjes is gedaan voor mij.

jo
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bengt zei:
Ja op een goa feesje gaat het inderdaad wel, maar da kwam ook door mij setting. Ik had toen een tent bij dus als ik het daar wat beu was kon ik men tent gaan liggen.

Maar toch, trippen op feesjes is gedaan voor mij.

jo
Klik om te vergroten...

Wat voor specefieke ervaring had je dan?
Ikzelf trip alleen thuis of bij vrienden of op goa feestjes, op goa feestjes hangt er vaak ook een beetje een LSD sfeer en dan gaat het vaak wel. Maar wat voor feest had jij het dan over?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Azgaza heeft wel een punt, zolang je onder de 100 mics blijft zijn feestjes aanzienlijk makkelijker te overwinnen.

Iemand die meer neemt moet wel gehard zijn en zich op dat feest thuis voelen.

De setting is gewoon te belangrijk, en wat Bengt zegt: Alles om je heen voorhanden hebben is wel zo superfijn.
De geringste behoefte kan je zielsgelukkig maken of vica versa.

Stonie
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb dit weekend op een drum and bass feest getript.
Er was zeker een drugs sfeer. Jammer genoeg geen lsd sfeer, maar wel meer mdma-speed sfeertje.

Mensen die gewoon overdreven strak stonden dat het gewoon niet meer aan te kijken was.

Inderdaad als je lichte trip pakt moet het zeker vet zijn. Ik had een hoffman binnen, ik weet niet hoeveel, ik weet alleen dat hij beenhard was.

Nuja, het was gewoon onverantwoord van me, ik heb men lesje geleerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."